Hotel de Liègesterster

14 reviews over Hotel de Liège

• 2018
    6L.Kolk17-08-2018

Prima hotel voor overnachting

Prima hotel. Ja ouderwets maar wel schoon. Ontbijt prima in orde. Zelf je ei bakken op grilplaat is toch om te gieren. Eigenaar erg vriendelijk. Enige minpuntje was dat het wel erg gehorig is. Als er snachts iemand de wc doorspoelt dan hoor je dat. Voor een overnachting dus een prima hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2Emey30-07-2018

Ik kom hier nooit meer

Het hotel is oud en vies. Het ontbijt is slecht oud brood en zelfs koffie en thee waren niet lekker. Geen gezelligheid, geen bar en terras buiten is rommelig en om 21.00 uur word je van het terras gestuurd omdat de eigenaar dan klaar is. Ik raad u af om hier naar toe te gaan.Bijna geen water uit de douche, water is koud en weer heet. Kan niet gewoon douchen

Gereisd met partner in juli 2018

• 2marja30-07-2018

Heel slecht, gehorig en ongezellig

Het hotel is oud en kamer nummer 10 ongezond om in te verblijven. Het hele hotel ruikt muf. In kamer en douche vieze vloerbedekking. Douchen is geen pretje, dan weer koud en dan weer heet water. Het is een heel gehorig hotel. Het ontbijt was niet goed. Oud brood, de eieren moet je zelf bakken. Koffie en thee waren niet te drinken, jus d orange aangelengd met water , stond klaar in hele kleine glaasjes. Ik niet had niet veel verwacht van het hotel gezien de prijs, maar zo slecht het ik het echt niet verwacht. Wij kwamen aan met warm weer en er lagen wollen dekens (ook vies en kapot) op het bed met daarover heen een oud sprei. Geen bar en ongezellig terras en om 21.00 uur moet je van het terras weg, want dan wil de eigenaar wil weg.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2017
    2Moens24-07-2017

NOOIT MEER!

Betalen met visa, mastercard, maestro of bancontact niet mogelijk. Bij aankomst na reservatie prijs plots 22 euro verhoogd. Uitbater eist cash betaling binnen het half uur, zo niet geen kamer en politie! Parking te klein. Kamers ouderwets en lawaaierig. Als om 4u tijdens de nacht iemand naar toilet gaat bent u wakker. Oud vast tapijt op de kamers en in de badkamer, ook aan toilet! Lakens niet vervangen voor de volgende klant. Ontbijt pas van 8 uur tot maximum half 10. Grote potten choco en sirop de liège op tafel. Eitje zelf klaarmaken op een oude, vieze bakplaat. Om 21u30 is het hotel en restaurant gesloten. Sommige dagen gaat het restaurant helemaal niet open. Handicap of slecht te been? Geen lift en steile, smalle, kleine, oude trappen. De gemeenschappelijke douche is op 3de verdieping. Er komt amper water uit de kraan. Slechts 1 nederlandstalig tv kanaal. Wij bezoeken ongeveer een dozijn hotels per jaar, in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, maar dit hotel nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

6martin-jolanda06-08-2015

jammer

we waren al eerder in dit hotel geweest dus voorafgaande aan kampeer vakantie een nachtje geboekt met half pension en een upgrade van de kamer. aangekomen vertelde de eigenaar geen restaurant te doen! half pension was wel bevestigd bij onze boeking. de up grade bleek dezelfde kamer als het jaar ervoor, alleen dus duurder. tijdens ons camping verblijf nog diversen malen langs het hotel gelopen en telkens zaten er mensen te eten in het restaurant,. Bij navraag blijk de eigenaar ineens geen Nederlands en geen Frans meer te spreken en begreep ons niet! beetje jammer. voor ons dus geen volgende keer meer.

Gereisd met partner in juli 2015

• 7kristof_vanstechelman24-09-2014

Goede prijs kwaliteit

Correct hotel wat prijs kwaliteit betreft. Kamers zijn wat verouderd en hebben niet allemaal een eigen badkamer

Gereisd in januari 2014

• 9mw22-09-2014

topper

ligging is heel centraal, uitstekende ontvangst. half pension echt een aanrader! 4 gangen voor 16 euro zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Chris07-10-2013

We gaan weldra terug !

Hotel de Liege in La Roche is een goed(koop) hotelletje met ideale ligging om overal naartoe te gaan/rijden.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7Jean & Nadine07-01-2013

goed voor enkele dagen

Heel vriendelijk onthaal en lekker eten. De kamers zijn verouderd. Geen wc op de kamer wel op de gang. Gezien de lage prijs geen rede tot klagen.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Joop en Ans Verhoef07-06-2011

We komen zeker terug

Dit hotel is een leuk oud hotel dat de uitbaters met kleine details heel gezellig hebben gemaakt. Ontbijt is perfect, kamers zijn zeer schoon. Prima hotel in centrum van Ardennen vlakbij het centrum van La Roche. We komen hier zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2011

1 tip over Hotel de Liège

• Chris, 07-10-2013

Je kan in de buurt mooie wandelingen maken, een uitstap naar Durbuy en omgeving zijn een echte aanrader.

0 vragen over Hotel de Liège

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelMinigolf