Hotel Beau Rivage

8,6

6 reviews over Hotel Beau Rivage in het Nederlands

Zeer net hotel en restaurant fantastich !

Verschraegen G.
19-9-2017

we vonden alles zeer goed

Perfect

Ronny
21-8-2015

Prijs - kwaliteit top. Ligging perfect.

Gehorig maar vriendelijk hotel!

Marian
30-5-2010

Onze kamer, nr. 2, was piepklein, 3 bij 4 m. , maar wel schoon. De badkamer is nogal gedateerd. De wc pot vonden we iet wat minder fris. Het hotel is heel erg gehorig en als de eigenaar aan het koken is, ruik je het door het hele hotel.

De eigenaren zijn overigens ontzettend vriendelijk! De prijs voor het diner vonden we niet tot verhouding. Best lekker maar errug duur! p.p 50 euro, daar kwam de wijn nog bij.

SUPER!!!

Sander & Daphne
7-9-2009

Wij zijn hier geweest van 31 augustus tot 6 september en van begin tot het einde alles prima verzorgt.

De eigenaar Jaques zorgt er voor dat alles naar wens is.

Zeker een aanrader.

2008

aanrader

Esther
28-12-2008

Kamers zijn eenvoudig maar schoon.

Gastheer is erg vriendelijk en heel gastvrij.

Restaurant is in een woord geweldig. Gedurende de dag geef je door wat je wenst te eten. Eigenaar gaat vervolgens inkopen doen en s'avonds voor je koken. Restaurant is erg knus en gezellig. Eten van zeer goede kawaliteit.

Leuk hotel met zeer aardige eigenaren

Ruud van der Kolk
13-5-2008

Leuk hotel met zeer aardige eigenaren. Men is duidelijk het hotel aan het opknappen. Restaurant en bar zijn daar getuige van. Ontbijt van hoog niveau; alles is vers; broodjes, jus d'orange, zelfs de jam.

Parkeergelegenheid is probleem omdat het midden in centrum ligt. Vaak kun je pas 's avonds parkeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Beau Rivage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beau Rivage in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beau Rivage scoort een 8.57 uit 10 op basis van 6 reviews.