Vakantiehuis Dri les Courtils

2008

Heel mooie groeps accomodatie

G.J. Dekker
11-11-2008

Dit is een heel mooi vakantie huis. 7 grote tweepersoons slaapkamers met elk een badkamer en eigen toilet.

Toen we kwamen was alles zeer schoon en opgeruimd.

Alle gemakken waren aanwezig, zoals oven magnetron afwasmachine drie (!) koelkasten, wasmachine, TV-DVD speler.

Zeker aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dri les Courtils in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dri les Courtils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.