Géén boekingskosten

8.7FantastischScore uit 66 reviews

69 Reviews over Le Nid d'Izel

• 5Asselman14-09-2018

geen derde keer meer !

kamer was Ok en bedden zijn Top. Tuin lag er triestig bij en de terrassen roepen om behandeling met hoge druk Het hotel is enorm achteruit gegaan tegen 2 jaar geleden de vliegendeur was stuk en muggen hadden vrij spel. Wij waren hier enkele dagen en aten 4x hetzelfde ontbijt. Iedere morgen brood uit diepvries en daar betalen klanten €10 voor. Sfeer ontbrak Raar dat wij moesten betalen bij het inchecken en daar geen enkel bewijs van kregen. uitbaters doen hun best om u te begrijpen en je te woord te staan. Je merkt dat er niets hersteld wordt. Toch zou dit hotel heel wat te bieden kunnen hebben en is het een ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen. Het zwembad staat leeg en te verkommeren. Jammer dat dit nog op enkele websites als "aanwezig" gezet wordt. Ooit verdiende dit hotel Awards,zo jammer om het nu te zien verkommeren...

• 5Anonyme13-09-2017

Très moyen

Accueil ainsi que le départ froid ! Chambre de luxe (99 euros )où il manque la lumière dans la salle de bain. Avons signalé mais apparemment c'est pas bien grave aucun changement effectué ? Regrettons que le bar ferme si tôt et pas de repas sur place. Nous avons aperçu le patron les mains dans les poches au déjeuner, pas de bonjour. Avons quitté l'hôtel idem pas d'au revoir soit totalement absent. Par contre, son épouse est souriante et le déjeuner excellent. Regrettons notre choix nous n'y retournerons pas.

• 2John22-08-2016

Nooit meer

Ok:

omgeving is mooi

NOK: Veel lawaai van blaffende hond recht tegenover het hotel Geen zwembad Geen avondeten, hioervoor moet je telkens naat florenville rijden. Kamers heel gewoon.

• 9Rudi VDS30-05-2014

Goed hotel

Op 24 mei zijn we aangekomen in dit hotel. * Zeer goede ontvangst * Mooie, ruime en propere kamers. * Badkamer met alle modern comfort. * Ruim assortiment van ontbijt. * Het eten van Chef Armand die dit op zelfstandige basis doet is zeer uitmuntend. * Zwembad tip top in orde. * Een mooie tuin om in te vertoeven. * De streek leent zich ook voor vele uitstappen en
    wandelingen te maken

• 7Marieken06-08-2012

Tussen B&B en hotel in

We hadden het hotel gekozen wegens zijn goede scores en misschien net daardoor viel het een beetje tegen. We vergelijken ook vooral met hotels in andere landen, zoals in de UK. In vergelijking daarmee vond ik het jammer dat de toiletartikelen die voorzien waren voor 2 overnachtingen met 5 personen zich beperkten tot 4 knijpzakjes huid-en haarshampoo, 2 badmutsen en 4 schoenpoetsdoekjes...Verder het ontbreken van thee- en koffiefaciliteiten op de kamer, de afgebakken broodjes en croissants bij het ontbijt, een ongezellige onafgewerkte wand in de eetzaal, een onbruikbare lift en voor die ene vraag die we gingen stellen aan de receptie, namelijk mogeljke wandelingen in de regio ( dacht dat de baas die organiseerde), kregen we een snel antwoord dat we met de kindjes gewoon naar de speeltuin op de nabijgelegen camping moesten gaan en toen ik daarna vroeg welke uitstapjes met de auto leuk zijn, moesten we eerst maar even wandelen en daarna terugkomen als we met de auto wegwilden.

• 9Bauters Benny en Schouppe Micheline uit Ternat23-07-2012

Oase van rust en groen.

Hotel Le Nid d'Izel is een aanrader om even te herbronnen .Het zwembad nodigt uit om een duikje te nemen en daarna te relaxen in de mooie ligzetels. Om de sauna uit proberen hadden we helaas geen tijd meer dus hebben we een goed excuus om nog een weekendje te boeken in dit prachtige hotel. Het SUPER ontbijt was om van te smullen en de gastvrouw Josée zorgt als een moeder voor haar klanten. Marc is dan op zijn terrein de ideale gastheer , wij kregen begeleiding tot in de kamer met de nodige uitleg .Hier nemen ze nog tijd voor hun klanten ! Wij gaan zeker terug !

• 8Debaets10-07-2012

tof weekeindje

we hebben met vrienden het hotel bezocht voor mij was het de tweede maal, vond het spijtig dat we niet meer ter plaatse konden eten want het was er top, het alternatief was goed

• 10De Ridder Norbert29-06-2012

Heel goed hotel. Aanrader!

Le Nid d'Izel is goed gelegen om uitstappen te maken in de streek van Orval en ook in Frankrijk. Vriendelijke uitbaters. Mooie en ruime kamers. Uitgebreid en lekker ontbijt.

• 9Vanhee Denise23-06-2012

Te herdoen

Vriendelijke ontvangst door de baas en zijn vrouw. Lekker ontbijt, mooie kraaknette kamers, badkamer, tuin en zwembad in orde. Prijs-kwaliteit heel goed ! We komen zeker nog terug om de regio verder te ontdekken. Familie Vanhee

• 9gerrit batens20-05-2012

paradijs in ardennen

tof hotel met goed ontbijt en goede tips om te wandelen en te dineren . Kamers ruim en proper . Goede locatie met veel mogelijkheden . Zijn er vier dagen geweest en hebben nog lang niet alles gezien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel Le Nid d'Izel info

• AirconditioningNiet beschikbaar