Ardenne Aventures

6Voldoende

Op vakantie geweest naar Ardenne Aventures?

• 9Max20-07-2017

Gloednieuw klimpark

Het klimpark is gloednieuw en super veilig omdat je altijd gezekerd bent. De begeleiding was erg goed en persoonlijk. Voor dertig euro kun je alle delen van het moeilijkere parcours afwerken. Erg leuke middag gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

• 2Dennis26-12-2015

Waardeloos

Wij hebben met vrienden de downhill tocht gemaakt, in 1 woord Waardeloos, materiaal was te onverantwoord om te fietsen, kale banden, geen remmen, en de tocht van 14 km hebben we lang niet volgemaakt, net 4 km gefietst, waren meer aan het repareren als fietsen. Dan nog te spreken over de gids die zeer onprofessioneel te werk ging om ons op het einde te bedreigen. Laatste keer voor ons, en raad dit niemand aan om met dit bedrijf in zee te gaan.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 2R.20-12-2015

Nooit meer!

We willen deze firma bedanken voor een onvergetelijke MTBtocht waarin het waardeloze materiaal centraal heeft gestaan. De oneindige service is daarbij vakkundig afgesloten met een vriendelijke f*ck of nadat de gids gewezen is op het gegeven dat het onverantwoord is om met dergelijk materiaal op pad te gaan. Al met al een echte No Go!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 10martin-jolanda06-08-2015

top!

vorig jaar wezen kanoën, dat was voor herhaling vatbaar! helaas dit jaar te lage waterstand en was kanoën niet toegestaan. Wel bieden zij een zeer groot alternatieve mogelijkheden, zoals waterfietsen atb bikes, paintbal etc

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Erik van Mourik10-09-2014

Goede service. Prijs / kwaliteit is goed

Het lijkt wat aan de dure kant maar de spullen van dit verhuurbedrijf zijn van zodanige kwaliteit dat dit goed in verhouding staat tot de kwaliteit... gezellige en goede service aanwezig.

Gereisd met partner in september 2014

• 9anneke196527-07-2014

kano huren

wil je een kano huren voor 16 euro per persoon kan je vanaf barvoux met busje vertrekken naar een verder punt waar kanos te water worden gelaten met zwemvest gratis te gebruiken en kom je terug aan na een mooie trip langs durbuy aan het vertrek punt waar je de wagen gratis kan stellen

juli 2014

• 2Mathilde21-07-2014

DUUR

Knetter DUUR.. We wilden fietsen huren, maar dit kost hier dus een vermogen...

Alleen gereisd in januari 2014