Jupille-sur-Ourthe

We hebben een aantal aanbieders voor Jupille-sur-Ourthe voor je op een rij gezet:

Reviews over Jupille-sur-Ourthe

Pittoresq dorpje dat deel uitmaakt van Rendeux

leontien
    5-8-2015

Jupille-rendeux de vallei van de Ourthe is hier de grote troef .Kayak forel vissen mountainbike natuurwandelingen bergbeklimmen enz.en vooral de gemoedelijke sfeer en de rust midden de authentieke middeleeuwse bebouwing in ardense steen . .Rendeux is een topper wat degelijke restaurants betreft ,voor fijnproevers en met kinderen ; niet onbelangrijk op vakantie ! Uitvalbasis voor de vele bezienswaardigheden in de nabije omgeving ,grottenvan Hotton , kapel van st Thibaut ,Beffe Durbuy la Roche en Achouffe zijn zeker de moeite .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Omgeving

Remco
    6-6-2012

Jupille is verder niets te doen maar direct in de omgeving heb je LaRoche heel toeristisch. Wil je echt op stap naar een discotheek dan moet je in Marche zijn daar heb je twee grote discotheken (Metropolis en Trebuchet) die zijn geopend op vrijdag en zaterdag tot 06.00u.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kindvriendelijke rustige camping vlakbij La Roche

T. van Basten
    7-6-2009

Een camping met houten huisjes met een balkon op palen. Goed geoutilleerde keuken, tv met dvd en veel speelplekken op de camping voor alle leeftijden (basketbalveld, tafeltennistafel, klimtoestellen) In de omgeving is veel te doen. In La Roche zijn heel veel gezellige restaurantjes. De grotten zijn vlakbij, je kunt overal kanoen en/of abseilen. Bij het Office du toerisme kun je een dik tijdschrift halen waarin alle mogelijke uitstapjes staan in heel Belgie! De Belgen spreken bijna overal Nederlands alhoewel het een Franstalig gebied is. Wij zijn een lang weekend geweest (vr-ma) maar dat was echt te kort. Het is absoluut een gebied om langer te verblijven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jupille-sur-Ourthe scoort een 8,2 uit 10, op basis van 16 reviews