Chalet La Boverie

1 review over Chalet La Boverie in het Nederlands

nooit meer

jcm
20-4-2019

Wat een verschrikkelijk park. Vies, donder, oud en saai. Midden in de bergen dus door de bergen geen internet. Een entertainment groep die aangeeft daar een gratis vakantie voor te krijgen maar ze wilde niets doen met de kids. We hadden een 6 persoons huisje geboekt maar kregen 4 bedden en 2 opklapmatrassen - dan kon er iemand in de huiskamer slapen. Overal verlengdoos in verlengdoos dus ook levensgevaarlijk. Touroperator gaf aan dat het prijs / kwaliteit verhouding klopt en geen enkele service.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Chalet info

Nog geen informatie beschikbaar over Chalet La Boverie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Boverie in Jupille-sur-Ourthe , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Boverie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.