Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

19 Reviews over Patuljak

• 9Fam.Van Gestel23-10-2018

Genieten,gewoon Top!

Heerlijk rustpunt na een actieve dag.(fietsen,wandelen)

• 9Lamber en Yvonne05-08-2018

Gezellige en sfeervolle B & B in de Ardennen .

Zeer warm ontvangst door Danny en Pascal. Je voelt je meteen thuis door de betrokkenheid en zorg voor hun gasten. Fijne, schone kamers met eigen badkamer. Op de 1e etage een gezellige ontspanningsruimte en een kleine bar met keuze uit vele heerlijke drankjes. Buiten in de tuin of onder de veranda is het genieten met een glas wijn of een Belgisch biertje. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt met meerdere gasten aan tafel, heel leuk en een gemoedelijk sfeertje. Een mooie B&B in de ardennen waar we graag nog eens terugkeren. Lieve mensen, heel erg bedankt voor het fijne weekend.

Lambèr en Yvonne

• 10jimmy en familie06-07-2017

Heerlijk verblijf gehad

Zeer goede ontvangst , de koffie stond klaar bij aankomst , heel behulpzaam, Mooie kamers met eigen badkamer en zalige matrassen , lekker eten, leuke ervaring en zeer rustig ligging

• 9Jannes en Brigitte05-09-2016

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Zeer leuke ervaring? Danny en Pascale geven je meteen het thuisgevoel en we voelde er ons ook meteen welkom! Mooie kamer met eigen badkamer, goed ontbijt en zeer goed gezelschap! verder niks op aan te merken........toppie en ga zo voort (y)

• 9Evert Bussink30-07-2016

Gastvrije en behulpzame eigenaren

Mooie en rustige ligging.

• 9Ann Hoefnagels19-04-2016

Geweldige accommodatie

Heel vriendelijke en gezellige mensen. Heel goede ligging, leuke wandelroutes...

• 10Els21-02-2016

Echte aanrader !

Leuke plek, vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam, goede tips om te wandelen of te fietsen ... Lekker avondeten op aanvraag en niet te vergeten: toffe bar !

• 10Familie Boon11-09-2015

Wederom fantastisch!

Sinds 2009 komen wij al in de Patuljak. Het ontvangst is steeds weer super, met huisgemaakte taart/cake. Je voelt je er direct thuis! Meerdere malen per jaar komen we, keer op keer zien we de kwaliteit die we de eerste keer gezien hebben, weer terug! Wat je doel van je verblijf ook is Danny en Pascalle hebben altijd tips waar je wat mee kan, of het nou gaat om wandelen, fietsen, toeristen, uitstapjes oid, ze zijn van alle markten thuis, zelfs als het gaat om tips voor een goed restaurant in de omgeving om te eten. Een echte aanrader!!!

• 10Martijn Vooijs28-07-2014

Heerlijk Weekend gehad

Ik was in de Ardennen ivm een Triathlon aldaar. De Patuljak bleek een ideale plaats om te verblijven. De supervriendelijke eigenaren Danny en Pascale doen er echt alles aan om het eenieder naar de zin te maken. Ivm met vroege start van de wedstrijd ging Pascale extra vroeg naar de bakker zodat ik om 7 uur kon ontbijten! De B&B is erg rustig gelegen, maar wel zeer dichtbij Houffalize en La Roche zodat dit voor race- en toerfietsers en mountainbikers ideaal gelegen is en je ook makkelijk wat kunt gaan eten of drinken in een grotere plaats. Volgend jaar bij deelname aan een wedstrijd in de Ardennen ga ik zeker terug naar de Patuljak!

• 9ruddi20-05-2014

prachtige plaats

Zeer vriendelijke eigenaars in een zeer rustige omgeving. Mooie kamers en lekker eten.

Bed & Breakfast Patuljak info

Het complex