Géén boekingskosten

Meer chalet info

28 Reviews over La Rochette

• 9gerhard28-08-2015

Goed bevallen.

Wij logeerden in Venus 2. Mooi huisje, goed ingericht, schoon. Alles was goed geregeld. De omgeving is erg mooi en La Rochette ligt op loopafstand van La Roche. Rivier dichtbij. We hebben een leuke vakantie gehad met de hele familie. Geboekt via touroperator, heel correct, goede communicatie.

• 8dutchboy23-02-2014

Prima ligging en zeer betaalbaar!

Wij zijn hier met 8 vrienden een weekend geweest en hebben een uitstekende tijd gehad. Waarschijnlijk ook door de zon, die niet ophield met schijnen. Omgerekend betaalden we met z'n achten zo'n 40 euro p.p voor drie nachten. Prima natuurlijk. Huisje was ruim, helemaal van hout. Grote keuken en ruime slaapkamers. Lopen naar La Roche is wel wat ver (20 minuutjes), maar met auto of fiets is het prima te doen. Borg van 125 euro had ik binnen twee weken weer op m'n rekening staan.

• 6ruud meeren23-09-2013

Voor ons geen tweede keer

Bij aankomst een vluchtig ontvangst. Ontvangst was niet hartelijk en spontaan.

Erger; huisje was verre van schoon (diverse spinnenwebben, vieze ramen en gordijnen, vaatwasser stonk en was niet bijgevuld met zout en glans, glazen vies). Dit terwijl ze 65 euro schoonmaakkosten vragen. Ook in het huisje niet 1 wc rol, sponsje, vaatwas tabletten en andere items die normaliter wel aanwezig zijn.

Linnen en dekens van een bedenkelijke kwaliteit. Een plank op het terras was kapot waardoor er mijns inziens een gevaarlijke situatie kan ontstaan. Gelukkig waren wij met twee personen waardoor we niet in de kelder hebben hoeven slapen. Is ook niet erg fraai.

Desondanks door de mooie wandelingen in de omgeving en leuke uitstapjes een mooie vakantie gehad maar vanuit onze ervaring is deze accommodatie niet aan te bevelen.

• 7christophe_zutterman16-03-2013

Gevaarlijke trap

Wij verbleven een weekje in een Venus chalet. De trap naar boven is smal en gevaarlijk voor kleine kinderen. Alles wordt verwarmd met electrische kacheltjes, wat in de winter voor een onaangename warmte zorgt, en bovendien voor een dure rekening achteraf! De chalets zelf zijn redelijk groot opgezet en liggen op een 2-tal kilometer van La Roche.

• 9Tony Lefever16-08-2012

Fantastische plek voor jong en oud !!

We verbleven met de kinderen en kleinkinderen in Venus3 op het domein Les Rochettes. De chalet is ideaal gelegen met een prachtig zicht op de vallei en niet ver van La roche. Mooi onderhoude chalet en de eigenaar heeft gratis mountainbikes alsook gezelschapsspelen voor de kinderen voorzien. (ook voetbaltafel, DVD, eenvoudige wii console, ... voor de kleinkinderen). We hebben er echt van genoten en zijn zeker van plan volgend jaar terug te komen !!

• 8Fam. de Bruin08-08-2011

Leuk voor een keertje

Wij zijn hier vorig jaar geweest en hebben het best naar onze zin gehad. Alleen als het regent is er niet zoveel te doen. Het huisje was haast te groot voor ons en was ook redelijk luxe ingericht. Op de website waar wij het huisje geboekt hebben stond echter dat elk huisje een panoramisch uitzicht op de rivier de Ourthe heeft, bij ons huisje was dat niet zo. Het stadje La Roche is een leuk stadje. Een aanrader is ook een bezoek aan de stad Dinant en een bezoek aan de watervallen van Coo.

• 4oWnWise26-04-2011

Nooit meer!

Vieze onderlakens, niet goed schoongemaakt, bijkomende kosten en ronduit onvriendelijk ontvangst.

Vooruit dient borg en schoonmaakkosten betaald te worden aan de receptie. Er dient bijbetaald te worden voor lakens, handdoeken en theedoeken. Overlast van de oudere dame die tot drie keer toe bij ons huisje heeft staan roepen. Oorzaak, bij aankomst gesloten receptie, na telefonisch overleg konden we in het huisje. Tijdens diner 2x roepende dame die verzocht om komst naar receptie voor betaling borg. Op vertrekdag roepende dame die verzoekt om uit te checken.

Bij afrekening conclusie- meer dan de helft van € 140,- verdwijnt aan overige kosten zoals electriciteit, schoonmaakkosten, huur lakens, handdoeken etc.

Al met al is de ervaring van zo'n mooie locatie en redelijk uitgerust huisje verpest door de onvriendelijkheid en gierigheid van het park.

Op Happyhome wordt het Les Rochettes Pluton of Venus vernoemd

• 10Martine25-09-2010

we komen zeker terug

Mooie rustige gelegen chalets,met voldoende ruimte.Netjes en fris.Sauna aanwezig en zeer handig is de BBQ.Vakantiedorpje bevindt in de buurt van 't centrum,en situeert zich in een prachtige omgevingen ideaal voor wie graag wandelt.Ligging chalet hoog en is niet geschikt voor iemand dat niet goed te been is .Durbuy en St Hubert. Bouillon bevinden zich in de buurt ,zeer mooie ST Hubertusfeesten in september.ZEER ONTSPANNENDE VAKANTIE!

• 9valerie19-09-2009

schoonmaak kon beter

verblijf is een beetje tegengevallen vieze keukenkasten,muffe geur in de slaapkamer,matrasbeschermer was gewoon degoutant!in de douche waren er nog zeepresten aanwezig en lange haren bah! spijtig want wij waren vaste klant maar kijken nu uit naar iets anders.40 euro betalen om in zo een vieze nest terecht te komen!?het kan toch niet de bedoeling zijn om eerst andermans viezigheid op te kuisen vooraleer de vakantie kan beginnen?

• 9peggy19-04-2009

luxe chalet betaalbaar

Hallo, wij zijn net terug van een week in het huisje pluton. Wij hebben ons heel goed geamuseerd. Veel wandelen en ook fietsen want die hadden we ook bij.Vriendelijk onthaal,de huisjes waren proper en met een sauna,living,keuken,terras met ligstoelen en buitenmeubeltjes. Beneden in elke slaapkamer een douche +lavabo en ook 2 wc's.Een deugdoende vakantie gehad met heel mooi weer.Voor mensen die slecht te been zijn vind ik de huisjes minder geschikt want het ligt hoog maar het geeft een prachtig uitzicht!!!!!

Chalet La Rochette info

• CafeNiet beschikbaar