Hotel Vayamundo Houffalize

HotelWeer vandaag16°7°
Hotel Vayamundo Houffalize
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vayamundo Houffalize voor je op een rij gezet:

126 reviews over Hotel Vayamundo Houffalize in het Nederlands

Sha
27-5-2018

Super leuk hotel. Mooie ligging. Klein binnen speeltuintje. Zwembad. Kinderboerderij. Speeltuintjes. Goed ontbijt. Buffet ook goed inclusief drank. Was niet duur. Activiteiten worden georganiseerd voor de kids. De kids vonden het weekendje geweldig in het hotel. Prijs kwaliteit zeer goed. Maak je niet vaak mee. Kortom voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar.

Vrijland
13-5-2018

Hele mooie (wandel) omgeving. Voor de kinderen veel te doen;zwembad, minigolf, speeltuintjes, dieren, tafeltennis. Hele leuke activiteiten (karate lessen, boomkabelbanen, ezel wandeltochten) waar je als ouders mee doet :dubbel leuk.

Personeel zeer vriendelijk

Fitness en yoga mogelijkheden ;heel netjes.

Ontbijt zeer goed, diner prima.

Prima hotel. Prijs kwaliteit.

Bert V
13-1-2017

Ideale ligging voor wandelingen. Eten geweldig. Kamers goed. Animatie goed. Vriendelijkheid personeel goed. T

Eén minpuntje: Voor het zwembad was een badmuts verplicht, zoals indertijd 40 jaar geleden. We hadden geen badmutsen bij omdat we die in het hotel konden kopen aan 1,80 euro het stuk. Ik had er dan 2 gekocht (voor mij en mijn dochter van 14 jaar). Op de kamer pasten we die, maar die spanden zo fel dat we geen goesting hadden om nog te gaan zwemmen. Na melding aan de balie van het hotel bleken ze maar 1 maat te hebben. Blijkbaar zijn de badmutsen daar hetzelfde voor een kind van 2 jaar en een volwassene. Dat kan dus niet.

Oude reviews (archief)

Boelens steven
16-9-2016

Heel mooi,groot en heel kindvriendelijk hotel. heel leuke kinderanimatie zoals ezels borstelen en wandelen, binnenzwembad, drones, deathride, vlottentocht,... .

Nooit meer

Rani
1-8-2016

Lekker van eten. Verouderde kamers en vuil schimmel in de hoeken op het tapijt.

Nooit gepoetst geweest in 3 dagen tijd. Poetsvrouwen maximum 5 minuten op kamer. Verse handdoeken maar bed niet opgemaakt.

Voor herhaling vatbaar

Erik
1-3-2016

Miijn echtgenote en mezelf hebben heerlijk genoten van ons Valentijnweekend. Mooie kamer, lekker eten, goede service. Ook leuk orkestje tijdens het diner van zaterdagavond. Directeur is een foto van ons komen maken aan tafel. Dit vind je ook niet overall.

Voor herhaling vatbaar

Kiezak
8-2-2016

We hadden een familiekamer in de vernieuwde vleugel. Meer dan in orde.

Zwembad is ok, van de badmutsen ben ik minder fan.

Degelijk buffet, zowel 's morgens als 's avonds.

Bediening balie en bar kon wel wat vriendelijker.

service loungebar herbarmelijk slecht!

Jonas Verstraete
7-2-2016

Kamers zeer ruim en mooi, goed uitgeruste en ruime badkamer. Onbijt- en avondbuffet uitgebreid en lekker. Mooi zwembad, wel jammer dat je een badmuts moet dragen... toffe activiteiten voor de kinderen en mooie omgeving om te wandelen. Maar, service in de loungebar is herbarmelijk slecht. Meer dan een uur wachten op een pannenkoek. 20 minuten later je eten krijgen dan de rest van de groep, en dan nog eens koud.. ik raad het hotel zeker aan, maar eet nooit in de snackbar.

geen herhaling

roger
30-1-2016

geboekt buffetvorm , eerste twee dagen niet het geval , koud eten , geen keus .zeer weinig volk daar 10 personen en dan krijgen we als buren alochtone jongeren, fuiven en feesten tot drie uur snachts en dan nog omdat ik ging reclameren dat zoiets niet kon .geen exuses daarvoor van het personeel of directie.dan geef mji maar oostende vayamundo , al dikwijls geweest en altijd perfect geregeld

Groot contrast met vorig jaar

Dorien
3-8-2015

We hebben hier net zoals vorig jaar een leuke vakantie gehad, maar er waren toch minpunten deze keer. We hebben niet de kamer gekregen die we gevraagd hadden, maar een veel kleinere. Deze was nog wel te doen, maar het zou correct moeten zijn. Bij de receptie hebben ze ons hiervoor wel een compensatie gegeven.

De kinderanimatie was dit jaar ook veel minder. Buiten het ezels rijden was bijna alles betalend, en het aanbod tegenover vorig jaar was ook kleiner.

Het eten was nog steeds goed in orde. Ruime keuze en mooie vernieuwde eetzaal. Enkel het poortje van de speelhoek was gevaarlijk (dochtertje met vinger tussen gezeten).

Eind juni kregen we nog reclame dat de verbouwingswerken achter de rug waren, maar toch kwamen we hier nog op een bouwwerf aan. Zal wel mooi worden eens alles klaar is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vayamundo Houffalize in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vayamundo Houffalize zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vayamundo Houffalize scoort een 7.52 uit 10 op basis van 128 reviews.