Géén boekingskosten

Aparthotel Floreal La Roche

BelgiëLuxemburgLa Roche - La Roche-en-Ardenne

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Floreal La Roche voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 61 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

61 Reviews over Floreal La Roche

• 4Eppo16-09-2021

Ver onder de prijs- kwaliteit verhouding.

Neem geen kamer op de hoogste 3e verdieping. Spontaan aan de receptie gevraagd om een kamer voor 1 nacht. Moest vooraf betalen en dezelfde prijs als bij booking.com. Kamer veel te klein, veel te warm, en een schuin dak. De beste plek was onder de douche.

• 4Nini14-07-2019

Had echt meer verwacht

Locatie top! Buitenkant prachtig.
    Maar kamer erg klein. Geen airco. Muffig. Geen body lotion bij de badkamer producten. Ontbijt zeer karig. Geen bruine broodjes geen croissants. Wifi werkte niet. Kortom blij dat t maar 1 nacht was.

Het Floreal team, Assistante Administrative, 27-07-2019

Beste Nini, Wij danken u voor uw mening op de site van Zoover. U heeft genieten van onze prachtige omgeving. Sommige kamers zijn kleiner dan andere en wij hebben de airco voor kamers op de derde verdieping. Er zijn body lotions in de kamers maar niet in de appartementen want de hotelservice is niet inbegrepen. Er zijn wel bruine broodjes en croissants voor het ontbijt buffet. Als er geen meer zijn, moeten wij het personeel informeren. We hadden problemen met wifi vanwege de storm die nu zijn gerepareerd. Wij betreuren het dat je een slechte tijd hebt gehad en wij kijken er naar uit om je weer te zien voor een betere verblijf. Vriendelijke groeten.

• 3Marnik de schutter01-09-2018

Mooi vanbuiten....binnenin wat anders

Mooi vanbuiten.. .mooie tuin....mooi en centraal gelegen....buiten vele kinderspelen....goed, gevarieert ontbijt, personeel vriendelijk.....maar binnenin....voor die prijs 220 euro voor 1 overnachting 3 volw 1kind....wreed kleine kamer....zeer warm....stofferig overal....gelukkig maar voor 1 slapeloze nacht! Niet voor herhaling vatbaar!"in vergelijking met andere hotels, andere mutualiteit....is deze de minste! SPIJTIG

Team Floréal, Assistante Administrative, 23-09-2018

Beste Marnik de Schutter, Wij danken u voor uw mening op de site van Zoover. U heeft genieten van onze prachtige omgeving (tuin, situatie, kinderspellen, gevarieerd ontbijt en ook de sympathie van het personeel). Wij betreuren het dat je een slechte tijd hebt gehad en wij kijken er naar uit om je weer te zien voor een betere verblijf. Vriendelijke groeten.

• 7Jolien18-08-2018

Goed hotel mits sommige aanpassingen

*Personeel restaurant/tearoom allesbehalve vriendelijk. *Zwembad is veel TE koud. *”Redders” (veel te jong) zitten te praten tegen elkaar en zien niet wat er gebeurd in het zwembad. *Nergens geen uurwerk te vinden in het hotel. *Geen airco in de kamers + geen verluchting in de badkamer *Kinderstoelen vallen uiteen en zijn er tekort *Jammer dat het 2 bedden zijn die zo uit elkaar schuiven als je er op zit... *Niet echt veel te doen in dichte omgeving van het hotel

! Goed hotel ! Eten is prijs/kwaliteit zeker in orde

Team Floréal, Assistante Administrative, 25-08-2018

Geachte Jolien,

Bedankt voor uw meening. Dit is heel interessant voor de kwaliteit van onze dienst. Dat is heel goed dat u tevreden was over de personeel, de vakantiedomein en over de prijskwaliteit van het eten. Wij hebben een expo met oude foto’s maar hebben wij nooit gedacht aan een uurwerk. Bedankt voor uw suggestie ! Wij hebben gesproken met onze redders over de monitoring bij het zwembad. Al onze kamer zijn met 2 eenpersoonsbedden en de airco staat alleen op 3de verdiep. Bedankt voor uw commentaar en hopelijk tot een volgende keer bij Floréal.

• 7Willeke02-08-2018

Hotel is wel aan vernieuwing toe.

We hadden wel meer verwachtingen van dit hotel. Wel goede bedden, echter grootte van de kamer viel tegen. Lekker zwembad. Ontbijt matig, werd slecht bijgevuld. Geen bruine broodjes. Eitjes moest je zelf bakken. Koffie ook niet lekker.Afruimen was ook probleem, weinig personeel. Hotel was op loopafstand van het dorp, ideaal.

Floreal Team, Assistante Administrative, 04-08-2018

Geachte Willeke, We danken u voor uw mededeling en wij bieden we onze excuses voor dit ongemaak. Met vriendelijke groeten.

• 5franky wauters02-07-2018

nooit meer!

Heel kleine kamers,opgesloten gevoel,onvriendelijk personeel,lang wachten op terras voor ze iets komen vragen om te drinken of eten,verboden met zwemshort in het zwembad,waren verplicht om een andere zwembroek te kopen aan het zwembad,snikheet op de kamer,lekker ontbijt maar heel chaotisch ,eieren moest je zelf bakken en daardoor lange rijen ook aan koffiemachine heel lang wachten,heel dicht op mekaar in restaurant,het enige pluspunt is de locatie,heel mooi gelegen aan de ourthe.

Het Floreal team, Assistante Administrative, 15-07-2018

Meneer Wauters, Bedankt voor uw feedback op de site van Zoover. Uw mening is belangrijk voor ons, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren naar de noden van onze gasten. Ons vakantiedomein is een familiebedrijf en helaas geen sterrenhotel. De kamers zijn dan ook kleiner maar comfortabel om te overnachten. We hebben gekozen om het ontbijt aan te bieden in buffetvorm en de eieren zelf te laten koken naar ieders persoonlijke voorkeur (omdat de gasten dit leuk vinden). Wat de zwemkledij betreft, is er in België een strikte regelgeving die bepaalde kledij verbiedt uit hygiënische redenen. Wij zijn als organisatie verplicht om ons aan deze wetgeving te houden, anders riskeren wij een geldboete. We betreuren dat u geen prettig verblijf bij ons heeft gehad. U mag eventuele opmerkingen ook zeker tijdens uw verblijf aan ons meedelen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken om uw verblijf nog aangenamer te maken. Achteraf is dit helaas niet mogelijk. Met vriendelijke groeten.

• 5P van der Heijden13-08-2017

Slechte service!

Restaurant pas om 12 uur geopend hoewel evenement al 's ochtends begon. Service zeer slecht. Maar 1 dame voor de koffie en thee die beweerde geen woord nederlands of Engels te spreken. Onacceptabel voor zo'n toeristische regio in het hoogseizoen en op zo'n functie... deze locatie verdient beter.

Floreal La Roche, Assistante Administrative, 09-10-2017

We willen u bedanken voor uw meening en noteren het probleem voor de mooeite om in uw taal aan het ontbijt te antwoorden. Hopelijk tot een volgende keer bij onze domein. Met vriendelijke groeten.

• 4Anoniem08-08-2017

Zou je het wel doen?

Als je dan toch kiest voor dit hotel: neem dan het volgende mee:

• Goede oordoppen (disco onder het hotel).
    • Doucheslippers (je staat in een voetenbad terwijl je aan het douchen bent).
    • Eigen ontbijt (voor de afwisseling).

Hotel mag zeker een opfrisbeurtje gebruiken. Prachtige locatie en buitenkant. Binnenkant niet onze stijl. 1 nacht was te overzien. Blij dat we naar huis konden.

• 2Ivon27-07-2017

Gedateerd, onvriendelijk hotel

Het enigste pluspunt is de locatie, fantastisch! De foto is slechts een leuke eerste indruk van een soort van een kasteel. De inrichting is niet alleen gedateerd, maar ook smerig. Op onze kamer lagen oude kleren in een soort van bank 'verstopt' en deze lagen er vast langer dan een dag. Spinnenwebben te kust en te keur. De familiekamer is voorzien van één miezerig klein raampje, bijna claustrofobisch en de lucht was muf! Het zwembad was dicht (ook smerig) omdat de badmeester naar huis was, inmiddels scheen het zonnetje en was het 22 graden. Kids verdrietig. Het ontbijt: het pannetje waar je zelf het eitje in moest bakken was door de tijd heen van de teflon laag ontdaan, gewoon vies! Brood lag op de grond en werd gewoon genegeerd door het personeel. Het personeel deed niet echt zijn best om dingen op te pakken of om vriendelijk te zijn. De receptie was het meest belabberd. Na afloop nog geen vraag over ons verblijf en of alles naar wens was.... Kortom niet voor herhaling vatbaar.

• 4nicole01-06-2017

echt nooit nooit nooit meer

na 3 keer te zijn geweest, telkens opnieuw een ander kamer , opnieuw echt waar slechte ervaring. we hadden eerst altijd een hotelkamer geboekt, ook hebben ze daar appartementen dit hebben we ook eens geprobeerd, nog rampzaliger en de bediening laat de wensen over. animatie echt niks, voor de kids is het buiten heel aangenaam om te spelen , dat is dan ook een pluspunt( het enigste pluspunt) het personeel , werkt daar echt wel tegen hun zin en de bediening loopt altijd stroef. 3 keer dezelfde maaltijd besteld , in het restaurant, 3 maal anders klaargemaakt. Stoverij echt niet te eten, laat staan de hamburgers die voor de kinderen zijn heel rauw en niet echt te eten. alles word opgewarmd in de magnetron, voor de rest heb je in de zomer konstant vliegen rond uw bord hangen betel je een ijsje, het zal altijd een ander coupe zijn ofwel is de ijs juist op. in de zomer staat de keukendeur open en als je op het terras aan de keuken zit, zie je het reilen en zeilen in de keuken, alles behalve...... dus mijn eten smaakte al niet meer na de zoveelste poging.

dus voor mij echt nooit meer na 3 keer te zijn geweest (en wetende dat ik echt nooit , praktisch nooit iets slechts zeg, ik heb altijd hoop in dingen, maar dit nee, sorry )

Aparthotel Floreal La Roche info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden