Vakantiehuis Landgoed Le Hérou

Meer vakantiehuis info

12 reviews over Vakantiehuis Landgoed Le Hérou

• 3Dopke03-09-2017

Verblijf van uitersten

Verschrikkelijke Nederlandse eigenaresse! Gehorig, douches lopen niet weg, douches zorgen voor damp wat t brandalarm kan laten afgaan. Waardoor je zowat met alle ramen en deuren open moet douchen. Zelf je bedden afhalen en owee als dat niet goed zou gaan gebeuren. Moeilijke en wispelturige communicatie. Ik lees bij andere reviews dat mensen hun schoenen moeten uit doen bij betreden van t huis!?!😵🤒 Typerend!

Antoinette van Alphen Eigenaar, eigenaar, 11-07-2018

Kijkt u vooral bij touroperator en onze website en op Facebook, daar zijn de reviews niet anoniem! Deze review is geschreven door gasten die, hoewel ze om 10 uur op maandag het pand netjes achtergelaten zouden hebben moeten verlaten nog in kennelijk beschonken toestand in bed lagen en het was een grote bende. We hebben toen zoals overeengekomen extra schoonmaakkosten berekend en nu zetten ze overal anoniem negatieve reviews. Jammer want ze hadden een geweldig weekend genoten.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 3Fam. Berkers14-05-2014

Eens, maar nooit weer!

Helaas kunnen we de positieve verhalen niet onderstrepen. Het huis is erg mooi gelegen, voorzien van een zeer nette keuken en er is veel ruimte. De sanitaire voorzieningen zijn bijzonder (douches in de hoek van de slaapkamer, geen wc op de begane grond en gemeenschappelijke douches in de kelder). Onze onvrede zit echter in de ongehoorde reactie van de eigenaresse op vragen over de financiële afwikkeling. Wij gaan al jaren met een grote groep naar de Ardennen en hebben dit nog nooit meegemaakt. Wij voelen ons totaal geschoffeerd, dit is niet de manier hoe je met gasten omgaat! Gelukkig zijn er in de Ardennen voldoende (grote) accommodaties die het woord "gastvrijheid" wel in hun woordenboek hebben staan.

antoinette van alphen, eigenaar, 09-06-2015

Ik zie nu pas deze negatieve reactie.Deze gasten hebben een van onze drie vaste outdoor BBQ's in laten storten door hem te willen verplaatsen. Wij hebben een hele week heel hard ons best moeten doen om voor de volgende gasten weer zo een outdoor BBQ te vinden, deze aten bezorgen door 2 man en deze ook weer in elkaar laten zetten. Op zo een afgelegen plek in de Ardennen is dat heel tijdrovend en heel kostbaar. De gasten wilden, omdat ze het niet 'expres' hadden gedaan niet de kosten vergoeden maar slechts een fractie van de kosten. Terwijl ze volgens onze overeenkomst verplicht verzekerd zijn tegen schade. Dit is kennelijk hun zeer onsportieve reactie, want ze hadden een geweldig weekend genoten!

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8f.masthoff29-09-2011

Prachtig: voor herhaling vatbaar

Het laatste stukje van de route en het huis zelf stond niet heel duidelijk aangegeven. De tuin lag er prachtig verzorgd bij en de gezamenlijke ruimtes op de begane grond waren prima ingericht. Er is een grote houtkachel. In de kelder is de sauna en een tafeltennistafel. De slaapkamers vonden we allemaal prima en de bedden waren allemaal netjes opgemaakt. De wc’s en badkamers waren netjes. Het enige nadeel is, als je met collega’s gaat, dat de badkamers (1 per etage) gedeeld moeten worden (en dat doe je eigenlijk niet met ‘vreemden’). Maar dat was het enige kleine minpuntje. Sommige kamers hadden een wastafel; dat was erg handig. De keuken was goed ingericht en voorzien van alle gemakken. Wij hadden cateraar La Dicose Gourmande ingehuurd en het eten was prima verzorgd. De standaard afwashulp was ideaal! In de omgeving is veel te doen (wandelen, kano-en, stadjes, La Chouffe etc.). Een hoge uitkijktoren in de tuin is heel leuk: let wel op met kinderen.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Geeske03-08-2011

fantastisch vakantiehuis!

Wij hebben ons huwelijksweekend hier gevierd. Een toplocatie! Mooi, groot huis waar voldoende slaapkamers zijn en een slaapzolder. Een hele mooie tuin, echt de perfecte plek voor een huwelijksceremonie. Fijn ook dat het vrij afgelegen ligt, zodat je echt privacy hebt. Veel leuke dingen te doen, in en om het huis en in de omgeving. Het huis was goed schoon, de bedden zijn goed en de keuken is super! Echt een aanrader voor een familieweekend, huwelijksweekend of een vriendengroep! La Roche ligt op kwartiertje rijden, dus is handig als je zelf boodschappen meeneemt. Weg naar riviertje is leuk om te wandelen. Voor kinderen ook een fijne plaats, wel veel trapjes en geen lift! Dus niet voor minder valide en met kleine kinderen een beetje oppassen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Gemma 26-08-2008

Le Hérou is echt een paradijs!

Le Hérou ligt op een fantastisch punt in de Belgische Ardennen, je kijkt schitterend uit over de Ourthe en het stuwmeer, zeker als je op de 30m hoge uitkijktoren staat!Je kunt fantastisch mooie wandelingen maken, het dorpje La Roche heeft genoeg winkeltjes. Op het Landgoed is alles voorhanden. Erg kindvriendelijk, zowel binnen als buiten, er is een mooie sauna, veel douches. Een hele grote keuken met professionele apparatuur, echt een genot om te koken dus! Gezellige living met openhaard, bij mooi weer een schitterend terras, heel fijn om te BBQ-en! De kamers zijn heel netjes en gezellig gemaakt, vooral als je aankomt en de handdoeken liggen klaar! Een heel fijn en welkom gevoel! De beheerster is ook uiterst vriendelijk en behulpzaam bij de ontvangst.De eigenaresse heeft echt gevoel voor sfeer en detail en juist dat maakt het zo bijzonder om daar te verblijven!

Gereisd met familie in augustus 2008

Vakantiehuis Landgoed Le Hérou info