Aparthotel Floreal La Roche

• Animatie
Meer aparthotel info

63 reviews over Aparthotel Floreal La Roche

• 6Jessie19-08-2013

Goed voor gezinnen met jonge kinderen

We verbleven 1 nachtje in dit hotel en dat was eigenlijk wel genoeg. We hadden een kleine kamer met 1 klein raampje met uitzicht op de dakgoot. Tegen de avond stikte het er van de muggen en vliegen, we moesten wel het raam open zetten omdat het er zo verstikkend warm was. De badkamer was ook niet echt proper en de douchekraan lekte. Ik begrijp dat ze ons een mindere kamer geven omdat we er maar een nacht bleven maar ook het avondeten liet de wensen over. Tussen 19h en 20h maar toen wij op 19h30 aankwamen was het eindelijk al te laat. We konden enkel pasta eten, tomatensaus of kaassaus, het spek in mijn kaassaus waren allemaal zwoerten. Je moest aan lange tafels buiten zitten met mensen die je niet kent, wij zijn dan binnen gaan zitten, waar het ook stikte van de vliegen, niet echt leuk eten. Dessert of een tweede keer bijhalen zat er niet in. Het personeel was niet echt behulpzaam of vriendelijk. Het ontbijt was wel in orde en het uit- en incheken ging vlot.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 4Eva Harlaar14-08-2013

Wat een sneue bende!

De Ardennen zijn prachtig maar La roche zelf heeft zeer treurige accommodaties (restaurants, hotels e.d.) alsook dit hotel! Van buiten ziet het er mooi uit en de tuin achter is ook erg mooi aan de Ourthe, maar van binnen is het echt vreselijk. Het stinkt overal, de kamers zijn bedompt en klein, slechte bedden en de restaurants hebben een meubilair uit de jaren 80, lelijk en viezig. In de kelder zit een treurige bar met tafeltjes ook bedompt met laag plafond en 's avonds hadden we een animatie team; nog nooit zoiets slechts gezien. Slecht ontbijt; heel weinig keuze, alleen koude eieren, harde broodjes, vieze jus d'orange. Echt een heel slecht hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7corinaverwoerd12-08-2013

Mooie locatie

++ Mooie ligging Centrum in nabije omgeving (+-/- 10 minuten lopen) Gelegen in mooi ''park'' Activiteiten zijn voldoende Restaurant prijs/kwaliteit in verhouding -/- Zwembad: Kinderen dienen strakke zwembroek te dragen!! Appartement voor 6 personen: een zeer kleine badkamer Late check-in 16;30 Borgsom hoog in verhouding tot niveau schoonmaak (neem je schoonmaakmiddel en doeken mee, deze zijn niet voorhanden)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Yvonne07-08-2013

Mooie ligging, dichtbij centrum. Ontbijt slecht

Floreal leuk hotel, gunstig gelegen. Mooie torenkamer, erg warm geen airco. Voldoende vertier voor jong en oud. Het ontbijt is rond uit slecht. Tafels worden niet afgeruimd! Je ontbijt tussen de vuile borden etc van anderen. Ontbijt is mager, zeker als je na 0900 uur komt moet je vragen om broodjes en koffie.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Marc de Lange02-08-2013

Aanrader, prima verblijf.

Met vrouw en 2 dochters van 7 en 9 op speciale kamer met vide. Uitstekend sanitair, heel schoon, niet gehorig, airco, lift, wifi in de alg ruimten, ideale locatie langs de Ourthe en op loopafstand v La Roche. Prettig zwembad. Restaurant is wat duur en qua menu weinig gericht op NLers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8JiVe26-04-2013

Mooie grote plaatsen

Wij hebben hier voor het 11e jaar een plaats voor het hele voorjaar. Over het algemeen lekker rustig en op loopafstand (2 km) van het dorp. Mooie vlakke plekken, maar in veel gevallen is er geen gras meer en wordt de plaats dus erg modderig. Afhankelijk van het sanitairblok zijn de douches erg klein. Even zoeken naar de beste dus. In de buurt kun je lekker wandelen en (voor de liefhebbers) fietsen in afwisselende omgeving afhankelijk van de richting waar je naar toe gaat.

Gereisd met partner in april 2013

• 7Croon 04-03-2013

ik ga er niet meer naar toe

Hotelkamer in Floreal La Roche, Het verblijf op zich was wel goed, je hoorde niets v/d andere kamers. Maar het ontbijt was middelmatig we misten echt gebakken eieren en spek want je had echt weinig keus om te eten. Er waren maar 3 verschillende soorten vlees de rest was choco,.. en een hard gekookt ei dat in de koeling lag :-( We hadden zaterdag avond in het restaurant gaan eten en hadden dat bierweekend menu, maar we zaten er van 19u en kregen pas ons apperetief hapje om 19.45u omdat er te weinig personeel was en zijn er pas buiten gegaan om 22.30u en dat is veel te lang wachten op ons eten. Het personeel was wel heel vriendelijk en deden hun uiterste best om ons zo goed mogelijk te bedienen, maar als er te weinig personeel is gaat dat moeilijk hé. HET PERSONEEL WAS WEL HEEL VRIENDELIJK !!!!!!!!

Gereisd met partner in maart 2013

• 7Hugo23-12-2012

Komt zijn reputatie niet echt na.

Mogelijk is tijdens het hoogseizoen dit hotel hét hotel van La Roche, maar de eerste week van november was het er vrij triest. Je bent op hotel, maar als je kamer niet tiptop gepoetst is als je vertrekt, ben je 100 euro waarborg kwijt. Het ontbijtbuffet is vrij beperkt en het ochtendpersoneel allesbehalve enthousiast. Dat geldt ook voor de mensen in de taverne. Ze kloppen dan ook lange uren. De accomodatie is op zich wel ok, ware het niet dat de appartementen wel héél gehorig zijn. La Roche centrum is op 8 minuten te voet.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 7Dominiek17-09-2012

Voldeed aan verwachting...

Wij hebben er een weekendje verbleven. De kamer bevond zich net onder het dak, wat in de zomer wss té warm zou zijn. Alles was netjes, de bedden comfortabel. Geen tekortkomingen op de kamer. Het ontbijt was voldoende, de andere maaltijden elders genuttigd. Ruime gratis parking voor hotelgasten en restaurantcliënteel. Aan de balie, alsook in heel La Roche, doen ze hun best om Nederlands te spreken. Ideaal om te verblijven voor een weekendje, tenzij je de luxe van een 5* resort verwacht.

Gereisd met partner in september 2012

• 5KevinVerlinde10-08-2012

Zéér matig hotel !!

Dit hotel behoort zéker niet tot de besten. Zéér mooie buitenkant, maar inderdaad, eens je binnen bent .. De afvoer in de badkamer was in 1 woord gruwelijk. Enorm stinken en het feit dat de kamers niet al té groot zijn. Als je iets wilt drinken duurt het een lange tijd voor je iets krijgt. Wel een groot pluspunt is het ontbijt die zéker naar behoren is en het restaurant. Zéér lekker om te eten!!

Gereisd met partner in april 2012

Aparthotel Floreal La Roche info