Vakantiepark La Boverie

Fam van ABSWOUDE
8-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ontzettend Vies, warm water alleen van een boiler, en heel veel verlengsnoeren in verlengsnoeren, in verlengsnoeren. Het huisje is oud en gezonder gemakkelijk open te breken. Geeft een onveilig gevoel.

nooit heengaan.

Anthony Tuk
16-7-2018
  • Onderkomen4

Niet heen gaan!!!! Je zou je borg na 1 maand terug moeten krijgen maar dan verzinnen ze dat je dingen kapot of meegenomen hebt en krijg je haast niks meer terug van je borg. Schandalig. Ze controleren niet als je weggaat dus als iemand na jou iets kapot maakt moet jij ervoor betalen.

nooit meer

Juan Garcia
16-7-2018
  • Onderkomen5

Ik adviseer om hier nooit te boeken, je moet een maand wachten tot je je borg terugkrijgt en dan krijg je nog maar 33 euro in plaats van 100 euro terug.

Bungalow.net

Nooit meer. Je bent je geld kwijt!!

Fam Rozema
19-4-2018
  • Onderkomen1

Niets was goed. Schimmel: gordijnen muren gordijnen vloer bedden stoelen etc. Stank: overal dat we elke dag alle ramen moesten open zetten. Klam: je kleding en bed. Heel vies huis. Alle randen in huis opgeslagen vies vette randen Gevaar : losliggende bedrading. Stopkontakt boven kookplaat waar stoom in komt. Deprimerend donker huis met oude donker eiken meubels. Rijp voor de stort. Dun matras en vies. Schoonmaak. Niet , zelf lopen schoonmaken !! We hebben het 2 volle dagen volgehouden en naar huis vertrokken. Doodziek. Hoofdpijn en long problemen. Huisje had houtrot. Ga er niet heen om te huilen daar. Omgeving prachtig

Dana
9-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijk vertoeven .. rustige omgeving

Chalet is schoon en netjes

Boven in het park een restaurant waar je heerlijk kan eten

Wij zijn er voor de 2 de keer met ons hondje.... lekker genieten😊

Slechte onderhouden huisjes en geen service

Hartman
29-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

We hadden een gerenoveerd huisje geboekt maar werden aan het eind van het park in een huisje ondergebracht die zeker niet gerenoveerd was. Douchen met de douchekop in je hand, gordijnen met bloedvlekken van hopelijk muggen, gammel stapelbed, tafeltje stort in als je er op leunt, deurklink in je hand als je een kastje open deed, thermostaat in douche/bad gaf alleen maar heel heet water. Duurde vier dagen voordat het gemaakt was. Laatste dagen begaf ook de boiler het. Oude meubels. La boverie liet e gebreken wel maken maar op onze vraag of dit echt een gerenoveerd huisje was kregen we herhaaldeijk geen reactie.

Nooit meer

Familie Van der Werf
23-8-2017
  • Onderkomen1

Omgeving was het enige positieve. Vies en onhygienish huis! smerig onder de bedden stof spinnenraggen schimmel die je vooral s nachts rook, hebben veel gehoest en verkouden hierdoor. bedden waar je nog geen hond op laat slapen, zoveel pijn in onze ruggen hierdoor. krakende deuren...snachts n d wc iedereen wakker daardoor. zelf t huis schoongemaakt, wc's! ongelooflijk smerig; magnetron vol viezigheid, wastafel. vloeren schoon geboend, de doeken waren gewoon smerig v d viezigheid! daar betaal je schoonmaakkosten voor en bijna €2000,- voor 2 weken!!!! in de viezigheid, geldklopperij heet dat. Foto's aanwezig! Om een ander huisje gevraagd, uiteindelijk gelukt en ook die!!! dus weer zelf schoongemaakt omdat we toch nog de kinderen een leuk verblijf wilde laten genieten. Dit doen we nooit meer. In het vervolg een goed, schoon hotel met goede bedden, geen viezigheid.

Park was prima, accommodatie waardeloos!

Laura Schotkamp
15-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3

Erg smerig, krakende bedden, overal spinnen en spinnenwebben, ruimte en faciliteiten in het huisje waren prima.

grandiose plek

j.sieverts
22-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Huisje is schoon en omgeving is prachtig prima restaurant met lekker eten aanrader Jan sieverts

prachtige rustgevende omgeving

Van Haeren
19-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

In juli zijn we voor 1 week naar La Boverie gegaan met onze 2 kinderen. Zeer rustig park waar je helemaal tot rust kan komen. Niet ver van La Roche en Hotton De bungalow was verouderd maar wel ok. De receptie was niet erg behulpzaam, maar is niet makkelijk als je duidelijk beschonken bent, de klanten aan de toog waren duidelijk belangrijker dan onze sleutel. De man in het huisje naast ons kwam al jaren in het park en vertelde waar we allemaal terecht konden. Het animatieteam heeft onze kinderen super bezig gehouden. Ze wonnen zelfs een prijs tijdens het lotto spelen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Boverie in Jupille-sur-Ourthe , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Boverie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.