Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Les Forges

• 8Nel26-06-2011

Leuk weekend gehad

Zojuist teruggekomen van een weekend in huis Les Forges, prima geregeld netjes en schoon ingericht, heerlijk zwembad en jaccuzzi, mankeert niks aan, leuke dingen in de omgeving te doen, zaten nu met een groep van 22 mensen, goed geregeld

• 5A. Prins21-07-2009

Regels regels regels

Begin juli met 30 man een leuke vakantie gehad in dit huis. Blijkbaar heeft de eigenaar veel geïnvesteerd en slechte ervaringen gehad in het verleden, want de regels zijn nogal opmerkelijk.

Vervelend is dat je vakantiegevoel al snel verstoord wordt door regels en de bewustwording van allerlei feitjes.

Je mag niet eten/drinken/roken in de jacuzzi (buiten). Extra schoonmaakkosten 50 EUR. Na 12 uur ’s avond mag je ook niet de jacuzzi. Biljartlaken kost 700 EUR Ik wilde mijn motor op het pad parkeren, dat mocht niet (staat in de regels), want dan gaat het pad stuk.

Al met al toch een heel leuke vakantie gehad met uitstapjes naar Houffalize, Bastogne, La Roche, Francorchamps en Luxemburg.

POSITIEF: Zwembad/Sauna/Jacuzzi/Poolbiljart Professionele Keukenapparatuur Voldoende zit-/eetplaatsen Slaapkamers zijn niet gehorig

NEGATIEF: Het is een stuk kleiner (2/3) dan het op de foto lijkt Ligging bij een drukke weg De eigenaar woont in 1/3 van het huis. REGELS REGELS.....

• 9Alex Graven29-10-2008

Een goede ervaring

In de loop van de maand augustus 2008 verbleven wij in Les Forges vlakbij Houffalize. Het is ons daar heel goed bevallen. De eigenaar zorgt goed voor zijn woning. Leuke kamers met allemaal een eigen stempel. Een mooi salon rond de openhaard (niet gebruikt gezien het mooi weer). De tuin bleek niet echt groot te zijn. Echter is deze goed ingedeeld met 2 terrassen, waarvan een van een overdekte ruimte voorzien. Prima zwembad en jacuzzi. Voor ons, een zeer goede ervaring

• 9Graven24-10-2008

Een goede ervaring

• 3Jurgen Hillaert10-06-2008

Een dure accommodatie. Wel wellness, maar een kleine achtertuin en gammele bedden, waarvan diverse bedlatjes gebroken waren. Met de eigenaar in juridisch conflict omdat hij weigert borg van 1250 euro te restitueren. Eigenaar loopt bovendien steevast onaangekondigd door je huis en tuin. Kortom, geen aanrader!

Vakantiehuis Les Forges info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sommerain 57, B-6661