Géén boekingskosten

• 7.2Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Le Boulac

• 9Bob29-01-2021

Heerlijke rust

Prima huisje (Bosbessenplein 4) met alle voorzieningen. Superfijne ligging met prachtige tuintafel en luifel (tuin op het zuiden). Fijne vaatwasser, goede bedden, heerlijk zwembad met terras en bediening.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Rita02-08-2019

We gaan zeker terug naar Varenpad 4!

Prachtig, rustig domein met een mooi vernieuwd en verwarmd zwembad. Leuke speeltuin voor de kinderen en onze hond was ook zeer tevreden erbij te kunnen zijn! Het huisje Varenpad 4 is prima in orde, rustig gelegen, je kan de herten vanuit je living zien voorbij lopen! Zeker een aanrader!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Elisa24-08-2018

Slechte service

We zijn hier een week geweest en hebben er zelf wat van gemaakt. Huisje was prima in orde door de eigenaar. De schoonmaaksters van het park weten blijkbaar niet waar een plumeau voor dient, ook niet als je het voordoet🙄. We dachten het getroffen te hebben doordat er animatie zou zijn voor de kinderen... Kinderen genoeg gezien maar geen animatie. Bij de vraag om hulp naar een dokter wordt je dus niet geholpen, receptie is gewoon

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Groen02-03-2018

Geweldige omgeving

Een week hebben we wederom genoten in het huisje op de Berkenweg 6. Het huisje is smaakvol ingericht en ligt aan de rand van het park. Iedere dag hebben we met onze hond een andere route gelopen. Wat is dit een geweldige omgeving. Het was jammer dat het restaurant deze week gesloten was. Ff borrelen en lekker eten was niet mogelijk. Desondanks hebben we ons niet verveeld. Uitstapjes in de omgeving of lekker Netflix kijken omdat het huidje draadloos internet heeft. Kortom, een echte aanrader.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Fam. Urlus16-09-2017

Therapeutische rust in prachtige omgeving

Verbleven in vakantiehuis van de Bosvioolpad 3. Het huis is 2 jaar geleden gerenoveerd. 2 badkamers, 4 slaapkamers (8 bedden), grote living, moderne keuken met alle apparatuur. Huis heeft infraroodverwarming. Is heel behaagelijk. Daarnaast grote houdgestookte speksteenkachel in de woonkamer. Die zorgt voor de gezelligheid en extra warmte. Heerlijk. Eindeloze keuze wandelingen en fietstochten in prachtige omgeving (Durbuy, Ourthe). In directe omgeving veel te zien, te beleven en avontuur voor outdoorliefhebbers (mountainbiken, kayakken, tokkelen, abseilen, etc.) Het huis is een aanrader. Je geniet een weldadig bijna therapeutische rust en stilte als je dat verkiest. Wij komen zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9sieger05-09-2016

prachtig park , rust, bossen, water om te vissen

er zit een goed restaurant bij vooral voor onze dochter is het altijd een zoektocht voor eten. de kok kookte alles apart voor haar ze heeft namelijk coeliakie ( gluten) geweldig kan eigenlijk niets zeggen over wat niet goed was want er was niets fouts

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10DUMONT01-09-2016

ècht genoten! Mooie bungalows...Gratis WiFi bij receptie en restaurant ... rust-natuur... even niks aan je hoofd we komen zéker terug en raden dit park aan!!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 4Janneman22-08-2016

WiFi aanwezig! Nou vergeet t maar!

Wij wilden persé WiFi voor kinderen en om contact te houden met een medische instantie. Wifi in vakantiehuis in Durbuy, Belgie. Niet dus! Als het noodzakelijk is dat je contact houdt met je familie of een medische instantie middels WiFi, ga dan nooit naar Domaine Le Boulac in Durbuy, Belgische Ardennen. Wij voelen ons besodemieterd omdat op de website vetgedrukt staat dat er WiFi is. Wij willen contact kunnen onderhouden met onze familie in het buitenland en ook met een medische dienst . Maar wat blijkt:
1. De snelheid is 280 BITS/sec!!! Een beetje internet heeft 3 MEGAbit/sec. Email versturen duurt 5 minuten of langer en ontvangen werkt niet. 2. Er kunnen maar 2 heeeeel geduldige mensen tegelijk op internet, maar dan is het nog hopelozer.
 3. Website laden werkt niet. Surfen onmogelijk.
 4. Whatsapp niet meer dan 3 regels anders loopt het vast.
 5. Een foto versturen: niet doen want dan loopt de boel vast en kan je niets meer. !!!

Met heeeel veel geduld en geluk kan je een mailtje versturen maar Niet tegelijk.
Ons advies: blijf daar ver vandaan als je zelf of je kinderen WiFi willen gebruiken.
 Dat er internet is in de huisjes is in principe waar, maar het is volledig onbruikbaar. Klagen helpt niet, het interesseert die lui helemaal niks. Er hebben meerder mensen geklaagd. In het weekend was het internet helemaal dood, zelfs bij de receptie. De internetsite klopt dus van geen kant! Wij komen hier niet meer terug

• 4Onderkomen
  • 4DSH15-08-2016

Park prima, maar het huisje? Wat een oude zooi!

Park is prima. Erg donker gelegen en als je zoals wij in de zomer een aantal lange dagen regen hebt is dit niet leuk. Wij zaten in het huisje Varenpad 4. In een woord verschrikkelijk! Wat een oude meuk de kruisen stonden nog in de kastjes, samen met een oude vaatdoek, kruimels in het koekblik en koffie in de voorraadbus. Moltons waren vies en het huisjes was in lange tijd niet goed schoongemaakt. Ronduit smerig! Wel keurig opgelost door de parkeigenaren. Er is geen standaard gesteld aan de huiseigenaren voor de verhuur, alles kan alles mag. Als je van een beetje orde en netheid houdt moet hier beslist niet zijn. Park verder wel aardig, klein, maar kan me voorstellen dat je hier met mooi weer wel kunt genieten.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 9H.d.09-08-2016

Mooi en rustig

Zeer positief verrast toen we het huisje binnen stapten aan Bosbessenpad 8. Super ingericht, origineel en volledig. Heerlijke bank, grote tv, twee eettafels, mooie nieuwe keuken. Wel koud, elke ochtend hebben we de pelletkachel aan gehad. Neem dus voldoende warme kleding mee, ook in de zomer!! Boven een stapelbed voor onze kinderen, vonden ze prachtig. Ook nog twee slaapkamers met twee bedden. Het zwembad buiten is koud. Zelfs op een warme dag.

De dames bij de receptie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Reageren snel en kordaat op de mail. Super! Mooi park, geen gebruik te gemaakt van de animatie. Leek mij meer iets voor grotere kinderen (zwemwedstrijdjes en zo). Er schijnen hier 105 bungalows te staan, maar daar merk je niks van! Heel rustig.

PlopsaCoo was leuk, ook een bezoek aan de ruïne van Logne met bijbehorende speurtocht is een leuke aanrader met kinderen.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden