Géén boekingskosten

Hotel de Liège

BelgiëLuxemburgLa Roche - La Roche-en-Ardenne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel de Liège voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 14 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 14 reviews

14 Reviews over de Liège

• 6L.Kolk17-08-2018

Prima hotel voor overnachting

Prima hotel. Ja ouderwets maar wel schoon. Ontbijt prima in orde. Zelf je ei bakken op grilplaat is toch om te gieren. Eigenaar erg vriendelijk. Enige minpuntje was dat het wel erg gehorig is. Als er snachts iemand de wc doorspoelt dan hoor je dat. Voor een overnachting dus een prima hotel.

• 2Emey30-07-2018

Ik kom hier nooit meer

Het hotel is oud en vies. Het ontbijt is slecht oud brood en zelfs koffie en thee waren niet lekker. Geen gezelligheid, geen bar en terras buiten is rommelig en om 21.00 uur word je van het terras gestuurd omdat de eigenaar dan klaar is. Ik raad u af om hier naar toe te gaan.Bijna geen water uit de douche, water is koud en weer heet. Kan niet gewoon douchen

• 2marja30-07-2018

Heel slecht, gehorig en ongezellig

Het hotel is oud en kamer nummer 10 ongezond om in te verblijven. Het hele hotel ruikt muf. In kamer en douche vieze vloerbedekking. Douchen is geen pretje, dan weer koud en dan weer heet water. Het is een heel gehorig hotel. Het ontbijt was niet goed. Oud brood, de eieren moet je zelf bakken. Koffie en thee waren niet te drinken, jus d orange aangelengd met water , stond klaar in hele kleine glaasjes. Ik niet had niet veel verwacht van het hotel gezien de prijs, maar zo slecht het ik het echt niet verwacht. Wij kwamen aan met warm weer en er lagen wollen dekens (ook vies en kapot) op het bed met daarover heen een oud sprei. Geen bar en ongezellig terras en om 21.00 uur moet je van het terras weg, want dan wil de eigenaar wil weg.

• 3George24-07-2017

Bad choice

Too expensive for bad quality. Manager did not like me, because i'm a rock type of guy. Garage for bikes is very dirty and dangerous. Early breakfast or late evening meal impossible. I payed full price for room with bath and toilet, but i had room with shower without toilet. Falty towers in an even worse way, not funny, not nice, not clean, ...

• 2Moens24-07-2017

NOOIT MEER!

Betalen met visa, mastercard, maestro of bancontact niet mogelijk. Bij aankomst na reservatie prijs plots 22 euro verhoogd. Uitbater eist cash betaling binnen het half uur, zo niet geen kamer en politie! Parking te klein. Kamers ouderwets en lawaaierig. Als om 4u tijdens de nacht iemand naar toilet gaat bent u wakker. Oud vast tapijt op de kamers en in de badkamer, ook aan toilet! Lakens niet vervangen voor de volgende klant. Ontbijt pas van 8 uur tot maximum half 10. Grote potten choco en sirop de liège op tafel. Eitje zelf klaarmaken op een oude, vieze bakplaat. Om 21u30 is het hotel en restaurant gesloten. Sommige dagen gaat het restaurant helemaal niet open. Handicap of slecht te been? Geen lift en steile, smalle, kleine, oude trappen. De gemeenschappelijke douche is op 3de verdieping. Er komt amper water uit de kraan. Slechts 1 nederlandstalig tv kanaal. Wij bezoeken ongeveer een dozijn hotels per jaar, in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, maar dit hotel nooit meer!

• 6martin-jolanda06-08-2015

jammer

we waren al eerder in dit hotel geweest dus voorafgaande aan kampeer vakantie een nachtje geboekt met half pension en een upgrade van de kamer. aangekomen vertelde de eigenaar geen restaurant te doen! half pension was wel bevestigd bij onze boeking. de up grade bleek dezelfde kamer als het jaar ervoor, alleen dus duurder. tijdens ons camping verblijf nog diversen malen langs het hotel gelopen en telkens zaten er mensen te eten in het restaurant,. Bij navraag blijk de eigenaar ineens geen Nederlands en geen Frans meer te spreken en begreep ons niet! beetje jammer. voor ons dus geen volgende keer meer.

• 7kristof_vanstechelman24-09-2014

Goede prijs kwaliteit

Correct hotel wat prijs kwaliteit betreft. Kamers zijn wat verouderd en hebben niet allemaal een eigen badkamer

• 9mw22-09-2014

topper

ligging is heel centraal, uitstekende ontvangst. half pension echt een aanrader! 4 gangen voor 16 euro zeer goede prijs kwaliteit verhouding

• 8Chris07-10-2013

We gaan weldra terug !

Hotel de Liege in La Roche is een goed(koop) hotelletje met ideale ligging om overal naartoe te gaan/rijden.

• 7Jean & Nadine07-01-2013

goed voor enkele dagen

Heel vriendelijk onthaal en lekker eten. De kamers zijn verouderd. Geen wc op de kamer wel op de gang. Gezien de lage prijs geen rede tot klagen.

Hotel de Liège info

Het complex