Géén boekingskosten

Camping Le Vieux Moulin

BelgiëLuxemburgLa Roche - La Roche-en-Ardenne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Vieux Moulin voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 25 reviews

7.8GoedScore uit 25 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

25 Reviews over Le Vieux Moulin

• 8EV07-01-2021

Komen zeker terug!

Heel aangename camping, wij komen zeker terug! Rustige camping en dicht bij het stadje van La Roche.

• 8Corry VandenBiggelaar01-06-2020

Fijne camping rustig en je loopt zo de heuvels op.

We hebben lekker gegeten in het goede restaurant. We komen er al meer als twintig jaar .

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Robert27-07-2019

De laatste x. En niet weer!!! Vies

De camping ansich heeft potentie (zoals vroeger). Ruime plekken. Riviertje. Vlak bij La Roche, maar dat sanitair... ranzig. Vies gedateerd en het stinkt. Wordt amper schoongemaakt. En wel 2€ vragen voor het douchen. Die tweede ster is puur voor de ligging en locatie en mooie plekken. Sanitair is outdated!!! En goor!!!!

• 2Staat v/h sanitair
  • 3Ed van de Ven23-05-2018

In Juli voor de allerlaatste keer.

Betalen? Jazeker!! Onderhoud? Natuurlijk niet! We zijn hier al een paar keer geweest. Mijn zwager komt hier al jaren, dus wij ook uit nostalgische overweging. Maar ook nostalgie heeft een grens. In de afgelopen 10 jaar dat de camping ons geld graag in ontvangst als we er zijn zijn er maar 2 dingen gebeurd op de camping. Het gras is gemaaid, en de schimmels op de kitranden zijn zwarter geworden. Camping is belachelijk duur geworden. Afgelopen keer €120 voor 3 nachten met 4 personen. Douchen kost €2. Neem slippers mee, anders is de kans aanwezig dat je problemen krijgt aan de voeten. Positief zijn de rust, en het mogen stoken van een vuurtje. Omdat het al afgesproken is, ga ik aankomende Juli nog 1 allerlaatste keer, en dan zet ik nooit geen stap meer op die camping. Klaar ermee!!

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Eric en Christiane06-09-2017

Dit was de laatste keer

De ligging is absoluut geweldig. Zowel de prachtige natuur, het beekje, de rust en op loopafstand van La Roche. Maar... wij komen hier al jaren en merken dat er in al die jaren niets veranderd is. Het sanitair is echt droevig, de douchemuntjes zijn zeldzaam duur, ik meen 2 euro, en de camping zelf is ook niet goedkoop. De vuilniszakken die je denkt te krijgen moet je ook betalen, enz. Neen, wij hebben het er nu wel gezien. Er zijn nog heel mooie plekjes in de Ardennen.

• 8Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Jac02-08-2016

Prima camping bij centrum, weinig faciliteiten

De camping ligt vlakbij het centrum. Slechts 8 minuten lopen. In een rustig zijdal. De plekken zijn ruim. Het is een rustige camping. Voor kinderen is er niets te beleven. Geen speeltuin, geen animatie of iets dergelijks. Ook geen winkel maar dat is geen probleem omdat het dorp zo dichtbij is. Vriendelijk personeel. Het restaurant van het hotel dat bij de camping hoort is een aanrader. Zeer goed eten voor een schappelijk prijs. Plus een mooi terras. Het sanitair is echt verouderd. Dat klopt. De achilleshiel van de camping. Wordt wel heel goed schoon gehouden. Dit moet je willen / kunnen accepteren. De twee negatieve reviews vinden wij onterecht. Deze camping moet een bewuste afweging zijn van de (ontbrekende) faciliteiten, plussen en minnen. Dan heb je een geweldig verblijf!

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 1Jordy27-10-2015

My worst Night mare!

Gelukkig konden we na 2 dagen verder trekken . Komen daar echter nooit weer. Vieze oude onverzorgde bende. Het mooiste was dat we s nachts de Oehoe hoorden. Maar dat was niet de verdienste van de camping.

• 1Staat v/h sanitair
  • 6Me Barth15-08-2013

Cadre agréable

Le camping n' est pas à conseiller aux familles avec enfants en bas âge car c'est dangereux, les campeurs roulant en général beaucoup trop vite à l'intérieur du camping. De plus , payer des jetons pour la douche , est vraiment d'une autre époque !

• 1Eddy en Ingrid25-09-2011

nooit meer, helemaal onderkomen

De camping is slecht (of niet) onderhouden, meer dan 20cm hoge gras en onkruid, het sanitair is volledig uit de vroege middeleeuwen (bewijs: 10 tallen lege wc rolletjes tussen de deurstijl spreken voor zich!!!), de "nieuwe" sanitaire blok is eveneens constant vuil en niet verzorgd. We zijn vertrokken na 1 dag miserie, koude douche en geen enkel contact met de campinguitbater mogelijk!!!

• 1Staat v/h sanitair
  • 9DV24-08-2011

Ideaal voor de oudere jeugd

Wij zijn al zo'n 20 keer op deze camping geweest. Overdag lekker mountainbiken en dan nog even La Roche in. S'avonds op de camping en klein vuurtje maken en relaxen. De plaatsen zijn ruim en als je privacy wil kan je op het hoogste deel gaan staan of aan de overkant van het beekje. Het sanitair is redelijk, het mag wel een opknapbeurt hebben. De prijzen zijn goed te doen. Je kan er ook ontbijten, hier is niets mis mee, al vind ik het niet goedkoop. Met en groepje vrienden is het hier perfect te doen, vooral in het voor en/of najaar.

Camping Le Vieux Moulin info

Camping-informatie