Camping Le Grillon

Meer camping info

38 reviews over Camping Le Grillon

• 8Virg07-09-2017

de moeite waard

rustige camping. Had een mooi plaatsjegeregen ad Ourthe. Centrum is kortbij. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in september 2017

• 9Dario26-06-2017

Geweldig!

Leuke, rustige gezellige camping met dezelfde uitbaters als de naastliggende camping Benelux. Stadje op loopafstand (+/- 500m), gelukkig want parkeerplaats vinden is een heuse opdracht. Leuk stadje met diverse winkeltjes en bezienswaardigheden. (bedankt voor de tips Tom!) Hoewel een eerder klein speeltuintje hebben onze kinderen zich geen seconde verveeld. Enkele minuten na aankomst werden ze mee op sleeptouw genomen door kinderen van enkele vaste verblijvers, waar we een geweldige tijd mee beleefden!! Sanitair was proper. Wel jammer dat het winkeltje op de camping zelf niet open was. Ook de wifi is niet veel soeps, maar wel gratis. Kortom een geweldige omgeving, vriendelijke en hulpvaardige uitbaters, lekker eten en enkele super vaste verblijvers mogen ontmoeten! Franka, Tom en Kurt, speciaal voor jullie komen we dit jaar zeker nog eens langs in de zomermaanden!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8familie Belgen31-05-2017

Geweldige ervaring

Het is een plaats waar je kan tot rust komen,ondanks dat er zoveel negatief geschreven word door onze Noorder buren,die helaas zelf soms de reden zijn van vuile en onprettige wc en douches..respect voor elkaar zou kunnen in 2017 toch? Het is geen moeite om je eigen rommel op te kuisen!!! Het personeel doet zijn best om alles terug netjes te houden elk uur van de dag indien er klachten zijn. Heel bekwaam personeel dynamisch en flexibel ,zeker dier vriendelijke camping ondanks vele eigenaars hun ontlasting niet opruimen..kort bij het centrum gelegen lekker eten in het restaurantje kort in de omgeving ,heel kind vriendelijk en behulpzaam personeel bij elke klacht of gebrek. klein winkeltje met noodzakelijke dingen en wifi..hebben wij niet nodig op verlof. verder fijne contacten die je kan opbouwen..ze spreken Nederlands ,Frans en Engels heel mooie ruime standplaatsen..

Gereisd met partner in mei 2017

• 9J. van der Zanden15-01-2017

Super relaxed paradijsje in de Ardense natuur!

Le Grillon is het knusse gedeelte van het grotere Camping Benelux. Voorzien van bomen en bosschages en gelegen aan de Ourthe, doet deze plek bijna paradijselijk aan. We komen er nu twee jaar in het voorseizoen en kunnen niet wachten om de caravan er weer 3 maanden weg te mogen zetten eind maart. Het is een heerlijke plek om in de weekenden naar toe te vluchten vanuit het gejaagde Hollandse leven en even tot rust te komen. De familie is altijd even vriendelijk en behulpzaam. Verwacht aan voorzieningen geen 5 sterren camping, hoewel er hard aan de weg wordt getimmerd om verbeteringen door te voeren (het nieuwe restaurant is echt een aanwinst). Het sanitair is in orde, de wifi beroerd. Maar wie heeft er nu wifi nodig op zo'n fanatische plek?!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 2maes24-08-2016

beetje triestig

Per vergissing kwamen we aan op camping Grillon, terwijl we eigenlijk gereserveerd hadden op een andere camping verderop. Toen we ons aanmeldden, bleek onze reservering te kloppen en kregen we direct een plaats. Pas achteraf hadden we door de we verkeerd waren. Een beetje een triestige aanpak om klanten te winnen, volgens mij. Het stadje en de omgeving is wel een aanrader, maar op de camping zien ze ons niet meer terug.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Paul02-08-2016

Geweldig!

Kleine megagezellige camping, door dezelfde eigenaars familie dan Benelux opengehouden. Afgelopen winter is er op de eerste camping (Benelux) enorm veel werk geleverd (nieuwe receptie, wandelpaden naar de nieuwe brasserie). De vakantie zelf viel, geweldig goed mee, vriendelijke bediening door het personeel, proper sanitair en leuk speeltuintje dat in tegenstelling tot de grote speeltuin van de Benelux bijna de hele dag schaduw heeft! Misschien een idee om deze met een paar speeltuigen uit te breiden want met een kind of 15 is deze reeds goed gevuld. Gratis Wifi, die blijkbaar enkel bij ons werkte. Een geweldige groep vaste verblijvers (stacaravans) leren kennen waarvoor we volgend jaar zeker terugkomen!!! (You rock Franka :) Enig minpuntje is dat de avondanimatie steeds vooraan in de feesttent van de Benelux gebeurd, het programma en de hoofdanimator (Jason?) zijn op een paar uitzonderingen na belabberd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 4Jan Wind01-07-2016

Mooie plek, geen Wifi en toillet zag er niet uit

Mooie plaatsen aan riviertje. Goed geholpen door personeel. Geen Wifi (alleen maar in de buurt van de receptie) Toiletten waren niet schoon en zagen er niet uit. Enkele wc-deksels waren echt aan vernieuwing toe (of beter schoonmaken). Over kindvriendelijkheid en eten kan ik geen oordeel geven.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ros08-05-2016

T voelt als thuiskomen

Wij komen al jaren op Le Grillon, of Benelux. In de loop der jaren is de camping aanzienlijk verbeterd. Nieuw sanitair wat goed wordt schoongehouden. De mooiste plekken voor een tent vind je aan de rivier bij le Grillon. Helaas voor ons niet meer, omdat wij nu met caravan reizen. Toch hadden we een mooie ruime plek hierachter met uitzicht op de rivier. T afgelopen weekend was erg druk,maar alles doet heel relaxed en gemoedelijk aan. De Belgen zijn fijne ,rustige mensen die gewoon hier ook volop genieten. Onze kinderen 4 en 6 gingen op hun fietsjes regelmatig naar de Benelux speeltuin, wat prima te doen is, voelt als een grote camping. Via mooi rivierwandelpad kom je in hartje la Roche. Personeel doet uiterst hun best om t je naar de zin te maken. Koop een asci kaart en je krijgt in het voor en na seizoen flinke korting, hond, douches en stroom zijn dan gratis! Enig minpuntje, is dat de waterdruk van de douches veel te laag is. Kortom een aanrader om in de mooie Ardennen te verblijven.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8nen belg04-04-2016

fantastisch

supervriendelijke eigenaars, rustig en mooi gelegen camping. camping in volle expansie en zal in de toekomst nog veeeeel mooier worden. begrijp de reactie van sommige hollanders niet, als je naar belgie komt is het toch logisch dat alles typisch belgisch is en nog een ding, enkel voor niets komt de zon op.

Gereisd met partner in maart 2016

• 4Bianca24-08-2015

Nooit meer

Als de belgen geen vakantie meer hebben is de camping ook dood er is geen ijsje meer te koop geen kinder animatie meer en het sanitair wordt dan slecht bij gehouden kortom je moet belg zijn om het daar naar je zin te hebben het mooie houten speel toestel wat afgebeeld staat is van de Benelux wel de zelfde eigenaar maar toch een andere camping waar ook meer te doen is. Wij gaan er dus niet meer heen

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015