Bed and Breakfast Pittoresque

Bed and Breakfast Pittoresque

7.3Goed

België, Luxemburg, Houffalize

Op vakantie geweest naar Pittoresque?

7.3Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

20 reviews over Bed and Breakfast Pittoresque

• 8Andres Lamers en Karin Vorster07-08-2016

Perfect bed en Breakfast ondanks zeer slecht weer.

Perfecte ontvangst door Nathalie en Zoon. Goed gevuld ontbijt dat goed smaakte. Kamers keurig op orde en kleine prijsjes voor eventueel gebruik minibar. Klein nadeel dat je toilet moet delen, maar douche wel op eigen kamer. Gemoedelijk persoonlijk contact met eigenares. Nadelen ( momenteel ) Groot nadeel straat momenteel al lange tijd opgebroken en zeker voor mensen die minder ter been zijn slecht bereikbaar ( geld ook voor met de auto ). Pension zeker aan te raden, maar mensen die minder ter been zijn moeten er wel goed over nadenken. veel trappen ook in tuin en huis ( maar dat heeft te maken met de hoogteverschillen aldaar ) Conclusie : Onze vakantie is letterlijk in het water gevallen door het slechte weer, maar pension ten zeerste aan te bevelen als je met de minpunten kunt rekening houden.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Wendy van Dorst30-07-2013

Heerlijk plekje voor een paar nachtjes..

Rustige straat, met een mooi uitzicht over het dorp. De eigenaresse is erg gastvrij en vriendelijk. Goede kamers met alle voorzieningen die je nodig hebt voor de hand.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 2vandeperre franky24-02-2013

nooit meer

De liefste gastvrouw die we ooit al gehad hebben maarook het meest tegenvalende B&B.Het was er vreselijk koud bij aankomst op de kamer en er was echt niets van comfort no geen stopcontact in de badkamer,geen kastje, geen haardroger en tot overmaat van ramp geen toilet in de kamer men moest steeds op de ijskoude gang naar de toilet. Het was echt zijn geld niet waard. We hadden er zo naar uitgekeken. Het ontbijt was redelijk. Heeft een B&B geen veiligheidsvoorschriften ivm electriciteit en andere zaken zoals schimmel in de kamers???? Gelukkig een lieve gastvrouw

Gereisd met partner in januari 2013

• 8JacqyMel08-11-2012

Prima B&B met uitstekend ontbijt

Alles is vrij compact, dus niet een plek om de hele dag rond te hangen. Verder wel een mooi pand en goede locatie. Uitstekende basis wanneer je buitensport activiteiten wilt doen in de omgeving. Ontbijt is super. Ook de eigenaresse is zeer gastvrij.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Nick en Nancy Dijkstra05-09-2012

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben in Juni een midweekje in dit heerlijke B&B doorgebracht. Prachtige, schone kamer. Keurig sanitair. Toilet op de gang..geen probleem. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. We hebben geen gebruik gemaakt van het avondeten, maar dit zal ongetwijfeld ook goed geweest zijn. We werden hartelijk ontvangen door Nathalie en zij zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Mochten we nog een keer naar dit deel van de Belgische Ardennen gaan, boeken we zeker hier een kamer!!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Wendy04-12-2011

Alweer geboekt!

Wij komen net terug van een weekendje Pittoresque in Houffalize. Een knusse B&B in een authentiek huis, niet superluxe ofzo maar wel van alle gemakken voorzien en schoon. 's Ochtends een eenvoudig maar lekker ontbijt en meer dan genoeg. Nathalie zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Het is ons zo goed bevallen, dat we alweer geboekt hebben!

Gereisd met partner in december 2011

• 1Elisabeth de Roder04-11-2011

de naam B&B onwaardig

Allesoverheersende stank van honden in het hele huis. Niet al te propere kamers; één toilet voor alle gasten en de bewoners zelf; kapotte kraan, schimmel in de douche, ... Avondmaal 25 Euro pp: soep uit blik, groenten uit diepvriespak, aardappelen uit 'n pak, 'kipmedaillon' gemaakt van kipresten, dessert uit een potje... nu ja.... Zonde van ons geld, we zijn dan ook gevlucht na één nacht zonder ontbijt en mét een smoes... Voor ons is dit absoluut geen B&B - we begrijpen de positieve reacties van anderen totaal niet..

Gereisd met partner in oktober 2011

• 0lisou01-11-2011

De naam B&B onwaardig!

Pittoresque? Allesbehalve.. Met ons tweetjes plannen we elk jaar rond Allerheiligen een weekend voor ons alleen. Het mag dus wat romantisch en vooral gezellig en knus. We waren dan ook heel erg ontgoocheld toen we naar boven klommen en het verwaarloosde gebouw ontwaarden... Eenmaal binnen, ontdekten we al gauw dat er heel onaangename geur hing, zowel in living(kje), als in eetkamer(tje) als in de kamers. Er trippelen dan ook 3 nerveuze hondjes en van poetsen heeft de gastvrouw waarschijnlijk nog nooit gehoord. Een heel kille kamer, kapotte kraan, douche met schimmel en één niet echt propere toilet dat door alle gasten moet worden gebruikt. Wij hadden een avondmaal besteld: soep uit blik, groenten uit een pak, bakaardappels uit een pak, en een uiterst degoutante 'kippenmedaillon' (slachtafval dus) - dit kostte ons zomaar even 25 Euro de man!!! De dag erop zijn we mét een smoes en zonder ontbijt rond 7u gevlucht en hebben een veel gezelliger hotelletje gevonden in Nadrin. Sluiten!!!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 3tegenvallende bb12-09-2011

vriendelijke dame ,maar nog VEEL werk

mooie ligging,service goed kamer :rommelig en vuil,lek aan douche ,geen toilet op kamer en veel te klein badkamertje zonder accomodatie (nergens kan je iets kwijt in het badkamertje doordat het zo klein is. Niets van luxe en een vuille vochtplek aan douche en kraan aan lavabo los. ontbijt :lekker,maar weinig variatie en aan de ontbijtruimte kruipt het vocht aan de muur omhoog . Gezamelijke ruimte wordt overheerst door de reuk van de honden.Dus zeker niet gezellig. diner :lekker ,maar duur voor wat het was. Gelukkig maar voor een wk anders had ik mijn boel niet uitgepakt. In het kort:vriendelijke dame en ontvangst maar totaal onwerkelijk met hun website.En zeer ongezellig om te verblijven in deze bb.

Gereisd met partner in september 2011

• 1Patrick en Hellen29-08-2011

Slechtste B&B tot nog toe.

Wij zijn een jong gezin met één zoontje van 2YO en hadden gereserveerd voor 5 dagen in Pittoresque. Na een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaars werden wij ondergedompeld in een compleet verouderd huis op een heuvel, waar de hondenharen (drie honden van de eigenaars) her en der verspreid lagen. Onze kamer was alles behalve proper, geen kast om klding in te hangen, douche die lekt, geen wc op de kamer...kortom reden genoeg om na één dag onze boedel in te pakken en verder te trekken. Spijtig voor de beide dames die ons ontvangden, ze waren zeker vriendelijk, het ontbijt was in orde... de accomodatie was echter verouderd en vuil.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

0 tips over Bed and Breakfast Pittoresque