Géén boekingskosten

Vayamundo Houffalize

BelgiëLuxemburgHouffalize

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vayamundo Houffalize voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 139 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 139 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

139 Reviews over Vayamundo Houffalize

• 9Peter01-03-2021

Echt genoten!

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Propere kamer met goed bed. Wel wat verouderde badkamer. Lekker avondeten. En ontbijt ondanks Corona goed geregeld. We misten enkel een eitje. Mooi groot zwembad. We hebben ook dankzij het mooie weer echt genoten van het hotel en de omgeving. We gaan zeker nog eens terug!

• 6San13-08-2020

zowel positieve zaken als negatieve punten

We zijn voor 1 nachtje naar het hotel geweest, in het verleden al enkele keren geweest De kamer was mooi en ruim, maar geen airco. dit werd gemist. omdat het zo warm was hebben we 's nachts met open raam geslapen, maar we werden al gewekt om half 5 omdat de haan van het park besloot dat het tijd was. Daarom het raam maar terug dicht gedaan, ook al was dit puffen. De badkamer is maar klein. Voldoende berging. Koelkastje was wel handig geweest. De bar: bestellen van het drinken ging niet zo evident, via qr code, maar niet iedereen heeft dit op zijn smartphone, er kwam ook geen ober kijken omdat het lang duurde en om te vragen of we hulp nodig hadden. De bestelde cocktails waren maar armoedig. De maaltijden: het personeel tijdens de maaltijden was beleeft en hulpvaardig. het buffet stelde wel teleur, zowel diner als ontbijt. veel minder keus dan vroeger, minder overzichtelijk. 's morgens een teleurstelling omdat er geen warm water was, dus

• 4Fam. Obrie09-08-2020

Verouderd hotel met ongemotiveerd personeel

We verbleven 4 nachten in dit hotel. Bij aankomst bleek men 2 aparte kamers voor ons gezin (met kinderen van 7 en 4) te hebben. Hierdoor apart moeten slapen, er was geen mogelijkheid voor een familiekamer. De kamers zelf waren sterk verouderd en niet schoon (beschimmelde douchekoppen).

Het personeel in het restaurant en het terras was nauwelijks in beweging te krijgen. Zeer lang wachten op bestellingen, in sommige gevallen kwam de bestelling zelfs in zijn geheel niet omdat dit vergeten werd.

Kwaliteit van het eten in het restaurant was matig.

Hoewel de activiteiten rondom het hotel wel leuk waren voor de kinderen zouden wij dit hotel niet aanbevelen.

• 2Erik20-07-2020

Sorry nooit meer!

Eerste keer en ook laatste keer. Ontvangst vriendelijk maar kon weinig info geven. Appartement is piepklein. Keuken ontbrak koffiezetapparaat. Na klacht zeer vuil toestel ontvangen. Keuken echt ontoereikend om wat te kokkerellen. Appartement, terras en keukenmaterialen waren zeer vuil om niet te zeggen smerig. Na klacht kregen we ander appartement aangeboden maar was eveneens niet proper. Eten in restaurant was middel matig. Ober zeker niet vriendelijk. Gezien Coronatijd verwacht je wel dat er meer aandacht wordt besteed aan hygiëne maar we hadden echt geen veilig gevoel. Op het terras zaten de mensen zeker geen 1,5 meter van elkaar. terrasstoelen werden na gebruik niet ontsmet. Er werd geen aandacht geschonken aan social distancing. We zijn 1 nacht gebleven en naar huis gegaan. De directie had begrip voor onze klachten en beloofde terugbetaling.

• 3Els De Smedt18-07-2020

Nooit meer

De flat is piepklein. Gedateerd. Totaal niet hygiënisch. Geen aanrader. Moest je boeken vraag naar de gerenoveerde kamers. Ons zien ze nooit meer terug. Personeel niet vriendelijk. Eten geld niet waard.

• 8Habets23-02-2020

Buffet

Mooi hotel en mooie omgeving. Restaurant buffet niet het geld waard, eten lauw en overgaat. Weinig krus

• 7René Stoffels23-02-2020

Eten was niet zo lekker flauw lauw en papperig!

Hotel ardennen leuke ligging vriendelijke mensen. Is wat duur en t eten is niet lekker. Lauw flauw en papperig

• 9Karin24-11-2019

vayamundo houffalize is voor mij altijd thuiskomen

Mooi gerenoveerd hotel, prachtig gelegen, lekker ontbijt met vers brood, ruime keuzemogelijkheid avondeten in buffetvorm, leuke brasserie en vooral rustige, mooi ingerichte foyer, neem je rugzak en wandelschoenen en ga de omliggende bossen en heuvels in!

• 8Geert Peperkamp19-10-2019

Heerlijke vakantie gehad

Mooi gelegen groot hotel, vol op wandel /fiets mogelijkheden. Je moet wel in het gerenoveerde deel van het hotel zitten, wij zaten in kamer 2031, Eten is prima, veel variatie zowel bij ontbijt als bij diner, jammer alleen dat de tafels (bij het ontbijt) niet worden afgeruimd, zelf maar even aan de kant geschoven

• 9Arno07-08-2019

Echt heel goed en heel erg leuk.

Heerlijk met ons gezin hier op vakantie geweest. Mooi rustig gelegen hotel met hele leuke animatie voor kinderen tot en met een jaar of 14. Heerlijk eten van goede kwaliteit. Een aantal keren per week een gezellige avond zoals een goochelshow en dansavond. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding.

Hotel Vayamundo Houffalize info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Ol Fosse d'Outh 1, 6660