Appartement Bérisménil

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Bérisménil

• 10Fransen01-09-2013

prima plek

deze lokatie is prima, rustiek dorpje, vele uitstap mogelijkheden lekker fietsen luieren of andere dingen. het weer was top. en de eigenaresse verleent een goede service, we konden zelfs wat mayonaise van haar krijgen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Joost verhoeven31-08-2013

Geweldige plek (als je van regels houdt)

Het huis is prachtig gelegen, mooi uitzicht en zeer schoon en netjes. De tuin is erg mooi en prettig. De eigenaren hebben overal regels voor en behandelen je alsof je een klein kind bent. Het hele huis hangt vol A4tjes met geboden en verboden. Niet zo leuk op vakantie. Extra kosten voor beddengoed en energie zijn hoog.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9marja40717-08-2013

Top wandelvakantie

De locatie is super schoon en de tuin strak onderhouden. Het zwembad is net zo schoon als te zien is op foto's. Vriendelijk ontvangst en vele tips gekregen voor bezienswaardigheden. Respect dat Huub en Hennie van iets onmogelijks zoiets moois hebben weten te maken. Voor ons een plek waar we ons thuis hebben gevoeld en graag nog een keer terug komen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Claudia15-08-2013

Mooie locatie.

Mooie locatie,mooi huis.De inrichting is inmiddels wel wat veroudert. De tuin met zwembad is prachtig. De omgeving biedt genoeg variatie,voor de natuur liefhebber voldoende te zien maar er zijn ook leuke plaatjes. Durbuy is een echte aanrader.

De schoonmaak kosten van 45 euro vind ik ook wat overdreven,wij zij er 3 nachten geweest en hebben zelf alles netjes achter gelaten.{Dit wordt ook verwacht}. We hadden ondanks dat het appartement schoon was erg veel last van vliegen.

Al met al een heel fijn weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9John Bergs19-07-2013

Grandioze omgeving ,

Zeer goed ontvangst , mooie kamer , mooie tuin , meer waarde heeft het zwembad met ligbedden, Omgeving is mooi , zeer geschikt voor wandelingen ,en mooie fiets tochten ,alles heuvelachtig , leuke pittoreske plaatsjes ,goede restaurantjes in de beurt en betaalbaar , Luxemburg is binnen handbereik ,is de moeite waar voor een bezoek. Kortom een zeer geschikte plek om een weekje of weekend door te brengen. Komen zeker hier terug .

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Irene16-07-2012

Mooie plek, vreemde energiekosten

Een mooie accomodatie, rustig gelegen, vriendelijke eigenaren, echter de energiekosten zijn vreemd.......De kosten voor de verplichte eindschoonmaak ook want je moet het appartement netjes achterlaten.......

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Majorie de Groot31-05-2012

Wij hebben een heerlijke week gehad, we werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Je krijgt als je wilt veel leuke tips om in de omgeving uitstapjes te maken.Het appartement is keurig schoon.Ik heb genoten van het mooie uitzicht, de ligging is landelijk en heerlijk rustig. Er is vlakbij een warme bakker dagelijks geopend. s,morgens lekkere croissants bij het ontbijt in de tuin. Het zwembad was een absolute meerwaarde speciaal voor de kinderen. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10J.Klaver22-05-2012

Heerlijk genoten een aanrader

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met ons gezin, alles was goed geregeld we zijn er ook veel op uit getrokken om oa te kajakken en te fietsen en prachtige wandelingen gemaakt. We hadden een fijn, mooi en goed appartement met uitzicht op de tuin en zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 10xander19-05-2012

Wij hebben het fantastisch gehad, fijn appartement met prachtig uitzicht van alle gemakken voorzien, alles is goed onderhouden en heerlijk buitenzwembad met mooie grote tuin. Zelfs de wifi was er gratis. Veel te doen in de omgeving, hier komen we zeker weer terug.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Xander18-05-2012

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het appartement is zeer goed bevallen,deze accommodatie heeft alles erop en eraan. Prachtig uitzicht vanuit het appartement. Zelfs de wifi is gratis. kortom wij hebben het fantastisch gehad en komen gaag weer terug.

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement Bérisménil info