Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Les Bains

• 8Van der Ploeg21-02-2016

Prachtig verblijf, alles is super aan het huis

Waar vind je dit? Inpandig zwembad, super ruime keuken en eetgelegenheid, ruime zithoek, tafeltennis, poolen enz enz..en bijzonder belangrijk, alles is erg schoon bij oplevering, gewoon en toplocatie! Wat niet goed was, zijn de stoelen, meerdere vallen uit elkaar (al vaker teruggelezen), de energiekosten zijn afschuwelijk hoog (bij ons was het nog niet eens koud), energiekosten per KWH liggen dubbel zo hoog als in Nederland, je bent dus echt wel(ook al doe je zuinig en met schoonmaak) € 1750 voor een week kwijt. Deze melding ook gemaakt bij touroperator, maar daar is dit gedeelte op de website weer weggehaald. Verblijf blijft een aanrader, zorg wel dat je alles vooraf checkt (maar dan ook echt alles vooraf checkt en maak foto's), sleutelbewaarder gaat met vergrootglas door het pand en schroomt niet achteraf nog zaken te reclameren.

• 9noam23-06-2011

fantastische plek met vervelende nasleep

huis alleen superlatieven; de borg blijft staan dus bij vertrek energiekstn cash betalen,bedrag kan je niet pinnen,per laptop overgemaakt, met veel moeite want abnamro 1 dag nodig voor bij eig. zichtbaar, email van mijn afschrijving doorgemaild. Na 15 dg geen borg, gebeld, kreeg mail eig. vraag om Ibannr bank,onzin dat had hij en ik had bewijs daarvan,maar voor snelheid doorgemaild,retour afrek. met 99€ schade, forfait verzekering50€ dus1450 terug.35€ gl.koffiepot+5€ ontb.bord correct,gebroken en door ons gemeld, +59€thermoskan?geen thkan gebruikt,gn invent.lijst dus geen bewijs; is handel zo pikken ze zonder verzekering te belasten bij elke verhuur wat mee; advies vraag inv.lijst en niet ga maak er zelf een op en geef die aan de joviale beheerder, gaat niet om het geld maar voelen ons bedonderd en op die manier kan van alles op de afrekening terecht komen

• 10Bart27-10-2010

Het perfecte vakantiehuis!

Ik heb al meerdere familieweekenden in België gehad, maar nog nooit heb ik zo genoten als in dit fantastische huis! Hier ontbreekt het werkelijk aan NIETS! Het huis is in één woord PERFECT voor zowel jong als oud! Er is een tafeltennistafel, tafelvoetbal, biljart, voetbalveld, een HEERLIJK zwembad, sauna en heeeeel veeeel hoeken waar je je kunt terugtrekken om te relaxen of tv/een film te kijken. Het huis heeft 3 magnetrons, twee ovens, twee frituur, 3 koelkasten, 3 vaatwassers en genoeg tafelruimte voor iedereen! Het huis is perfect ingericht voor kleine kinderen, elke trap is voorzien van hekjes en ALLE stopcontacten zijn kindvriendelijk! Het uitzicht vanaf de tuin over het dal is wonderschoon!! Woorden schieten te kort, daarom voeg ik wat overzichtsfoto's bij! Het nabij gelegen plaatsje la Roche is ook echt wonderschoon.

Ik zou iedereen aanraden hier niet heen te gaan omdat ik denk dat wij voortaan alleen nog hierheen willen en anders zijn de dagen al bezet ;-)

• 9ariette Huisman17-09-2010

Fantastisch luxe ruim modern vakantiehuis

Wij hebben ons 'huwelijksweekend' in dit vakantiehuis gevierd. Dit was zeer geschikt. Het is ruim opgezet en biedt voldoende hoeken om allerlei zaken op te zetten. 's Ochtends zwemmen, buiten ontbijten en binnen een heerlijk dinerbuffet en een disco. Alle kamers bieden comfort en het is heel schoon. Zowel voor kinderen als volwassenen heeft dit huis veel te bieden.

Wij hebben catering, vuurwerk en een dj via Mieke van camping Le Val de l'Aisne geregeld. Dit was helemaal top en een fijne samenwerking.

• 8Janneke Loot01-03-2008

Het huis is in een woord geweldig , vooral het zwembad is super, je kunt vanuit de kamer de kinderen in de gaten houden .We zijn hier met een familie van 30 personen met kleine kinderen, pubers en twintigers geweest. Iedereen heeft zich prima vermaakt . Het huis heeft genoeg mogelijkheden om ook even rustig te zitten . s Avonds gezellig aan de bar met z'n allen '. Ook de omgeving is prachtig . We komen hier vast nog een keer terug . Een minpuntje was het grind onder het speeltoestel buiten

Vakantiehuis Les Bains info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens