Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

12 Reviews over Landgoed Le Hérou

• 8Melvin17-02-2020

Prachtige plek, echt top

Prachtig huis en volop faciliteiten aanwezig. Bij aankomst Keurig de bedden opgemaakt, het overtrof onze verwachtingen

• 8Heidi Kock - Coppus18-09-2019

Een prachtig, goed verzorgd landgoed.

Uitstekende locatie voor, in ons geval, een fantastische bruiloft. Prachtige ligging en volop ruimte (binnen en buiten). Veel slaapkamers (veelal met eigen douche), prima sanitair en een goed uitgeruste keuken. Uiterst vriendelijke beheerders bij de ontvangst.

• 3Dopke03-09-2017

Verblijf van uitersten

Verschrikkelijke Nederlandse eigenaresse! Gehorig, douches lopen niet weg, douches zorgen voor damp wat t brandalarm kan laten afgaan. Waardoor je zowat met alle ramen en deuren open moet douchen. Zelf je bedden afhalen en owee als dat niet goed zou gaan gebeuren. Moeilijke en wispelturige communicatie. Ik lees bij andere reviews dat mensen hun schoenen moeten uit doen bij betreden van t huis!?!😵🤒 Typerend!

Antoinette van Alphen Eigenaar, eigenaar, 11-07-2018

Kijkt u vooral bij touroperator en onze website en op Facebook, daar zijn de reviews niet anoniem! Deze review is geschreven door gasten die, hoewel ze om 10 uur op maandag het pand netjes achtergelaten zouden hebben moeten verlaten nog in kennelijk beschonken toestand in bed lagen en het was een grote bende. We hebben toen zoals overeengekomen extra schoonmaakkosten berekend en nu zetten ze overal anoniem negatieve reviews. Jammer want ze hadden een geweldig weekend genoten.

• 8CindyStofregen09-10-2014

Prachtig landhuis

Erg mooi landhuis in een prachtige omgeving. Onlangs gerenoveerd wat resulteert in gezellige, mooi ingerichte ruimtes. Het landhuis heeft een grote keuken voorzien van alles wat je je maar kan bedenken. De vele ramen zorgen niet alleen voor veel lichtinval, maar ook voor prachtige uitzichten. De perfecte locatie voor een vriendenweekend, bruiloft of familieweekend!

• 3Fam. Berkers14-05-2014

Eens, maar nooit weer!

Helaas kunnen we de positieve verhalen niet onderstrepen. Het huis is erg mooi gelegen, voorzien van een zeer nette keuken en er is veel ruimte. De sanitaire voorzieningen zijn bijzonder (douches in de hoek van de slaapkamer, geen wc op de begane grond en gemeenschappelijke douches in de kelder). Onze onvrede zit echter in de ongehoorde reactie van de eigenaresse op vragen over de financiële afwikkeling. Wij gaan al jaren met een grote groep naar de Ardennen en hebben dit nog nooit meegemaakt. Wij voelen ons totaal geschoffeerd, dit is niet de manier hoe je met gasten omgaat! Gelukkig zijn er in de Ardennen voldoende (grote) accommodaties die het woord "gastvrijheid" wel in hun woordenboek hebben staan.

antoinette van alphen, eigenaar, 09-06-2015

Ik zie nu pas deze negatieve reactie.Deze gasten hebben een van onze drie vaste outdoor BBQ's in laten storten door hem te willen verplaatsen. Wij hebben een hele week heel hard ons best moeten doen om voor de volgende gasten weer zo een outdoor BBQ te vinden, deze aten bezorgen door 2 man en deze ook weer in elkaar laten zetten. Op zo een afgelegen plek in de Ardennen is dat heel tijdrovend en heel kostbaar. De gasten wilden, omdat ze het niet 'expres' hadden gedaan niet de kosten vergoeden maar slechts een fractie van de kosten. Terwijl ze volgens onze overeenkomst verplicht verzekerd zijn tegen schade. Dit is kennelijk hun zeer onsportieve reactie, want ze hadden een geweldig weekend genoten!

• 8Lindsay15-09-2013

Prachtig huis in een nog mooiere omgeving!

Een prachtig huis met genoeg ruimte voor een grote groep. Maar ook met een kleine groep zijn de ruimtes nog heel gezellig. Vooral de keuken is een super ruimte waar je gezellig met z'n allen kan koken en eten. Bij mooi weer is het heerlijk om buiten te zijn. Genoeg mogelijkheden om te wandelen en van de omgeving te genieten!

• 8Jennifer28-05-2013

Ontzettend mooi!

Wat een ontzettend mooie plek! Top voor prive feestjes, huwelijken of een familieweekend.

• 9Corinne25-04-2013

Onvergetelijke week!

Ik had het Landgoed al op foto's gezien, maar had een totaal andere indruk gekregen toen ik er daadwerkelijk stond! Het is onwijs groot en zeer geschikt voor grote gezelschappen. Van jong tot oud. Het landgoed ligt afgelegen, maar dat vonden wij juist fijn, lekker de rust opzoeken. En met kinderen is het helemaal ideaal! De omgeving is echt waanzinnig mooi, zeker als je op de uitkijktoren gaat staan. Als je een panorama-functie hebt op je camera zou ik dat zeker aanraden. De gastvrouw is alleraardigst en ontving ons goed. Het zijn best ruime slaapkamers en het is super schoongemaakt. Ze waren het terras aan het verbouwen, maar het ziet er veelbelovend uit! Zeker aan te raden:)

• 8f.masthoff29-09-2011

Prachtig: voor herhaling vatbaar

Het laatste stukje van de route en het huis zelf stond niet heel duidelijk aangegeven. De tuin lag er prachtig verzorgd bij en de gezamenlijke ruimtes op de begane grond waren prima ingericht. Er is een grote houtkachel. In de kelder is de sauna en een tafeltennistafel. De slaapkamers vonden we allemaal prima en de bedden waren allemaal netjes opgemaakt. De wc’s en badkamers waren netjes. Het enige nadeel is, als je met collega’s gaat, dat de badkamers (1 per etage) gedeeld moeten worden (en dat doe je eigenlijk niet met ‘vreemden’). Maar dat was het enige kleine minpuntje. Sommige kamers hadden een wastafel; dat was erg handig. De keuken was goed ingericht en voorzien van alle gemakken. Wij hadden cateraar La Dicose Gourmande ingehuurd en het eten was prima verzorgd. De standaard afwashulp was ideaal! In de omgeving is veel te doen (wandelen, kano-en, stadjes, La Chouffe etc.). Een hoge uitkijktoren in de tuin is heel leuk: let wel op met kinderen.

• 9Geeske03-08-2011

fantastisch vakantiehuis!

Wij hebben ons huwelijksweekend hier gevierd. Een toplocatie! Mooi, groot huis waar voldoende slaapkamers zijn en een slaapzolder. Een hele mooie tuin, echt de perfecte plek voor een huwelijksceremonie. Fijn ook dat het vrij afgelegen ligt, zodat je echt privacy hebt. Veel leuke dingen te doen, in en om het huis en in de omgeving. Het huis was goed schoon, de bedden zijn goed en de keuken is super! Echt een aanrader voor een familieweekend, huwelijksweekend of een vriendengroep! La Roche ligt op kwartiertje rijden, dus is handig als je zelf boodschappen meeneemt. Weg naar riviertje is leuk om te wandelen. Voor kinderen ook een fijne plaats, wel veel trapjes en geen lift! Dus niet voor minder valide en met kleine kinderen een beetje oppassen.

Vakantiehuis Landgoed Le Hérou info

• CafeNiet beschikbaar