Bed and Breakfast Patuljak

Bed and Breakfast Patuljak

9.1Fenomenaal

België, Luxemburg, Houffalize

Op vakantie geweest naar Patuljak?

9.1Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast Patuljak

• 10patrik koppen29-10-2013

super

Danny en Pascale zijn de perfecte gastheren!! Je komt er thuis. Wij waren in gezelschap van 2 andere koppels en alles was tip top in orde. s' Avonds na een lange wandeling en een lekker avondmaal in de patuljak gezellig achter de pelletkachel. Super bedden en kopkussens dus een prima nachtrust gehad. s' Morgens een lekker ontbijt met héél lekker brood en zelfgemaakte confituren. We hebben er ook lekkere zelfgebakken taart gekregen. Wij gaan zeker nog een paar keer teruggaan want wij hebben ons vakantiestekje in de Ardennen gevonden. Patrik en Marijke Koppen-Segers uit Arendonk

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10Willy Eykens25-10-2013

Ons stekje in de Ardennen

Na ons derde bezoek bij Pascale en Danny weten we wel zeker dat dit niet de laatste keer zal zijn . Heel toffe mensen ,mooie verzorgde kamers met alle nutsvoorzieningen , zalige matrassen en lekker eten . De gezellige bar is de plaats bij uitstek om s'avonds wat na te keuvelen over de voorbije dag . De uitbaters doen hun uiterste best om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken en dat lukt ze uitermate . Een échte aanrader !!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9hans_michielsen27-07-2013

Ideale plaats om te genieten.

We waren nog voor een weekend in B&B De Patuljak in Mont (Houffalize). Hebben hier van genoten. Zeer mooie B&B, verzorgde kamers. Pascale en Danny zijn de juiste gastheren om jullie te ontvangen. Zeer mooie locatie om te wandelen of te fietsen. En natuurlijk om een La Choufke te drinken.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Hans Vanmulders07-08-2012

tot rust komen bij toffe mensen !

Echt toffe B&B. Zeer "warme" eigenaars en een gezellige bar. (Prijzen drank vallen enorm mee !!!) Ongelooflijk goed onthaald door de klantvriendelijke eigenaars. Het eten was eenvoudig maar zeer lekker. Kamers knap en zeer proper. 1 minpuntje niet alle kamers hebben een raam dat buiten uitgeeft. Verder absoluut top !

• 10Sven Van Steenwegen29-07-2012

Een thuis in de Ardennen...

Meerdere keren te gast geweest met kleine en grotere groepen in de Patuljak. Telkens weer supervriendelijk en gastvrij ontvangen door Danny en Pascale, een jong en dynamisch koppel uit de Kempen die hun hart verloren hebben aan de Ardennen. Niet alleen de dagelijks onderhouden en kraaknette kamers, de gezellige Ardeense bar waar je kan verbroederen met de andere gasten en de huisbereide baksels doen je steeds terugkeren naar deze B&B, de nabijheid van verschillende wandel-en fietsroutes, de strategische ligging nabij de E25 tussen Houffalize en La Roche en natuurlijk niet te vergeten de brouwerij van La Chouffe op wandelafstand zijn een groot pluspunt. Fietsliefhebbers en in het bijzonder mountainbikers zijn hier thuis, met speciaal voorziene fietsstalling en zelfs verhuur van elektrische fietsen. Prijs/kwaliteit scoort hier erg goed, de uibaters zijn vriendelijk, flexibel en behulpzaam, kortom voor een verblijfje in de leukste regio van de Ardennen moet je hier zijn!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10wil16-07-2012

Superplekje

Misschien zelfs te rustig af en toe.

• 10joanv15-07-2012

Geweldig !

Leuke accommodatie om een paar nachten te blijven. Ontvangst en gezelschap van de eigenaren heel vriendelijk en gastvrij. Je voelt je echt welkom. De Patuljak ligt in Mont waar eigenlijk niks is. Vanuit de accommodatie loop je niet even het dorp in. Met de fiets en de auto ben je zo in Houffalize waar restaurantjes en terrassen zich bevinden. Eigenlijk hoef je niet weg want alles is aanwezig, inclusief een eigen bar. Kamers erg ruim en schoon, mooie badkamer met heerlijke douche. Uitgebreid ontbijt waarbij alles aanwezig is en/of klaar gemaakt wordt. Ook de mogelijkheid om 's avonds te blijven eten. In de omgeving heerlijk wandelen of fietsen. Met de auto ben je zo in de leuke stad Bastogne, of even naar Luxemburg waar een groot winkelcentrum zich bevind. 's Avonds de mogelijkheid aan de bar te zitten, lekker tv kijken of rustig met een boek te ontspannen. Wij hebben een heerlijk weekend gehad en zullen zeker en vast nog eens terug gaan.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10wil15-07-2012

Superleuk, erg gastvrij

Dit weekend was het voor ons 2e keer om hier te gast te zijn en daar zal het niet bij blijven. :-)

• 10Fam.van Hoecke- Geerts (Diegem)14-07-2011

De ECHTE Ardennen!

Een echte aanrader, heel warm ontvangst. De eigenares zorgt indien gewenst voor een lekkere verse maaltijd. Heel gezellige kamers, leuke bar waar je gezellig samen kan zitten. Veel te doen in de omgeving; o.a. Brouwerij Achouffe is vlakbij, mn kan ter plaatse ook hybridefietsen huren voor een leuke fietstocht, een terrasje doen in het leuke centrum van Houffalize, kortom teveel om op te noemen, en ook niet onbelangrijk; niet duur en toch supergoed! Hier proef je nog van de ECHTE Ardennen. Een dikke pluim voor de uitbaters; Pascal en Danny. Die er voor zorgen dat je je meteen "thuis" voelt!

Gereisd met partner in juni 2011

Bed and Breakfast Patuljak info