Géén boekingskosten

Meer camping info

32 Reviews over Le Viaduc

• 1Henk B23-09-2019

Eens, maar nooit meer

Vies en aftands sanitair, bestrating met gaten, troep op de kampeerplek en VEEL te duur.

• 3Fam v M08-09-2018

Vieze camping

Sanitair ronduit smerig, schimmel op de muren. gehele week niet schoon gemaakt. Gras werd niet gemaaid totaal geen onderhoud. Vuilnisbakken cq containers puilden uit. Geen aanrader dus en wel goed aan de prijs

• 2Fam R.02-08-2018

Mooie ligging, sanitair oud en vies.

De camping ligt dichtbij de snelweg en een leuk dorpje. Ideaal voor 1 nacht. Het sanitair is erg verouderd en erg vies. Douchen moest met munten en het water in de douchebak loopt niet weg door de vele haren. Wastafels leken ook al dagen niet schoongemaakt.De prijs is hier niet naar. Voor wat je hebt erg duur. Dit maakt dat we hier niet gauw weer zullen komen.

• 4Margaux30-06-2018

niet aan te raden!

zéér erbarmelijke staat van de douches: schimmel, zwarte boorden, zeer heet water niet bij te regelen, of gewoon koud. Wc-bril kapot. afgemaaid gras blijft liggen, dus veel hooi in de tent of caravan. lavabo's aan vernieuwing toe enz... Om een drankje te bestellen in de kantine heb je véél geduld nodig.

• 2Staat v/h sanitair
  • 3thijs15-09-2017

houffalize en camping du viaduct ziet ons niet mee

Weinig goeds te melden. Camping zelf was op woensdag zonder beheerder/receptie, geen gelegenheid om te eten (gesloten) en te douchen, slecht onderhouden. Gras hoog. Zelfs in Houffalize waren de restaurants (op één slechte na) gesloten. Hebben uit nood de fritirie moeten nemen en die was goed. Na enkele jaren nu besloten om nooit meer daar te "logeren".

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 4Pesem25-06-2017

Zeer matige en slecht onderhouden camping

De camping heeft een mooie ligging maar dat is ook zowat alles wat er deugt. De campingbaas is een norse, onvriendelijke man die volgens ons niets aan onderhoud doet. Van de elektriciteitsaansluitkastjes tot de herentoiletten - en alles daartussenin - is alles vies en overjarig. Het restaurant heeft een minimale keuze aan gerechten en levert niets bijzonders. De caravanplekken zijn niet echt makkelijk te benaderen en door de ligging en de smalle infrastructuur ter plekke vraagt het wegrijden enige stuurmanskunst. We hebben deze camping als doorgangscamping gebruikt maar het was de eerste en de laatste keer. Wij reizen heel veel en weten heus wel het verschil in de kwaliteit van campings.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 4Lenie van der Marel29-03-2017

Veel te duur voor wat aangeboden is

De ontvangst was bijzonder vriendelijk door de twee medewerkers die wij zagen. Het sanitair voor dames was schoon en netjes. Dat van de heren stonk en was ronduit vies. Ook het gedeelte om af te wassen was niet aangesloten op het water. Nadat we dat hebben gemeld kwam er water op. Wij hebben zelf de accommodatie waar we af gingen wassen maar schoon gemaakt want dat was ook niet om aan te zien. We kwamen op dinsdag aan en woensdag wilden we bij de receptie wat folders halen maar die was de hele dag gesloten. Voor de ruim €75,= die we moesten neertellen voor 3 nachten met alleen onze buscamper is dit boven proportioneel duur. Jammer, de ligging is prachtig maar deze camping is voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. Misschien is de tijd niet gunstig maar wanneer ze geopend zijn en je de volle prijs moet betalen heb je ook recht op volledig gebruik van alles. Wij hadden dat zeker niet.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Georges en jacqueline22-08-2016

Italiaanse avond 20/08/2016

Zeer goed georganiseerd, aangename locatie op terras met veel bloemen. Eten was zeer lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Misschien in de toekomst nog een streepje Italiaanse muziek.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7N Verwegen28-07-2016

Prima camping, mooie plekken naast de rivier

Heerlijk om de hele dag het riviertje te horen stromen naast de caravan/tent, goede sfeer op het trekkersveld, heb hier 4 dagen gestaan. Alles kwam en ging; fietsvakantievierders met klein tentje, echtparen op de motor, gezinnen met kinderen (schone babyverzorginsruimte met badje overigens) en vrienden die kwamen om te mountainbiken op de prachtig uitgezette routes in Houffalize. 6 stuks, varierend in moeilijkheidsgraad, heb er zelf een aantal gefietst, prachtige omgeving, routes waren goed aangegeven. Verder prima speeltuintje bij het bloemrijke terras (en het trekkersveld), en hele vriendelijke eigenaren die zeer behulpzaam waren, o.a. door me extra kabels voor de caravan te lenen. Sanitair wel wat verouderd maar dankzij een schilderbeurt weer heel acceptabel en het was er schoon. Houffalize heeft een heel mooi openluchtspeelpark voor kinderen en je kunt hier prachtig kanoën.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Jean luc en Christine13-07-2016

Gezellige Camping

Wij komen hier 7jaar in onze stacaravan en zijn heel tevreden , De nieuwe uitbaters doen er alles aan om het gezellig te maken , mooi terras met bloemen , sanitair opgefrist en in nieuwe verf gezet , deze die nu nog zeggen dat het hier vies en vuil is wel ze zouden beter zwijgen en gaan op hotel , t 'zijn de kampeerders die het heel vaak vuil maken waarom altijd die negatieve reacties , voor wij hier waren hebben we op veel andere campings geweest , we weten wat een vuile camping is , aub mensen laat die uitbaters met rust ze doen echt hun best en bovendien zijn ze super vriendelijk

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair