Géén boekingskosten

8.5FantastischScore uit 8 reviews

8 Reviews over Le Chalet

• 8Frank20-08-2020

Beetje terug in de tijd

Weekend verbleven in hotel Le Chalet op enkele minuten lopen van het gezellige La Roche. Parkeerplek voor de deur voor de gasten van het hotel, wel opletten want het is een drukke weg. Mooi uitzicht vanaf het balkonnetje op La Roche. ( en het spook verhaal van het fort) Lekker een oud hotel met een warme uitstraling en een erg aardige en behulpzame eigenaar. De kamers zijn wat gedateerd maar dat hoort wel bij de uitstraling van het hotel maar verder schoon en netjes. Ondanks de corona een goed en uitgebreid ontbijt verzorgd door de eigenaar.

• 10Imro29-12-2019

Geweldig historisch hotel.

Leuk hotel dat de sfeer van vroeger weer geeft. Het hotel heeft een karakteristieke inrichting die je mee terug neemt in de tijd. Zeer proper en hygiënische kamers. Heerlijk ontbijt en lekkere drankjes. Zeer mooi uitzicht over La Roche en het kasteel. Een aanrader.

• 10Comeine Lucas28-12-2014

Prachtig uitzicht, vriendelijke eigennaars!

Dit hotel heeft een prachtige ligging en dus een zeer mooi uitzicht op het stadje. Voor ons een aangenaam interieur om te vertoeven, gewoon gezellig. De uitbaters zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen, de kamer was eerder sober maar zeer proper en belangrijk warm water! Bij het ontbijt heb je al wat je moet of wil hebben, ook zeer lekkere warme koffie. Gewoon om nog eens over te doen.

• 9Wouter13-08-2013

Erg leuk hotel

We hebben het hotel geboekt als uitvalsbasis voor een weekendje mountainbiken. Erg vriendelijke mensen en een hotel op een toplocatie met mooi uitzicht over het dorp. Het restaurant was 's avonds niet open en de deur ging om 21.30 dicht (je krijgt een code om binnen te komen). Wel jammer, want een biertje drinken aan de bar gaat niet 's avonds. De service was ook goed in orde. Je wordt geacht om 10.45 je kamer te hebben verlaten op de dag van vertrek. Op de laatste dag gingen wij alleen nog een route fietsen. Wanneer we later dan 10.45 terug kwamen zouden ze regelen dat we alsnog even een douche konden nemen. Kortom...zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Jan30-07-2013

Prima hotel

Geboekt via touroperator en op laatste moment gezien dat er onderscheid is tussen kamers met en zonder uitzicht. Omdat wij ś avonds nog wel een poos op de hotelkamer verblijven, was het maar goed dat we een kamer met uitzicht hadden (anders tegen een muur met struikgewas aan gekeken): nu riant uitzicht op La Roche en kasteel (met spook). De kamer had ernaast nog een kamertje met derde bed, maar wij gebruikten dat als zitkamer: door de hitte was het heel fijn dat de ramen helemaal open konden waardoor we op de tweede verdieping (zonder balkon) toch het idee hadden op een balkon te zitten. De badkamer is erg gedateerd en mag wel een opknapbeurt hebben. Het hotel is wel een beetje vergane glorie: geen restaurant service. De zitkamer lijkt ons in de winter heel knus en gezellig maar nu in de zomer een beetje muf en stoffig, maar wel authentiek. Het ontbijt was simpel maar goed, maar had gezien de kamerprijs iets meer variatie mogen hebben. Zeer vriendelijke eigenaars/beheerders.

• 9Pieter van Hooijdonk & Henny Plat - van Hooijdonk04-08-2012

Voor herhaling vatbaar

Wij vonden Le Chalet een erg leuk hotel, leuke kamer gehad met balkon. Alles keurig schoon, een prima ontbijt. In de zomer geen maaltijden maar er is genoeg in de omgeving. Het hotel zelf is niet standaard, met alle schilderijen en boeken. Wij bevelen het iedereen aan. Personeel is allemaal erg aardig, volgens ons een echt familie hotel.

• 9anette06-11-2008

heel erg gezellig

Wij verbleven tgv het 45 jarig huwelijk van mijn ouders met de hele familie, negen personen, in dit hotel. Onder ons bevindt zich 1 kind van 9 jaar. Het hotel heeft een hele huiselijke uitstraling, je voelt je gelijk op je gemak. Ook de kamers zijn prima in orde en verschillen allemaal wat betreft inrichting. Wij hebben het diner en het ontbijt gebruikt in het hotel. Het diner was prima in orde en we zaten met onze familie enigszins afgescheiden van de andere gasten. Ook op het ontbijt viel niets aan te merken. De driepersoons kamer had een afgescheiden slaapkamertje. Dit hotel is echt een aanrader en je loopt in 5 minuten het dorp in.

• 8Fam de Munck24-07-2008

dit hotel is een 8 waard

Wij (2 volw. en 1 kind) hebben er 1 nacht geslapen, alleen onbeten en geen diner. Het is een rustig hotel. Wij begrepen alleen niet waarom er niet veel gasten waren, terwijl andere hotels volgeboekt waren. (prijs misschien?) Het spook is om 10 uur 's avonds goed te zien vanaf je eigen balkon. Een erg mooi uitzicht vanaf het balkon: over de rivier, het stadje en de ruine. Na een uitgebreid ontbijt konden we lopend naar de kano's toe.

Hotel Le Chalet info

Het complex