Hotel Vayamundo Houffalize

Hotel Vayamundo Houffalize

8Fantastisch

België, Luxemburg, Houffalize

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Vayamundo Houffalize voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

135 reviews over Hotel Vayamundo Houffalize

• 2019
    9Karin24-11-2019

vayamundo houffalize is voor mij altijd thuiskomen

Mooi gerenoveerd hotel, prachtig gelegen, lekker ontbijt met vers brood, ruime keuzemogelijkheid avondeten in buffetvorm, leuke brasserie en vooral rustige, mooi ingerichte foyer, neem je rugzak en wandelschoenen en ga de omliggende bossen en heuvels in!

Alleen gereisd in november 2019

• 8Geert Peperkamp19-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

Mooi gelegen groot hotel, vol op wandel /fiets mogelijkheden. Je moet wel in het gerenoveerde deel van het hotel zitten, wij zaten in kamer 2031, Eten is prima, veel variatie zowel bij ontbijt als bij diner, jammer alleen dat de tafels (bij het ontbijt) niet worden afgeruimd, zelf maar even aan de kant geschoven

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Arno07-08-2019

Echt heel goed en heel erg leuk.

Heerlijk met ons gezin hier op vakantie geweest. Mooi rustig gelegen hotel met hele leuke animatie voor kinderen tot en met een jaar of 14. Heerlijk eten van goede kwaliteit. Een aantal keren per week een gezellige avond zoals een goochelshow en dansavond. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Familie Rongen21-07-2019

Ontspannen verblijf hier en daar een verbeterpunt

We hebben ons prima vermaakt! Genoten van de rust, activiteiten, een hapje en een drankje en het weer! Het eten is goed en vers echter de tafels worden niet afgeruimd. ‘s morgens om 9.15 ontbijten dan is er geen schoon tafeltje meer vrij. De gastvrijheid van het (meeste) personeel is ver te zoeken. Meubilair op het terras is idd aan vervanging toe. Het zwembad is leuk! Vanuit het hotel zijn mooie wandelingen te maken, met de kortste route van 4 km.Onze kinderen van 9 en 11 jaar hebben zich goed vermaakt en dan hebben ouders ook vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5CieCie31-03-2019

Ouderwetse oude dubbele kamers en terrassen!

De dubbele kamers zijn heel erg verouderd. Badkamer is al jaren aan grondige renovatie toe. Er is totaal geen afzuiging, bijgevolg geurhinder. Terras is eveneens heel sterk verouderd en vuil. Waarschijnlijk na de winter nooit schoongemaakt. Zeer oude en ouderwetse plastieken terrasmeubels. De kamer op zich kan er nog mee door.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9prutske26-07-2018

fantastisch

dit is en blijf een top hotel goed voor jong en oud voor kinderen goede animatie voor ouderen petanke en wandelingen niet ver van het dorp om lekker te gaan eten s'middags zwembad is minder omdat er nog andere mensen van buitenaf gaan bv chiro

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jeroen D.16-07-2018

Tiptop kindvriendelijk

Ligging is fantastisch. Rustig en toch dicht bij centrum of excurcies. Zeer kindvriendelijk, er was steeds iets te doen. Ideaal vr kids van 5 en 8. Met ezeltjes gaan wandelen, deathride, kabelbaan, reflectorentocht, knutsellen. Animatoren waren TOP! En dit allemaal in het Nederlands. Met de all in light is dit alles 1 pakket samen met het ontbijt en avondeten in buffetvorm. Het eten is kwalitatief meer dan in orde, zelf ’s avonds iedere keer een apart kindermenu. En steeds meer dan voldoende. We hadden een kamer met twee dubbele bedden en een apart salon. Ruim en net. Houffalize Vayamundo is een fantastische complete kidsvakantie waar iedereen wil naar terug komen. Voor ons meer dan ’af’. (Kayakken in La Roche is een afrader, kregen een boete omdat we uitstapten in het water om foto te nemen van de kids. Verstoring van het wild verklaarde de zeer brutale waalse boswachter politie)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Sha27-05-2018

Super leuk hotel. Mooie ligging. Klein binnen speeltuintje. Zwembad. Kinderboerderij. Speeltuintjes. Goed ontbijt. Buffet ook goed inclusief drank. Was niet duur. Activiteiten worden georganiseerd voor de kids. De kids vonden het weekendje geweldig in het hotel. Prijs kwaliteit zeer goed. Maak je niet vaak mee. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Vrijland13-05-2018

Voor herhaling vatbaar.

Hele mooie (wandel) omgeving. Voor de kinderen veel te doen;zwembad, minigolf, speeltuintjes, dieren, tafeltennis. Hele leuke activiteiten (karate lessen, boomkabelbanen, ezel wandeltochten) waar je als ouders mee doet :dubbel leuk. Personeel zeer vriendelijk Fitness en yoga mogelijkheden ;heel netjes. Ontbijt zeer goed, diner prima.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Bert V13-01-2017

Prima hotel. Prijs kwaliteit.

Ideale ligging voor wandelingen. Eten geweldig. Kamers goed. Animatie goed. Vriendelijkheid personeel goed. T Eén minpuntje: Voor het zwembad was een badmuts verplicht, zoals indertijd 40 jaar geleden. We hadden geen badmutsen bij omdat we die in het hotel konden kopen aan 1,80 euro het stuk. Ik had er dan 2 gekocht (voor mij en mijn dochter van 14 jaar). Op de kamer pasten we die, maar die spanden zo fel dat we geen goesting hadden om nog te gaan zwemmen. Na melding aan de balie van het hotel bleken ze maar 1 maat te hebben. Blijkbaar zijn de badmutsen daar hetzelfde voor een kind van 2 jaar en een volwassene. Dat kan dus niet.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

4 tips over Hotel Vayamundo Houffalize

• pieter briers, 06-11-2011

ga in de school vakantie's voor de kinder animatie!!

• fam bolleke, 12-12-2012

In veel hotels is er strijd om de auto IN de parkeergarage te kunnen plaatsen, hier lijkt het mij eerder omgekeerd, tip dus: enkel uw auto in de parkeergarage zetten als het u niet echt kan schelen dat hij beschadigd wordt (de plaatsen en rijweg zijn dermate smal dat het bij wijze van spreken onmogelijk is om er zonder brokken in of uit te rijden)

• Luit, 27-07-2012

Het hotel is gesitueerd in een mooie omgeving. Een tip voor het ontbijt, lunch en avondeten is zeer zeker het dorpje. Daar heb je erg gezellige en goede restaurantjes. Wij hebben daar prima gegeten!

2 vragen over Hotel Vayamundo Houffalize

• Paula, 28-06-2016

Huur elektrische fietsen

Kan je bij jullie elektische fietsen huren als wij daar logeren in augustus ?

• Isabelle, 28-01-2012

Badmuts

Hoeveel vragen ze voor een badmuts? Het is daar blijkbaar verplicht ...

gino, 19-08-2012

1,80 euro voor een badmuts, nog een aanvaardbare prijs.

Hotel Vayamundo Houffalize info

• Animatie programmaAanwezig