Géén boekingskosten

La Boverie

Vakantiepark
BelgiëLuxemburgJupille-sur-Ourthe

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark La Boverie voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 186 reviews

• 4Waardering

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

186 Reviews over La Boverie

• 4AH22-05-2022

Onhygiënisch!

Chalet 72, zeer veel decoratie aan muren en op de meubels, vangt veel stof en is zeker niet hygiënisch. Veel tapijten en kussens die een heel muffe geur afgeven. Zeker niet aan te bevelen voor mensen met stofallergie! Jammer want de omgeving is heel mooi. Ons 2de weekend hebben we meteen geanuleerd. Er zijn waarschijnlijk wel betere chalets in het park die aangenamer en properder zijn.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 2Jonas17-07-2021

Vresellijk

Aller eerst wil ik zeggen ga hier niet heen. Wij zijn in het zak gezet dit moesto nze eerste vakantie zonder ouders worden maar dat viel in het water. De receptionist is een vlamingen hater. Het huisje is te klein voor 6 personen, het is vies en smerig. Je betaald te veel wij 590 maar er kwamen nog kosten bij waardoor het 694 euro werd voor een weekje. Wij werden ook raar aangekeken daar en na afloop heb ik me grondig moeten wassen want de stank van het huisje was er niet uit te krijgen. Volgens de receptionist was het huisje onlangs gerenoveerd maar dat betwijfel ik zeer sterk. Ons zien ze hier in ieder geval NIET MEER TERUG . Ahja ik ben ook ziek geweest van jullie brasserie dus bedankt La boverie. Voor 200 euro meer kan je naar Centerparcs afzetters

• 2Activiteiten
  • 6Vanden Eynde chantal12-01-2021

Chalet 274 .11/15 januari 2021.

Uitzicht super .lusters hangen te laag nizt veel.licht.haar gevonden bij de besteken. Haar in de zetels poets diensten niet ok op deze .wc pot is los .kachel.mpet steeds branden anders onder de 10graad .zeer koud chalet .kamer.super mooie lekker warm.en zeer goed bed .terug komen toch noet in de winter .😉

• 4Onderkomen
  • 2Joppe16-09-2020

DRAMATISCH ga hier NOOIT heen!!

Wat een ramp. Ga hier nooit heen. Samen met een vriend geboekt, dag voor vertrek kwamen slechte recensies ons ter oren. Met goede moet vertrokken, maar dit zonk ons al snel in de schoenen. Schimmel, sokken, kruimels, stofwolken, kapotte meubelen van 45jaar oud en ga maar verder troffen wij aan. Park en organisatie komen afspraken niet na. Allebei werden we niet lekker en meteen (dezelfde dag) vertrokken uit deze bouwval.

• 2Eetgelegenheden
  • 7Fam. Wilemse19-08-2020

Kies slim je huisje en geniet volop!

Het is voor huurders belangrijk te weten dat de huisjes allemaal een eigen privé eigenaar hebben. Dat zorgt ervoor, dat er huisjes bij zitten die er piekfijn, leuk en modern uitzien van binnen, maar ook dat er huisjes bij zitten die door de eigenaar maar matig zijn bijgehouden... die komen dan snel gedateerd, donker en uitgewoond over. Als je huurt via een grote aanbieder, weet je dus vooraf niet welk huisje je krijgt. Er zijn ook eigenaren die zelf hun huisje verhuren. Vaak doen ze dat omdat ze er zuinig op zijn. Een beetje google-en en je hebt snel een particuliere verhuurder gevonden. Dan weet je (vaak) iets beter wat je kunt verwachten.

De ligging van het park is eigenlijk grandioos. Mooi centraal in de Ardennen en alles op prima afstand te bereiken. Mountainbike routes te-over in de regio, en er is er zelfs één die over het park loopt! (de rode route) Het park heeft meerdere mooie speeltuintjes en o.a. een groot basketbalveld.

• 5Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 8Michel van Pelt24-11-2019

Heerlijk weekendje weg!

Er staan heel veel negatieve beoordelingen maar wij kunnen ons in niks van dit vinden. Bijzonder aardige receptie, zowel beneden als boven. Keurig verzorgd park en verder alles wat je nodig hebt. Prachtige omgeving en een keurig schoon en overcompleet huisje. Wel gehuurd via AirBenB en in een relatief rustige tijd, misschien is dat het verschil maar met de mensen en het park zelf is echt helemaal niks mis, complimenten zelfs!

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 1sonja vos31-07-2019

Zeer ongezonde oude schimmel huisjes

Schimmel, muf, houtrot, zwammen, ongedierte, muizen binnenshuis, ... Wát een verschikking. Die muffige schimmelige houtrot geur slaat bij binnenkomst direct op je keel en luchtwegen. Geloof me, echt een gore lucht! Terwijl wij echt geen allergieën o.i.d. hebben. De huisjes zijn de afgelopen 20/30 jaar niet onderhouden en staan gewoon weg te rotten. Onbegrijpelijk dat die huisjes niet vervangen worden. Ze staan werkelijk op instorten. De receptie, ongeïnteresseerd, geen greintje vriendelijkheid, kort af, schofterig. Lijkt wel of ze een hekel hebben aan Nederlands sprekenden. Je moet een borg betalen die je "na de vakantie teruggestort krijgt". Nou écht niet! Ze verzinnen een smoes om de borg in hun eigen zak te steken: Wij hadden volgens hun champagne glazen gebroken. Maar we hebben geen Champagne glas aangeraakt! Wat een verschrikking daar! GA HIER NIET HEEN! De positieve reviews hier móeten wel van huisjes eigenaren zijn!

• 3karin05-07-2019

Nooit meer!!

Laatste keer we naar daar geweest zijn chalet 111 gehuurd totaal niet zoals op de foto's,vuil verwaarloosd zijn zelfde dag terug naar huis gekeerd en werden ook niet geholpen via het park zelf.Dit was voor ons de laatste keer naar La boverie!!!

• 5Eetgelegenheden
  • 3Dieter04-12-2018

Nooit meer

Park goed chalet niet vies vuil en vettig en stinkende chalet

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 2Marco08-10-2018

Bij inspectie zou de accommodatie gesloten worden!

Deze reis werd aan ons als familie verkocht door reisbureau, de bijgevoegde foto's spreken voor zich. Nog zwijgend over de bungalow van onze familie die in de ochtend ontruimd werd door blowende eigenaren met ontblote torso, men was bij zowel reisbureau alsmede La Boverie de bezetting en boeking "vergeten"

• 6Eetgelegenheden

Vakantiepark La Boverie info