Aparthotel Floreal La Roche

Meer aparthotel info

63 reviews over Aparthotel Floreal La Roche

• 6passcal12-08-2016

NOOIT MEER

We komen al verschillende jaren naar floreal La roche en Ardenne. Maar telkens heel veel lawaai de zaterdagavond. Voor de mensen die in het weekend komen is dit geen aanrader. Vorig weekend geweest met het gezin 2 volwassen en 2 kinderen. We hebben niet kunnen slapen tot 3h30 wegens oorverdovend lawaai van de zogezegde dansavond. Zijn verschillende malen zelf naar benenden moeten gaan en de nachtwaker moeten contacteren Was meer een discotheek met heeeeeel luide bonk muziek. De kinderen stonden 's morgens ziek op, waardoor het onbijt voor hen niet aangenaam was ! Ik vind dit respectloos voor alle andere gasten die NIET naar die dans dinges gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 3Karin06-08-2015

Vreselijk. Waren blij dat we weg konden

Ik schrijf nooit een online rescensie voor een hotel, maar nu wil ik echt dat het voor anderen zichtbaar is. Als je luxe en gastvrijheid verwacht, ga dan ergens anders heen. Ik begin bij de kamer, een familiekamer voor 4 personen, dat was meer een zolderhok. Vreselijk klein en benauwd. Geen airco of waterkoker of wat dan ook extra. Er stond op de website dat het gerenoveerde kamers waren, maar niet dat dat in 2011 was. De bedden waren tegen elkaar aan en je kon er niet tussen. Daarnaast we hadden 1 stoel om op te zitten. De douche was wel oke en schoon. Het personeel was onvriendelijk en sommigen spreken alleen Frans. Het eten niet bijzonder en als ik als twee keer om een gerecht van de jongste heb gevraagd die we hadden besteld, gaf ik het op. We aten maar de drie gerechten die we wel hadden met zijn vieren. Wel prachtige ligging en een leuke speeltuin buiten. De prijs is veel te hoog voor deze accommodatie! En totaal geen kwaliteit of service. Zonde!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6Fenna30-07-2015

Kan veel beter.

Wat jammer dat dit hotel niet goed gerund wordt. Van buiten ziet het er namelijk fantastisch uit en het ligt prachtig. Van binnen lijkt het meer op een onderzeeboot dan op een hotel. het is erg hokkerig en het doet benauwd aan. De kamers zijn schoon maar wel wat aan de kleine kant.
    Maar wat ons vooral heeft gestoord was de onvriendelijkheid van het personeel. Je hebt eerder het idee dat je een storende factor bent dan een gast. Er wordt door sommig personeel alleen Frans gesproken en de receptie sluit om 20.00 uur. Voor ons was het prima voor 1 nachtje omdat we voor een bepaalde reden in La Roche moesten zijn maar we denken dat er veel meer uit dit hotel te halen valt met goed opgeleid personeel en enkele aanpassingen aan de binnenkant van het hotel.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8lorenzo-pouillie01-02-2015

onze verblijfplaats als we naar de ardennen gaan

al enkele keren geweest ondertussen.wij boeken er altijd een duplex-kamer op het 3de verdiep.Je hebt idd wel geen prachtig uitzicht maar met de kinderen heb je er dan wel enorm veel privacy voor in de plaats.Kamer was altijd proper genoeg.je hoort er de animatie vanuit de kelder maar het is niet om er je slaap van te laten.de airco koelt voldoende.Ontbijt ook altijd ok en avondmaal naargelng het weer buiten of binnen.Ik prefereerde toch binnen.Kinderen hebben er speelpleintjes en vervelen er zich niet. als uitvalsbasis voor een wandelvakantie ideaal.Parking is gratis en je kan er dag en nacht binnen.Enkel het zwembad,enkel een buitenzwembad, vind ik in de ardennen toch onvoldoende.Wel proper maar het weer moet al echt meezitten.Er bestaan zeker betere hotels maar je komt er zeker niks tekort en het is er aangenaam vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 4Katrien05-09-2014

Zeer matig

Wij verbleven een midweekje in Floreal. Het enige dat voor ons een beetje in orde was, was de ligging. Op een kleine 10 minuten stappen van het centrum. Verder hadden we schimmel en ongedierte in onze kamer (kamer 209).

Vriendelijkheid van het bedienend personeel is maar matig, sommigen negeren zelfs de gasten. Het ontbijt was ok. Voor het avondmaal moet je wachten tot 19u. En dan nog heb je het gevoel dat je ongewenst bent. Alles moet rap rap gebeuren. Bij veel volk loopt het in het honderd. Drank is NIET inbegrepen bij half pension en wordt meteen verrekend, ook al ben je aan het eten. Bowling nog steeds (lees al zeker een half jaar) kapot. Ook zeer slechte gsm ontvangst en geen wifi op de kamer zoals wel vermeld op de website

Gereisd met partner in augustus 2014

• 4Yvonne18-08-2014

Nooit meer

Dit moet het slechtste hotel zijn waar ik ooit heb verbleven. Veel te duur voor wat je krijgt. Slechte service, eten s avonds (hp) koud en geserveerd in een ongezellig hok. Je wordt, ondanks dat er maar 10 gasten aan het eten waren, bij vreemde aan tafel gezet. Ontbijt prima, maar niks bijzonders. Blijkbaar wordt het ontbijt voor de weekendgasten uitgebreid, want laatste dagen, zaterdag en zondag, had je meer keus (slecht dat hier verschil in wordt gemaakt. Bij klacht over het eten werden we niet verder geholpen, maar werd met een glimlach gezegd dat we dit geboekt hadden en er niets aan gedaan kon worden. Kamers simpel (Nederlandse gevangeniscellen zijn volgens mij gezelliger ingericht) maar wel schoon.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1anthony D27-07-2014

Schandalig

Laatst verbleven we er in Juni dit jaar. * De vriendelijkheid van het personeel(buiten het onderhoudspersoneel) is ronduit schandalig, onbeleefde mensen die er tegen hun zin werken. * De staat van de kamers laat te wensen over en zou dringend onderworpen moeten worden aan een veiligheidskeuring door de brandweer en dergelijken( voorbeeld: haardrogers die net boven lavabo's hangen, in erbarmelijke staat, niet geaard, open contacten,...) * Het ontbijt was ronduit zielig. Niet eens spek, eieren, deftig beleg,... Dranken: enkel koffie. Alle andere tafels hadden zelfde opmerkingen en bedenkelijke gezichten. Avondeten bij halfpension: Nog geen 4 euro waard: Overschotjes van groenten opgediend alsof er een orkaan doorging. feit dat men de drankrekening na het voorgerecht al kwam afrekenen is behalve onbeschoft een teken van onprofessionalisme ten top. De vriendelijkheid van het onthaalpersoneel is nog erger... Gezien we van formule wouden veranderen na het eerste avondmaal

Gereisd met partner in juni 2014

• 3nicole_vandenmosselaer11-07-2014

Ontgoocheld!

Het eten is barslecht. Koude rijst, koude kip, koude schotel met worst! Ontbijt is basic, niet naar de normen van dit hotel. Kamers zijn best in orde. Klein, maar wel proper. Dit hotel is geen 3 sterren waard.

Gereisd met partner in juni 2014

• 4Tom28-05-2014

Een echte afrader!

Normaal gesproken schrijf ik niet zo snel een online beoordeling, maar dit maal wil ik een ieder behoeden die verwacht in een luxe 4-sterren hotel te belanden. Ligging is niets op aan te merken. Typische Ardennen langs een leuk riviertje. Buitenkant van het hotel doet leuk aan, echter is de binnenkant saai ingedeeld met oude, kleine en kitscherige meubels. Service is ondermaats. Het personeel is te druk, spreekt gebrekkig Nederlands en heeft geen tijd voor een glimlach. Het eten in het restaurant was ondermaats. Ik heb er geluncht en een diner gehad. Het eten leek veel op elkaar en was smakeloos. Ook vlees bakken lijkt niet aan de koks besteed. Opnieuw is service ver te zoeken. De kamers zijn veel te klein en sober ingedeeld. Het heeft veel weg van de Formule1 hotels. Matrassen met dikke veren zorgen ervoor dat er slecht geslapen wordt. Ook zijn de bedden te smal en te kort voor gezonden Hollanders. Leuke extra's in het hotel zoals zwembad en bowlingbaan waren helaas gesloten.

Zakelijk gereisd in mei 2014

• 6leroy magda07-09-2013

mooi gebouw uitstekende ligging

zeer mooi hotel van buiten, binnen in toe aan vernieuwing vooral de studio waar we logeerden is aan vernieuwing toe vooral de douche en kranen lavabo we hadden meer verwacht

Gereisd met partner in september 2013

Aparthotel Floreal La Roche info