Appartement Les Buttes Cottage

1 review over Appartement Les Buttes Cottage in het Nederlands

prachtig gelegen appartement

Erik
16-6-2011

Het appartement ligt in de 'kelder' van een groot woonhuis. Vanaf de straat moet je dus een trap af. Het balkon biedt een prachtig uitzicht op de rivier de Ourthe, maar is erg klein. Bij de voordeur is een groot terras, maar met weinig privacy: de zolderverdieping van de woning is permanent verhuurd en deze bewoners kijken vanaf hun balkon uit over dit terras. Vanaf het terras loopt een trapje naar de rivier: leuk (maar gevaarlijk voor kleine kinderen!). De woning is karig ingericht, maar alles wat je nodig hebt is er. Grootste irritatie was dat het tweepersoonsbed bij de geringste beweging verschrikkelijk piept én dat het huis erg gehorig is. De tv/radio en gesprekken van de bewoners kan je goed horen. De ligging is perfect: in 5 minuten loop je naar het centrum van La Roche met o.a. een gezellig plein en 2 bakkers voor de verse broodjes.

Gereisd Met partner in juni 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Buttes Cottage in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Buttes Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.