Géén boekingskosten

Vincent

Vakantiehuis
BelgiëLuxemburgJupille-sur-Ourthe

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Vincent voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews
  • 6.5Ruimte

Vakantiehuis info

2 Reviews over Vincent

• 3Peter30-11-2015

Wachten nog op teruggave van borg

We zijn met 12 rustige mannen naar Vincent gegaan. Het huisje is ok, is voor 12 personen klein; zo heeft de zithoek ruimte voor 8 personen. Het gras buiten kan bij nat weer niet tegen belasting, als je er op staat verdwijnt het gras in de zompige klei. Mede hierdoor werden de tegels in het huis onvermijdelijk ook bezaaid met zand. Geen probleem, want dat ruim je netjes op aan het einde van het weekend. Dat gaat bij dit huisje dus niet, er zijn geen schoonmaakmiddelen aanwezig, ja. een trekker, een stofzuiger en een bezem. Géén stoffer/blik, geen dweil en geen schoonmaakmiddel? Erg jammer. Met doeken en water hebben we geprobeerd te dweilen, maar tevergeefs. Dan maar extra schoonmaakkosten van de borg af. Geen probleem. Nu 1,5 maand later, geen reactie van de eigenaar en geen gedeeltelijke borg terug. De beste man heeft +/- €350,- achtergehouden voor schoonmaakkosten. Het gebrek aan transparantie is wat ons betreft het meest kwalijk. Ga niet naar dit huisje!

• 8Martin07-01-2011

Gezellig, ruime groepswoning

Vincent is een ideaal huis voor een groep. Op de foto zie je niet dat er direct naast nog 2 huizen liggen, en dat er een doorgaande weg achterlangs loopt. Van beide heb je weinig last, hoewel misschien in de zomer als alles open staat en de 3 groepen in de (niet afgeschermde) tuinen zitten wel. Jammer dat je niet direct het bos in kunt wandelen vanuit het huis, maar in de omgeving is genoeg te doen. De sauna is heerlijk, de woonkamer gezellig en de eettafel groot genoeg voor allemaal. De open keuken maakt samen koken leuk, en de 3 open verdiepingen geven het huis een leuke sfeer. Aanrader! Geen top-luxe maar ruim genoeg voor een leuke comfortabele vakantie.

Vakantiehuis Vincent info

• Adresgegevens