Vakantiehuis Sur le Chemin

Vakantiehuis Sur le Cheminsterster

9Fenomenaal

België, Luxemburg, Houffalize

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Sur le Chemin?

9Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Sur le Chemin

• 9Robert22-05-2008

Leuk huisje, alles wat je nodig hebt is in het huis voorhanden. Grote tuin met speeltoestel voor de kleinere kinderen en een groot speelveld. Naast het huisje komt een bakkerij(2009 klaar denk ik), altijd handig! Het ligt lekker rustig en het uitzicht is prachtig vanuit de tuin. Eigenaar is een aardige man die ook nederlands spreekt.

Gereisd met vrienden in mei 2008

0 tips over Vakantiehuis Sur le Chemin