Bed and Breakfast Patuljak

Bed and Breakfast Patuljakstersterster

9.1Fenomenaal

België, Luxemburg, Houffalize

Op vakantie geweest naar Patuljak?

9.1Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

19 reviews over Bed and Breakfast Patuljak

• 2018
      9Fam.Van Gestel23-10-2018

Genieten,gewoon Top!

Heerlijk rustpunt na een actieve dag.(fietsen,wandelen)

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Lamber en Yvonne05-08-2018

Gezellige en sfeervolle B & B in de Ardennen .

Zeer warm ontvangst door Danny en Pascal. Je voelt je meteen thuis door de betrokkenheid en zorg voor hun gasten. Fijne, schone kamers met eigen badkamer. Op de 1e etage een gezellige ontspanningsruimte en een kleine bar met keuze uit vele heerlijke drankjes. Buiten in de tuin of onder de veranda is het genieten met een glas wijn of een Belgisch biertje. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt met meerdere gasten aan tafel, heel leuk en een gemoedelijk sfeertje. Een mooie B&B in de ardennen waar we graag nog eens terugkeren. Lieve mensen, heel erg bedankt voor het fijne weekend.

Lambèr en Yvonne

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
      10jimmy en familie06-07-2017

Heerlijk verblijf gehad

Zeer goede ontvangst , de koffie stond klaar bij aankomst , heel behulpzaam, Mooie kamers met eigen badkamer en zalige matrassen , lekker eten, leuke ervaring en zeer rustig ligging

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Jannes en Brigitte05-09-2016

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Zeer leuke ervaring? Danny en Pascale geven je meteen het thuisgevoel en we voelde er ons ook meteen welkom! Mooie kamer met eigen badkamer, goed ontbijt en zeer goed gezelschap! verder niks op aan te merken........toppie en ga zo voort (y)

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Evert Bussink30-07-2016

Gastvrije en behulpzame eigenaren

Mooie en rustige ligging.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Ann Hoefnagels19-04-2016

Geweldige accommodatie

Heel vriendelijke en gezellige mensen. Heel goede ligging, leuke wandelroutes...

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Els21-02-2016

Echte aanrader !

Leuke plek, vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam, goede tips om te wandelen of te fietsen ... Lekker avondeten op aanvraag en niet te vergeten: toffe bar !

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10Familie Boon11-09-2015

Wederom fantastisch!

Sinds 2009 komen wij al in de Patuljak. Het ontvangst is steeds weer super, met huisgemaakte taart/cake. Je voelt je er direct thuis! Meerdere malen per jaar komen we, keer op keer zien we de kwaliteit die we de eerste keer gezien hebben, weer terug! Wat je doel van je verblijf ook is Danny en Pascalle hebben altijd tips waar je wat mee kan, of het nou gaat om wandelen, fietsen, toeristen, uitstapjes oid, ze zijn van alle markten thuis, zelfs als het gaat om tips voor een goed restaurant in de omgeving om te eten. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2015

• 10Martijn Vooijs28-07-2014

Heerlijk Weekend gehad

Ik was in de Ardennen ivm een Triathlon aldaar. De Patuljak bleek een ideale plaats om te verblijven. De supervriendelijke eigenaren Danny en Pascale doen er echt alles aan om het eenieder naar de zin te maken. Ivm met vroege start van de wedstrijd ging Pascale extra vroeg naar de bakker zodat ik om 7 uur kon ontbijten! De B&B is erg rustig gelegen, maar wel zeer dichtbij Houffalize en La Roche zodat dit voor race- en toerfietsers en mountainbikers ideaal gelegen is en je ook makkelijk wat kunt gaan eten of drinken in een grotere plaats. Volgend jaar bij deelname aan een wedstrijd in de Ardennen ga ik zeker terug naar de Patuljak!

Alleen gereisd in juli 2014

• 9ruddi20-05-2014

prachtige plaats

Zeer vriendelijke eigenaars in een zeer rustige omgeving. Mooie kamers en lekker eten.

Gereisd met vrienden in mei 2014

2 tips over Bed and Breakfast Patuljak

• Hans Vanmulders, 07-08-2012

Vraag naar kamer met raam dat buiten uitgeeft.

• Martijn Vooijs, 28-07-2014

De brouwerij van Achouffe (van het "kabouterbier") is 1 dorpje verder en via een wandelpad in 25 minuten te bereiken.

2 vragen over Bed and Breakfast Patuljak

• jozef delmé, 25-10-2014

prijzen b&b

Gr van Rietje en Jos, door vrienden van ons zijn we bij julie b&b terecht gekomen en door hun goede reklame voor julie zijn we benieuwd om ook eens te komen .Maar zou het mogelijk om de prijzen van de b&b eens door te sturen aub , we vinden ze niet op de site.Met de beste groeten aan julie en hopelijk tot vlug Rietje en Jos

• Hermans, 23-12-2013

Overnachting

Wat is de prijs voor 4 overnachtingen van 23 t/m 27 juni( Mesa deelnemers)voor 2 personen

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV