Kleine hotelsWeer vandaag11°3°

67 reviews over Hotel Le Nid d'Izel in het Nederlands

geen derde keer meer !

Asselman,
14-9-2018

kamer was Ok en bedden zijn Top.

Tuin lag er triestig bij en

de terrassen roepen om behandeling met hoge druk

Het hotel is enorm achteruit gegaan tegen 2 jaar geleden

de vliegendeur was stuk en muggen hadden vrij spel.

Wij waren hier enkele dagen en aten 4x hetzelfde ontbijt. Iedere morgen brood uit diepvries en daar betalen klanten €10 voor.

Sfeer ontbrak

Raar dat wij moesten betalen bij het inchecken en daar geen enkel bewijs van kregen.

uitbaters doen hun best om u te begrijpen en je te woord te staan.

Je merkt dat er niets hersteld wordt. Toch zou dit hotel heel wat te bieden kunnen hebben en is het een ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Het zwembad staat leeg en te verkommeren. Jammer dat dit nog op enkele websites als "aanwezig" gezet wordt.

Ooit verdiende dit hotel Awards,zo jammer om het nu te zien verkommeren...

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer

John
22-8-2016

Ok:

omgeving is mooi

NOK:

Veel lawaai van blaffende hond recht tegenover het hotel

Geen zwembad

Geen avondeten, hioervoor moet je telkens naat florenville rijden.

Kamers heel gewoon.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Goed hotel

Rudi VDS
30-5-2014

Op 24 mei zijn we aangekomen in dit hotel.

* Zeer goede ontvangst

* Mooie, ruime en propere kamers.

* Badkamer met alle modern comfort.

* Ruim assortiment van ontbijt.

* Het eten van Chef Armand die dit op zelfstandige basis

doet is zeer uitmuntend.

* Zwembad tip top in orde.

* Een mooie tuin om in te vertoeven.

* De streek leent zich ook voor vele uitstappen en

wandelingen te maken

Gereisd met partner in mei 2014

Tussen B&B en hotel in

Marieken
6-8-2012

We hadden het hotel gekozen wegens zijn goede scores en misschien net daardoor viel het een beetje tegen. We vergelijken ook vooral met hotels in andere landen, zoals in de UK. In vergelijking daarmee vond ik het jammer dat de toiletartikelen die voorzien waren voor 2 overnachtingen met 5 personen zich beperkten tot 4 knijpzakjes huid-en haarshampoo, 2 badmutsen en 4 schoenpoetsdoekjes...Verder het ontbreken van thee- en koffiefaciliteiten op de kamer, de afgebakken broodjes en croissants bij het ontbijt, een ongezellige onafgewerkte wand in de eetzaal, een onbruikbare lift en voor die ene vraag die we gingen stellen aan de receptie, namelijk mogeljke wandelingen in de regio ( dacht dat de baas die organiseerde), kregen we een snel antwoord dat we met de kindjes gewoon naar de speeltuin op de nabijgelegen camping moesten gaan en toen ik daarna vroeg welke uitstapjes met de auto leuk zijn, moesten we eerst maar even wandelen en daarna terugkomen als we met de auto wegwilden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Oase van rust en groen.

Bauters Benny en Schouppe Micheline uit Ternat
23-7-2012

Hotel Le Nid d'Izel is een aanrader om even te herbronnen .Het zwembad nodigt uit om een duikje te nemen en daarna te relaxen in de mooie ligzetels.

Om de sauna uit proberen hadden we helaas geen tijd meer dus hebben we een goed excuus om nog een weekendje te boeken in dit prachtige hotel.

Het SUPER ontbijt was om van te smullen en de gastvrouw Josée zorgt als een moeder voor haar klanten. Marc is dan op zijn terrein de ideale gastheer , wij kregen begeleiding tot in de kamer met de nodige uitleg .Hier nemen ze nog tijd voor hun klanten ! Wij gaan zeker terug !

Gereisd met partner in juli 2012

tof weekeindje

Debaets
10-7-2012

we hebben met vrienden het hotel bezocht voor mij was het de tweede maal, vond het spijtig dat we niet meer ter plaatse konden eten want het was er top, het alternatief was goed

Gereisd met vrienden in juli 2012

Heel goed hotel. Aanrader!

De Ridder Norbert
29-6-2012

Le Nid d'Izel is goed gelegen om uitstappen te maken in de streek van Orval en ook in Frankrijk. Vriendelijke uitbaters. Mooie en ruime kamers.

Uitgebreid en lekker ontbijt.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Te herdoen

Vanhee Denise
23-6-2012

Vriendelijke ontvangst door de baas en zijn vrouw. Lekker ontbijt, mooie kraaknette kamers, badkamer, tuin en zwembad in orde. Prijs-kwaliteit heel goed ! We komen zeker nog terug om de regio verder te ontdekken.

Familie Vanhee

Gereisd met vrienden in juni 2012

paradijs in ardennen

gerrit batens
20-5-2012

tof hotel met goed ontbijt en goede tips om te wandelen en te dineren . Kamers ruim en proper . Goede locatie met veel mogelijkheden . Zijn er vier dagen geweest en hebben nog lang niet alles gezien. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Een aanrader

De goote
13-5-2012

De familie Dhauwer, Dhondt en De Groote waren zeer tevreden over de vriendelijke ontvangst, de service en de kamers. Ook het ontbijt was dik in orde. Prijs kwaliteit is heel goed.

Gereisd met vrienden in april 2012

Hotels.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Nid d'Izel in Izel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Nid d'Izel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.