Pension Les Etables

Tonen op kaart

15 reviews over Pension Les Etables

• 2019
    9Rene14-07-2019

Geweldige locatie en accommodatie.

Atb weekend op voorbereiding van duchenne 2019. Geweldige routes gereden. Rob en Corine bedankt voor een geweldig goed verzorgt weekend.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Marie-Louise01-05-2019

Heerlijke plek met geweldige eigenaren

Wat een heerlijke plek! En het verblijf wordt nog heerlijker door de super persoonlijke en warme aandacht van de eigenaren. Ik kan iedereen aanraden hier een keer heen te gaan. Dankjulliewel Rob en Corina!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• Oude reviews

7Anita14-07-2016

Super onder vrienden !

Ontvangst kon beter ! Gastvrouw heel vriendelijk , gastheer niet vriendelijk .. Jammer ! Perfecte locatie om samen met vrienden te vieren . Ontbijt is sober .. Vindt het iets te duur voor wat je krijg .

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Jasper11-07-2016

Super ontvangst

Prachtig pension op een mooie, rustige locatie met goed eten

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Remco24-03-2016

Gastvrij mtb-paradijs

De gastheer en gastvrouw verstaan hun vak: een weekend lang word je in de watten gelegd en dat werkt! Wij sliepen in de aanpalende School van Bonnerue en de kwaliteit van de kamers en bedden was uitstekend. Bonnerue is een gehucht gelegen op een paar auto-minuten (dat is dan ook meteen het enige minpuntje: niet ff snel een restaurant of kroegje kunnen pakken) van Houffalize en ligt direkt aan de vaste mtb-routes. En wil je wat anders dan helpt gastheer Rob je aan een ride-with-the-locals track en met een beetje mazzel kun je met hem meefietsen. Eten is uitstekend (eens een keer niet de bekende pasta-met-rode-saus), grote ruimte om ’s-avonds te verpozen en alle faciliteiten (afspuiten, berging, reparatie) voor fietsers. Kortom: kan het alleen maar aanraden!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 4Leen04-08-2015

Te duur, niet proper en heel pover ontbijt!

Les Etables ligt ver van alles vandaan. Het ontbijt voldeed helemaal niet aan mijn verwachtingen, pistolets niet vers, weinig keuze, geen melk voor bij de cornflakes, zure melk bij de koffie, servies niet proper... Veel te duur! Avondeten wel lekker maar volgens mij ook veel te duur.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Trudy Regout19-07-2015

Fantastische plek

Prachtige locatie met prima fiets en mtb routes om de hoek. Een top gastheer en gastvrouw! Lekker eten, gezellige inrichting van de herberg en een heerlijk buiten waar savonds de vuurkorf wordt aangestoken en ook nog genoten kan worden van sauna en jacuzzi. We waren met een groep van 24 fietsers. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Paul Oud02-09-2014

Schitterende locatie,prachtige Herberg.

De ligging van Herberg Les Etables is prachtig. Rob en Corina hebben van een oude verwaarloosde stal een schitterende herberg gemaakt. Ook de tuin is een oase van rust. De naast gelegen school van Bonnerue hebben ze gelijk ook maar omgebouwd tot gastenverblijf. Het eten is goed,de service geweldig en er is een gitaar in de herberg zodat er ook nog muziek gemaakt kan worden. De omgeving is mooi,er kan gewandeld,gefietst worden op racefiets of mountainbike.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Juerd van der Burgt29-04-2014

Thuis in de Ardenne

Mijn eerste ervaring met Mountainbiken, met een groep roeiers (getrainde jongens) ben ik een weekendje mee geweest, geweldig. Eigenaar Rob, regelde een Fiets voor mij en had een prachtige route voor ons die voor iedereen te doen was.. (oke ze moesten zo nu en dan 'even'op mijn wachten. We zijn de woestenij in gegaan vooreen tocht van een klein 50 km. Geweldig gebied voor beginner (ik) en gevorderde bikers (de rest). Les Etables heeft een geweldige Wellness met Bubbelbad en Sauna, dat heeft mij van spierpijn behouden. hopelijk word ik volgend jaar weer uitgenodigd. Als is het alleen maar om dat ik graag weer Les Etables en Rob en Corina bezoek.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Michielsen Jeroen22-04-2014

schitterend

Paasweekend verbleven in de School Van Bonnerue, naast hotel Les Etables. Mooi huis, schitterende service, top voor een weekendje weg met de familie.

Zakelijk gereisd in april 2014

2 tips over Pension Les Etables

• Henk, 04-12-2013

Breng een bezoek bij de Chouffe brouwerij, in Achouffe met rondleiding en proeverij. Ga eten in La Grange in Achouffe. La Roche en Ardenne en Bastogne zijn aardige stadjes voor een dagbezoek.

• Paul Oud, 02-09-2014

Uitermate geschikt voor sportieveling maar ook voor families.

0 vragen over Pension Les Etables

Pension Les Etables info