Vakantiehuis La Feuille de Vigne

4 reviews over Vakantiehuis La Feuille de Vigne in het Nederlands

Jammer

Fam. Reiziger
20-8-2011

Teleurstellende accomodatie met veel dito faciliteiten in schitterende omgeving. Meer concreet:

Zwembad niet verwarmd, en gezuiverd Jacuzzi vies, niet verwarmd Sauna lastig te verwarmen, klein en loodhoudende planken ! Bedden doorgezakt Beneden verdieping veel te klein Oud versleten bankstel Te kleine eethoek Terras met gevaarlijk doorbroken planken Stoppen vliegen er vaak uit Douchruimtes erg klein waardoor water buiten het douchegordijn zo de gang op stroomt Strontlucht op terras, uit kippenhok van de buren, veel vliegen en wespen door rottend fruit van de fruitbomen TV moet 10 min opwarmen enz. enz.

Al met al een gedateerde inrichting die stevig moet worden aangepakt. Omgeving is verder schitterend.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor een geslaagde vakantie

Willie
24-8-2009

De gites is een geweldige uitvalsbasis voor een kindvriendelijk verblijf in Luxemburg (grotten van Han, Chevetogne, labyrinth van Barveaux, ....). Alles was netjes, op 1 douche na maar gezien we maar met 4 waren was dat geen probleem. Het klopt wel dat er onvoldoende ruimte beneden is voor 7 tenzij het terrasjes weer is. Vriendelijke eigenaars en huisdieren (hond, kat, ... alleen de haan wil soms wat vroeg beginnen kraaien) Zwembad was proper en in orde. Voor ons alleszins een zeer geslaagde vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Gezellig huisje maar voor 7 personen toch krap.

Baetens
11-1-2009

Wat betreft de slaapplaatsen geen probleem voor 7 à 8 personen. 2 badkamers die in orde waren Enkel de benedenverdieping is te krap voor 7 personen (toch zeker geen volwassenen). Er is slechts plaats voor krap 4 personen in de zetel. Sauna en whirlpool OK Inrichting keuken (keukengerei zoals bordjes en lepeltje) aan de nipte kant. Erg goed verwarmd (zelfs zonder gebruik van het haardvuur). Prachtige omgeving en zéééér rustig. Helemaal geen lawaai.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

heel slecht

ontevreden klanten
24-8-2008

Het huis was niet gekuist, overal spinnenwebben, tafel in keuken vettig, vloer plakte,zetels vies, tafellaken met vlekken op, enz... De vaatwasser lekte. In de kamer op de hoogsteverdieping was er een serieuze lek. Ze hebben ons meer aangerekend dan afgesproken. Op het zwemad lag een vetlaag, één keer gekuist de avond voor we terug naar huis gingen. het bezoek van de eignaar ging door hof die door ons gehuurd was,heel storend als je in zwembad zit.

Gereisd Familie in augustus 2008

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Feuille de Vigne in Humain, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Feuille de Vigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.