Hotel Le Moulin de la Strument

7.7Goed

België, Luxemburg, La Roche - La Roche-en-Ardenne

Op vakantie geweest naar Le Moulin de la Strument?

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moulin de la Strument voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Le Moulin de la Strument

• 5Martin28-05-2015

Tegenvaller

1 nachtje geboekt in dit ogenschijnlijk mooie hotel Moulin la Strument. De ligging is werkelijk heel mooi. Ik had aangegeven rond 20:30 uur te arriveren en was geen probleem. Wanneer ik omstreeks dit tijdstip arriveerde leek het hotel uitgestorven. Alles donker, geen auto's op de parkeerplaats en de deur op slot. Ik heb 3x aangebeld, en net toen ik weg wilde gaan werd er open gedaan door een wat oudere mijnheer. Ik kon bij hem inchecken, dwz ik kreeg de vraag of ik een kamer met douche wenste.. uhhh ja graag, die heb ik toch gereserveerd?? Mijnheer begeleidde mij naar mijn kamer. Kamer was behoorlijk gedateerd en leek in de verste verte niet op de kamer die ik op de foto's heb gezien. Bedden wel prima. Kleine tv aan het plafond met heel slechte ontvangst. Ontbijt ok, maar niet meer dan dat. Geen Wifi op de kamer. Al met al een behoorlijke tegenvaller als je bedenkt wat je moet betalen voor deze overnachting, staat wat mij betreft niet in verhouding met elkaar. Niet meer doen dus....

Alleen gereisd in mei 2015

• 10Marleen11-03-2013

Fantastische omgeving,

een héél leuk weekend gehad,carnaval La Roche meegemaakt,komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8vidijo06-10-2011

uit het centrum, gezellig rustig

voor wie niet bang is om een beetje wandelen ligt dit hotelletje juist ver genoeg van het centrum (+- 10 min) prijs/kwaliteit scoort dit zeer goed. ook het aantal kamers heeft als voordeel dat dit een verblijf met de bewoners kan zijn.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9DE WULF jean paul05-07-2010

mooie rustige plek klaterend water en vogeltjes

dicht bij La Roche en toch in de volle natuur , ruime parking , mooie kamers , eten zeer goed , ontvangst prima komen zeker terug

Gereisd met partner in juli 2010

• 9I & M29-07-2008

zeer goed en mooi gelegen

heerlijk rustig op fiets/wandelafstand van het centrum.Gastvrij ontvangst, de kamer en het hotel ziet er geheel goed verzorgd uit.Wij hadden half pension geboekt het eten was voortreffelijk !

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Renders12-07-2008

Le Moulin de la Strument

Algemeen viel het hotel best mee. Het hotel lag wel een eindje van het centrum. Over de service viel niet te klagen. De prijs tegenover de kwaliteit viel best mee. Het eten was lekker. De kamers vielen mee. Kindvriendelijkheid kan beter.

Gereisd met familie in juli 2008

• 6michele01-12-2005

We zijn daar op gastronomisch weekend geweest met 3 koppels. Het ligt een eindje van het centrum. Het hotel heeft 8 verzorgde kamers. Het eten was lekker, maar om 23.00 u maakten ze duidelijk dat ze graag wilden sluiten. Aangezien de bar ook gesloten was, zijn we maar gaan slapen en dat was toch wel spijtig.Aangezien het hotel een eindje van het centrum ligt, heb je niet veel zin om dan laat op de avond nog naar het centrum te gaan om nog iets te gaan drinken. Het onbijt was ook vrij sober. Redelijk duur voor wat je uiteindelijk krijgt.

Gereisd in december 2005

Hotel Le Moulin de la Strument info