Aparthotel Floreal La Roche

Meer aparthotel info

63 reviews over Aparthotel Floreal La Roche

• 4stephanie van haagen06-07-2012

nooit meer

een nacht daar gebleven, het is een kruising van bungalowpark en hi di hi (van vroeger). wij hadden geboekt met een 4 gangen diner erbij. het heeft een half uur geduurd voordat iemand begreep wat de bedoeling was. geen mooi restaurant, wel een soort vreetschuur.ons werd verteld, kleding voorschrift voor restaurant, dus niet, mannen vrouwen gewoon in zwemkleding in restaurant. nee, dit was niet onze bedoeling voor een laatste avond van een week vakantie. kamers heel benauwd. heel sober, geen wifi, sanitair was wel perfect, maar toch nooit meer daar naartoe.

Gereisd met partner in juli 2012

• 0thyon17-10-2011

We waren tevreden..........

We hadden voor een midweek een studio. Positief, Prachtige ligging, en verzorgd park. Dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel. Studio groot genoeg....... microgolf oven aanwezig. De democratische prijzen van het restaurent, wij waren heel tevreden over de keren dat we daar gaan eten zijn. Negatief : Matrassen heel dringend aan vervanging toe. Geen internet ( de beloofde technieker hebben we niet gezien) Weinig servies goed, bv geen eierdopjes, geen dessertkommetjes. Het lawaai van de stoelen bij de bovenburen. Al bij al waren we heel tevreden over ons miniverlof.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6wij929-09-2011

Muffe kamers, slecht schoongemaakt.

Kamers waren muf en stoffig. Drink geen water uit de kraan (zou in de ardennen moeten kunnen)want daar iemand heel ziek van geworden!! Ligging aan de rivier is mooi, en de tuin is netjes bijgehouden. Personeel was niet erg behulpzaam.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Luc & nancy07-09-2011

goed en degelijk hotel

net 3 dagen verbleven in floreal, is ons goed bevallen, sommige mensen vinden het ontbijt karig, maar dan vragen we ons af wat ze thuis 's morgens eten, er was voldoende en het was lekker, we zullen zeker terugkeren naar dit hotel

Gereisd met partner in september 2011

• 6wgkleijwegt05-09-2011

lijkt meer dan dat het is!!!!

jammer dat de kamers zo vreselijk benauwd en warm zijn.jammer dat het zo oudbollig is.jammer dat de bowling nog steeds kapot is.jammer dat het ontbijt zo karig is.jammer dat ze als het hun uitkomt alleen nederlands spreken.jammer dat het zo vreselijk gehorig is. jammer dat je aan de voorkant geen volwaardige nachtrust kan krijgen.jammer dat je bij vooruit reserveren meer betaalt per nacht dan rechtstreeks.jammer dat al deze dingen toch een beetje bepalend kunnen zijn voor een korte vakantie.fijn dat we ons niet hebben laten kennen en er het beste van hebben gemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 6rero26-08-2011

was een meevallen

in goep van 8 pers allen boven de 50 jaar , het weer zat niet mee doch dat nemen we erbij . eten ! laat ons zeggen groot keuken .s'avonds toch annimatie voor groot en klein , toch naar de lage kant . voor de rest en zeker vatbaar voor weekends lang verblij heb ik wel vragen kwa eten

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 5I. Willems30-07-2011

Nooit meer

Afgelopen weekend gingen we van zondag tot woensdag naar Floreal La Roche. Zondagavond op dekamer aangekomen was het er 30 graden!!! En dit met het enorm slechte weer buiten. Slapen op de kamer lukte enkel met het raam open. Bovendien lagen we op de derde verdieping. De tv was zo slecht geplaatst dat we op een derde bed moesten zitten, wilden we kijken. De "airco" werkte niet.

Zondagavond aten we iets in de taverne, 15 minuten moeten wachten alvorens ze drinken kwamen opnemen. Eten was wel lekker. Ontbijt heel simpel, mag wat uitgebreider. We zijn een dag om 9.30u gaan eten en de koffiekoeken waren op en ook het water voor de thee. spijtig, als er staat dat je tot 10.30u kan ontbijten...

In de buurt is er niets, buiten tavernes...

Andere dag 30 minuten moeten wachten voor men drank kwam opnemen, toen maar iets uit automaat gehaald. Eten 's avonds heel snel gekregen en toen wel vriendelijke bediening.

Door warme kamer niets geslapen en dag vroeger vertrokken naar huis.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8paul16-06-2011

Aangenaam verblijf.

We verbleven reeds verschillende keren in de appartementen.Ruim,comfortabel,gezellig,proper,prachtig zicht op de prima onderhouden tuin en de ourthe.Op wandelafstand(+/- 750 meter) van het centrum van La Roche.De dagelijkse kost is aanvaardbaar.Eénmaal hebben we een gastronomisch weekend beleefd,en toen was de keuken zowel als de bediening super, echt topklasse.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7sandra_callaghan25-05-2011

Leuk hotelletje met wel erg warme kamers

Leuk hotel wat kasteelachtig aandoet aan de buitenzijde. Kamers waren aan de kleine kant, maar prima voor 2 nachten. Wel erg warme kamers, ook met het raam open. Leuk restaurant erbij met een prima ontbijt...

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8claessens.tom13-04-2011

mooi hotel

prachtig hotel in kasteel vorm propere vernieuwde kamers Eten is goed Ideaal voor met grote groepen gelegen op een goede km van het dorp

Gereisd met vrienden in mei 2010

Aparthotel Floreal La Roche info