Tijdelijk €25 aanbetaling

4.8MatigScore uit 4 reviews

4.8MatigScore uit 4 reviews
  • 5.7Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over La Feuille de Vigne

• 2Fam. Reiziger20-08-2011

Jammer

Teleurstellende accomodatie met veel dito faciliteiten in schitterende omgeving. Meer concreet:

Zwembad niet verwarmd, en gezuiverd Jacuzzi vies, niet verwarmd Sauna lastig te verwarmen, klein en loodhoudende planken ! Bedden doorgezakt Beneden verdieping veel te klein Oud versleten bankstel Te kleine eethoek Terras met gevaarlijk doorbroken planken Stoppen vliegen er vaak uit Douchruimtes erg klein waardoor water buiten het douchegordijn zo de gang op stroomt Strontlucht op terras, uit kippenhok van de buren, veel vliegen en wespen door rottend fruit van de fruitbomen TV moet 10 min opwarmen enz. enz.

Al met al een gedateerde inrichting die stevig moet worden aangepakt. Omgeving is verder schitterend.

• 8Willie24-08-2009

voor een geslaagde vakantie

De gites is een geweldige uitvalsbasis voor een kindvriendelijk verblijf in Luxemburg (grotten van Han, Chevetogne, labyrinth van Barveaux, ....). Alles was netjes, op 1 douche na maar gezien we maar met 4 waren was dat geen probleem. Het klopt wel dat er onvoldoende ruimte beneden is voor 7 tenzij het terrasjes weer is. Vriendelijke eigenaars en huisdieren (hond, kat, ... alleen de haan wil soms wat vroeg beginnen kraaien) Zwembad was proper en in orde. Voor ons alleszins een zeer geslaagde vakantie

• 7Baetens11-01-2009

Gezellig huisje maar voor 7 personen toch krap.

Wat betreft de slaapplaatsen geen probleem voor 7 à 8 personen. 2 badkamers die in orde waren Enkel de benedenverdieping is te krap voor 7 personen (toch zeker geen volwassenen). Er is slechts plaats voor krap 4 personen in de zetel. Sauna en whirlpool OK Inrichting keuken (keukengerei zoals bordjes en lepeltje) aan de nipte kant. Erg goed verwarmd (zelfs zonder gebruik van het haardvuur). Prachtige omgeving en zéééér rustig. Helemaal geen lawaai.

• 2ontevreden klanten24-08-2008

heel slecht

Het huis was niet gekuist, overal spinnenwebben, tafel in keuken vettig, vloer plakte,zetels vies, tafellaken met vlekken op, enz... De vaatwasser lekte. In de kamer op de hoogsteverdieping was er een serieuze lek. Ze hebben ons meer aangerekend dan afgesproken. Op het zwemad lag een vetlaag, één keer gekuist de avond voor we terug naar huis gingen. het bezoek van de eignaar ging door hof die door ons gehuurd was,heel storend als je in zwembad zit.

Vakantiehuis La Feuille de Vigne info

• Adresgegevens