Vakantiepark La Boverie

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen5,5

9 tips over Vakantiepark La Boverie

leontien, 5-8-2015

huur een huisje van de eigenaar , zo vermijdt je teleurstellingen

I.V m de inrichting en de netheid ervan .

Roland Burger, 22-6-2015
wij hadden chalet nr. 292, dit was gerenoveerd en goed ingericht, alleen de vaatwasser was met een hangslot afgesloten. wel was de ligging aan de rand van het park, erg stil maar wel een prachtig uitzicht op de bossen
Yvonne Kleyn, 3-5-2014
Leuke stadjes in de omgeving en een fijn strand.

We hebben een aantal aanbieders voor La Boverie voor je op een rij gezet:

Benny Vonk, 8-4-2014

Zoals al gezegd je moet je echt verdiepen in de historie.

Parc Chlorophylle is ook een echte aanrader met kleine kinderen veel natuur en echt erg netjes daar. De restaurants in LAroche serveren de beste biefstukjes ±/'

rainbow, 5-11-2013

Ondanks de slechte kritiek die op dit vakantiepark gegeven wordt, qua netheid en onderhoud, zijn er ook verzorgde chalets.

Privé, kan je hier goed terechtkomen. Wees kieskeurig met je boeking, en je maakt kans op een fijn verblijf!

barbara segenhout, 3-9-2013
Zeker een aanrader voor een mooie rustige vakantie en veel te doen en zien in de omgeving

M., 30-8-2012
Neem eigen beddengoed mee! In het park kan je deze huren bij de receptie voor € 7,50 p.p. Belachelijke prijs voor slechts een onder- en bovenlaken (niet eens een overtrek) en kussensloop. Daarbij waren deze ook nog eens aan vervanging toe.
Esther, 5-8-2012
Ligging is erg mooi. Vlakbij de rivier en erg leuke plaatsjes.
Ton, 5-4-2012
Geniet van de schitterende omgeving! Ga eens geocachen. Je vind de mooiste schatten!

We hebben een aantal aanbieders voor La Boverie voor je op een rij gezet: