Géén boekingskosten

9.8FenomenaalScore uit 5 reviews

Bed & Breakfast info

5 Reviews over La Closeraie

• 10gerda verstraete16-12-2012

prachtige plek met uitstekende ontvangst

Het was weer een enorm wild weekend.

• 10Nathalie Verheesen27-12-2011

La Closeraie

Het was bijna 20 jaar geleden dat ik er met mijn ouders gelogeerd had. Toen in de zomer, nu met kerst. Het interieur is nog altijd in dezelfde, huiselijke stijl, maar dit past volledig in dit kader. Het eten (wild) was subliem! Telkens een lekker voorgerechtje. Daarna kwam de soep, waarbij er na het serveren een extra kom op tafel kwam, waar je dus naar hartelust kon bijscheppen. Het hoofdgerecht werd op dezelfde manier geserveerd. Dit is echt wel topniveau! Na het dessert, kan je een koffie of pousse-café nuttigen in het salon met de open haard, waar je gezellig kan keuvelen met de andere hotelgasten en/of sympathieke uitbaters. Dan is het al uitkijken naar het ontbijt van de volgende morgen. Het hotel ligt op 1,5 km van het centrum van La Roche. Een echte aanrader!

• 10Jordan Linda20-12-2011

gezellig en sfeervol precies zo als thuis

wij zijn een groepje van 12 vrienden 6 koppels en komen hier al tien jaar valentijn vieren omdat wij hier ongelooflijk goed ontvangen worden en alles tip top in orde is en wij al bijna familie aan huis geworden zijn. De mooie villa is goed gelegen uiterst verzorgd door Eric en Agnes. Het eten is fantastisch en in de winter bij de haard of in de zomer op het terras perfect.Wij gaan zeker altijd terug.

• 10H. Van den Steen28-01-2011

More than value for money.

Door vrienden aangeraden. Zeer aangenaam verrast. Gaan zeker terug. Zeer vriendelijke ontvanst. Uitstekend eten.

• 9Kris02-07-2010

een zeer aangename plek

verbleven met vrienden tijdens een fietsweekendje. De villa is niet van de jongste maar perfect onderhouden. Proficiat aan de eigenares, niet in het minst voor de zeer smakelijke maaltijden.

Bed & Breakfast La Closeraie info

• Telefoonnummer+32 84 411 714