Géén boekingskosten

7.3GoedScore uit 23 reviews

24 Reviews over Le Hérou

• 7jbrouns22-07-2010

Mooi gelegen familiehotel

Het hotel kijkt mooi uit op de rivier en wordt gerund door een Nederlands echtpaar. De kamers zijn netjes en goed, alhoewel de badkamer erg klein is. Het eten is prima, alleen zijn de porties erg klein.

• 2J. vd Berg26-06-2010

nieuwe Heren, nieuwe wetten

Helaas hebben Geert en Elke de zaak verkocht en de nieuwe eigenaren zijn totale leken op horecagebied. Ondanks een prijsstijging van maarliefst 20% waren de kamers ongewijzigd, het avondeten van de catering en was de gezellige sfeer totaal verdwenen. Als de nieuwe eigenaren dan ook nog enkel franstalig zijn, wordt het erg moeilijk je grieven te uiten. Ondanks de volle bezetting (MESA) vonden zij het noodzakelijk dat er een verbouwing werd doorgevoerd aan het terras. Erg klantonvriendelijk en getuigde van minachting voor zijn gasten. Toen zij, bij ons vertrek, niet de kunde en het fatsoen hadden om een factuur te kunnen presenteren, was voor ons duidelijk dat wij daar nooit meer zouden komen !!! Helaas .............

• 8jankobie19-04-2010

Geweldige plek met mooi uitzicht

Wij zijn een lang weekend geweest in dit hotel. We hadden een prachtig uitzicht. Vanuit onze kamer en vanaf het terras kijk je zo over de Ourthe. Geert en Elke zijn erg vriendelijk en gastvrij en Elke kookt heerlijk. De bedden liggen erg goed. Wij hebben een kanotocht over de Ourth gemaakt. Dit is heel leuk om te doen. In het kasteel zijn er regelmatig ( en zeker in het hoogseizoen) verschillende activiteiten. Het dorpje is erg toeristich en heel gezellig er is voor ieder wat wils. Gaan zeker nog een keer terug

• 8An + Arjan01-11-2009

Super !!!

Paar leuke dagen gehad met mooi weer, Geert is een rustige vriendelijke man, Elke is druk met voorbereiding in de keuken maar een vriendelijke en goede gastvrouw en kan lekker koken. wij hadden een prachtige kamer, inderdaad boven de garage. Avondeten heerlijk en het ontbijt zeer uitgebreid. Alles helemaal compleet en kleinschalig. Wij komem zeker terug.

• 8clara13-09-2009

Geweldig hotel

we hebben geweldige dagen gehad bij Geert en Elke. Ontzettend vriendelijk en gastvrij. Goed ontbijt. Prima kamers met goeie bedden en een grote badkamer. Wij zaten onder het hotel in kamer 11, lekker koel en op het moment dat wij er waren lekker rustig.Als we ooit weer in de buurt zijn gaan we zeker daar weer naar toe.

• 10Johnny&JoyceDieleman09-08-2009

Le herou is n superfijn verblijf

Wij zijn er 2 nachten verbleven,kamer 6,erg klein,dat wisten we omdat de rest vol zat en hebben ook minder hoeven betalen,maar netjes en schoon,lekker bed en aan de achterkant vh hotel.Wel vrij gehorig. Kookkunsten super,ontbijtje prima,locatie top en sfeer heel fijn.Leuk terrasje ook.Ligging dicht bij t centrum.Parkeren vrijwel voor de deur.Volgende keer la roche boeken wij zeker weer bij de aardige eigenaren,Geert en Elke!

• 9Job van den Berg02-07-2009

Fantastische ligging en eerlijke gastvrijheid !!

Een eenvoudig maar eerlijk hotel gelegen op de meest fantastische plaats in La Roche-en-Ardenne met uitzicht op de Ourthe, parking voor de deur. Eenvoudige kamers maar wel absoluut schoon met goede bedden. Het avondeten is fantastisch en verrassend. Perfect hotel voor heerlijk ontspannen weekend of enkele dagen rust en verwennerij !!!

• 8PIET DE GRAAF07-06-2009

uitstekend toeven

heerlijk hotelletje, prachtig uitzicht en zalig eten. vOOR HERHALING VATBAAR

• 9wilmy pijpers-coenen02-03-2009

heel gezellig hotel

Heel gezellig hotel, wij waren hier met z'n viertjes. Kregen tot onze verrassing de twee grote kamers boven de garage! Deze kamers zijn heel ruim, en ook de badkamer is groot. Het eten was heerlijk, de gastvrouw kan echt lekker koken. Geert is misschien wel wat stiller, maar wij hebben toch wel gezellig gekletst. Er is in het dorp niet veel te doen , geen kroeg ofzo, waar je nog wat kan drinken, maar dat kan je ook in het hotel doen. de omgeving is fantastisch mooi. vooral om te wandelen.

• 8fam. De Bruijn01-12-2008

aanrader

Eigenaren zijn vriendelijk, mooie omgeving, je komt echt tot rust en het is niet ver weg en toch waan je ver in het buitenland.

Hotel Le Hérou info

Het complex