Bed and Breakfast La Fontanella

1Onvoldoende

België, Luxemburg, La Roche - La Roche-en-Ardenne

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar La Fontanella?

1Onvoldoende

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast La Fontanella

• 1linda15-06-2013

NOOIT MEER

Voor 5 nachten geboekt. De derde nacht hadden de eigenaren een feest (met 8 man) in het restaurant onder onze kamer. Restaurant is van de zelfde eigenaren. Om 02.30 uur toch maar naar beneden gegaan om te vragen of het wat rustiger mocht. Eigenaar en zijn vrouw lieten hun Italiaanse temperament zien en hebben ons om 03.00 uur snachts BUITEN gezet. We moesten het hotel verlaten. Ze waren straal bezopen en waren niet meer voor reden vatbaar. Met 8 man tegen ons 2 begonnen ze te schreeuwen!! Hierdoor moesten wij terug naar NL. Ze hebben onze vakantie VERPEST! NOOIT heen gaan, echt te bizar en ongelooflijk voor woorden. Wat voor respect heb je dan voor je gasten om ze snachts eruit te zetten omdat je rustig vraagt of het wat zachter kan !!!!!!

Gereisd met partner in januari 2013

0 tips over Bed and Breakfast La Fontanella