Camping Moulin de Rensiwez

Laatste review

Schandalig slecht .

Chris,
27-5-2018

Zeer en dan ook zeer slecht dit mag men geen camping meer noemen maar een modderpoel waar verbouwd wordt en overal puin ligt.maaien doet men niet onderhoud heeft men nog nooit van gehoord en overal zie je vuur plekken wat en enorme schande. …Meer

12 reviews over Camping Moulin de Rensiwez in het Nederlands

Schandalig slecht .

Chris,
27-5-2018

Leuke huisjes!!

Remon,
19-10-2017

Moulin de Rensiwez bestaat uit een camping en een park met huisjes. Over de camping kan ik niets zeggen, wij hebben hier niet opgestaan. Wel hebben we reeds twee (2) keer gebruik gemaakt van het park met huisjes. Dit is zeker een aanrader! Het zijn allemaal houten blokhutjes met een houtkachel en een bad. Bij sommige huisjes zit een sauna en/of een hot tube. Het is erg gezellig en romantisch in de huisjes. Alle huisjes liggen midden in het bos. De prijs vind ik wel aan de hoge kant.

nooit of te nooit niet meer

Lieve J.
12-9-2016

Rustige camping, ruime plaatsen.

Maar: receptie bijna nooit bemand, elektriciteit viel regelmatig uit, gps-coördinaten op de website zijn fout, heel vieze afwasbakken (warm water niet aan de afwasbak zelf), zeer wisselvallige douches (meer koud dan warm), vies sanitair (het stonk er constant naar mazout), slechts 2 WC's bij de vrouwen waarvan er 1 kapot was....enzovoort. Kortom: véél te duur (€25,-/nacht) voor het geboden comfort!

Ons zien ze nooit meer terug.

Ligging en ruimte was perfect

Lira
17-5-2016

Camping is ruim (of kwam omdat deze leeg was) voor onze groep. Genoeg ruimte en electra aansluitingen. Paden waren net opnieuw aangelegd. Trap was nog wel aan vervanging toe. Helaas erg vies sanitair, word wekelijks schoongemaakt zagen we op het rooster. Het plafond en muren al jaren niet.. Warm water was na 5 korte douches op, dus na een dag mountainbiken waren er meer met een koude dan warme douche. Wel de vrijheid voor een goed vuurtje en barbecue's. Voor een volgende vakantie in de Ardennen gaan we wel op zoek naar een andere schone camping als hier niets aan veranderd.

Ligging is goed. Echt er even 'uit' , mooi afgelegen van het grote toerisme. (dus ook van restaurants en cafe's...) Vanaf de camping ben je zo op de fiets en wandel paden.

Te mooi om waar te zijn

Robin
25-8-2015

Geweldige ligging aan de rivier.

Maar de voorzieningen zijn zwaar onder de maat, sanitair is vies en onvoldoende als de camping meer dan voor de helft vol staat. de stank en de herrie van de generator is niet van deze tijd.

Velden voor de tenten zijn erg drassig, en het overige onderhoud van het terrein loopt ver achter.

Prijs per nacht staat niet in verhouding met de geleverde kwaliteit

Deze camping heeft voor het kamperen met een tent 2 velden die prachtig aan de Ourthe liggen.

Het is alleen erg jammer dat de prijzen en de website meer doen verwachten van de camping dan dat er in werkelijkheid wordt geboden. Het basis uitgevoerde sanitair zou kunnen voldoen als het regelmatig schoongemaakt zou worden, als niet de helft van de wc gesloten zouden zijn en als de 6 douches ook allemaal zouden werken ipv 3.

Tijdens ons verblijf van 6 dagen hebben we 1 dag geen water gehad ( ook geen toilet) een avond geen licht en 5 dagen wel water maar dit was niet drinkbaar.

Overal op de camping is het een bende, in alle hoeken ligt puin en afval.

De beloofde rust is betrekkelijk, de camping trekt door zijn vrijheid ( er is geen enkel toezicht) veel groepen. Misschien hadden wij pech maar de diverse groepen hadden versterkte muziek op staan en er werd tot 2h in de nacht feest gevierd.

Foto's spreken voor zich

Ger Beekes
21-5-2015

Beheerders laten camping verslonzen om mooie bungalows te kunnen bouwen. De stroomvoorzieningen zijn afgebroken, maar tegen betaling van de volle prijs mag je wel komen parkeren met tent of camper. De wc's en douches zijn een grote baggerzooi (zie foto's) en als we 's middags willen vertrekken is de receptie gesloten. Als we eindelijk kunnen afrekenen rekent de beheerder ons een vriendelijk lachend een korting voor, maar onderweg zien we al dat hij de prijs verkeerd heeft berekend en dat we uiteindelijk over 3 nachten nog tien euro te veel over de toch al te hoge kosten hebben betaald.

Camping is prachtig gelegen aan de Ourthe en we komen er al jaren. Vroeger vaak tijdens oud en nieuw om vuurwerkgeweld te ontvluchten.

De prijskwaliteitverhouding is iets minder geweldig: je betaald voor 2 personen met een VW campertje net zoveel als voor bv een caravan met airco+voortent+auto+4 personen. En voor een hond zou er voor ons in eerste instante € 2/hond/nacht bijkomen!

Het sanitair is verouderd en basic maar volstaat. Het is verwarmd, wat we erg waarderen. Er zou dagelijks schoongemaakt worden maar helaas werd afgelopen hemelvaartweekend het sanitair voor zover wij hebben kunnen zien slechts één maal schoongemaakt (volle bak!).

Er wordt veel tijd gestoken in de aanleg en het onderhoud van mooie vakantiehuisjes, maar het ten koste van de camping.

Voor de rest blijft het een gemoedelijke camping waar veel kan (zonder overlast) en ondanks alles komen we er graag: je wordt vriendelijk behandeld, de directe omgeving is prachtig en geweldig voor mountainbiken en wandelen.

Prachtige, basic camping

Theiz
15-7-2013

Een basic camping in een mooie omgeving waar eigenlijk alles kan zolang je maar geen overlast veroorzaakt.

We staan hier ieder jaar in de herfstvakantie met erg veel plezier.

Sanitair is simpel en oud maar wel schoon. (Wel beperkt, als de camping vol staat lijkt het me krapjes).

Het water kun je er beter niet drinken, het beste kun je gewoon flessen water kopen.

Hou je van vuurtje stoken, wandelen, wat aanrommelen en rust dan is dit een perfecte bestemming.

Super Camping

Theo
20-8-2012

Mooie camping aan de Ourthe. Met een tent kun je aan de Ourthe staan. Er zijn geen afgebakende plekken, gewoon je tent opzetten waar je wilt. Hoger gelegen zijn er ook plekken voor caravans en aansluiting voor stroom. Sanitair is erg gedateerd maar wordt dagelijks schoon gemaakt. Bij madam kun je verse broodjes, water, eitjes en Chouff (bier) krijgen. Kortom eenvoudige camping voor de iets wat 'back to basic' kampeerder.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Rensiwez in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Rensiwez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.