Vakantiehuis Coin de Ciel

Meer vakantiehuis info

30 reviews over Vakantiehuis Coin de Ciel

• 9Filip VdB05-08-2020

Prachtvakantie in eigen land

Op een boogscheut van La Roche en Ardenne genieten in een oase van rust met mooi uitzicht rondom het huis, meer kan een mens niet verlangen. De bossen rondom zijn ook leuk wandelgebied.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Bart van Wesemael24-06-2020

Even ontspannen

Mooi en gezellig huis rustig en afgelegen voldoende parkeergelegenheid Voldoende plaats voor 11 personen Perfect om even weg te zijn en van het leven te genieten met familie en vrienden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8paul verheyden24-02-2020

rustige belevenis

wij verbleven met onze 4 kinderen en 4 kleinkinderen voor de eerste maal in dit mooie huis. zeer landelijke omgevind, een klein dorpje met een paar boerderijdjes en veel weilanden en bos. dat is de buurt,. gezellig en rustig om heerlijk te onthaasten. Het huis omvat voldoende slaspgelenheid voor 11 personen en alles is aanwezig, zowel in de keuken als de living. Het leuke vond ik ook dat ik mijn hond mocht meenemen want als je naar de ardennen gaat is dat toch vooral om te wandelen. wij hebben een leuk weekend beleefd en hebben zelfs de storm Dennis doorstaan!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    8Familie De Jaegher13-11-2019

Wij bevelen Coin de Ciel aan !!!!!

Wij verbleven in 2018 met onze familie met 11 personen (ouders, vier kinderen en schoonkinderen, vijf kleinkinderen tussen 6 en 11 jaar) tijdens de herfstvakantie in Coin de Ciel. Dit jaar hebben we opnieuw onze herfstvakantie doorgebracht in Coin de Ciel. Heerlijk vakantiehuis met veel ruimte. Ook de kleinkinderen voelen zich er thuis : speelruimte boven met voetbaltafel , grote tuin buiten met schommel en glijbaan. Heel mooie omgeving. Vanuit elke hoek van de kamer, zowel beneden als boven overal prachtig uitzicht. Leuke buurt. Mooie wandeling naar La Roche en ook in de omgeving. Volgend jaar gaan wij naar het ander vakantie huis van de familie Vandersteen, clef des Forêts.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Patrick De Waele22-08-2019

fantastisch

mooie ligging en alles wat je maar kan nodig hebben is aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Laura Lantin Neyens14-08-2019

Heerlijke vakantiewoning!!

Heel ruim vakantiehuis met prachtig uitzicht! Zeer praktische keuken met alle mogelijk gerief, genoeg glazen voor allerhande dranken, kortom alles was aanwezig om er een heerlijk weekend door te brengen. Aangenaam overdekt terras, waar we konden vertoeven, zelfs met een hevige regenbui. Petanquebaan een pluspunt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ciska en Rik07-06-2019

Een groot, mooi, prachtig gelegen vakantiehuis

De woning staat echt helemaal alleen temidden van een zeer grote tuin en omliggende weides. Alles wat je maar nodig kunt hebben is aanwezig. Wij hebben er een prachtig hemelvaartweekend doorgebracht met kinderen en kleinkinderen. Perfect En bovenal zeer correcte eigenaars. Geen discussies en borg was binnen een week teruggestort. Ciska

Gereisd in mei 2019

• 9Fam. Ketels - Meert11-05-2019

Puur genieten!

Zalige plek om in alle rust te genieten van de Ardennen. Mooie omgeving om te wandelen, fietsen, lopen... .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Roefs Vera20-03-2019

Een aanrader

We hebben een leuk en gezellig weekend gehad in Coin de Ciel,alles perfect in orde,mooi huis en omgeving voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Nadine08-01-2019

Fantastiche dagen gehad met kinderen en kleinkids

Een gezellig huis met alle comfort met een prachtig zicht op de omgeving. Het huis is praktisch en met meer dan voldoende materiaal ingericht. Meer dan voldoende plaats voor de kinderen om te spelen. De leeftijd van de kinderen liet niet toe om lange wandelingen te maken eerder een frisse neus halen en wat klauteren in de bossen. Maar in de omgeving zijn het wildpark en de grotten van Hotton een aanrader. Ook Laroche is een bezoek waard.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Vakantiehuis Coin de Ciel info