Bed and Breakfast L'Air du Temps

Tonen op kaart

13 reviews over Bed and Breakfast L'Air du Temps

• 9veronique Verbeke11-07-2012

zeker om terug te gaan

Zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst. Kamers waren zeer proper. Omdat het een oud herenhuis is dachten we eerst dat er nogal wat lawaai zou zijn maar het was er muisstil. S'morgens een lekker ontbijt. Jammer dat het niet in de tuin kon door het slechte weer. Zal zeker niet twijfelen om daar te overnachten als we nog eens in de buurt zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8corvanspijk07-11-2011

Vriendelijke uitbater

Door uitbater Marc vriendelijk ontvangen en na een kort verblijf in de suite (we waren iets te vroeg) naar de kamer begeleid. De kamer is stemmig ingericht, hoewel de kledingkast veel te groot is. Mijn vrouw stootte haar voet tegen een uitstekende hoek onderaan de kast, omdat er nauwelijk ruimte is tussen de kast en het (overigens goede) bed. De gehele inrichting van de B&B getuigt van een goede smaak. Jammer van de sanitaire hoek in de kamer. De toegepaste materialen passen totaal niet bij de kamer. De voorzieningen zijn verder wel goed. Wij zijn zeker tevreden over deze B&B. Nog wel een opmerking; soms hoor je hun baby huilen, niet hinderlijk maar, hoewel van tijdelijke aard, wil ik dit wel vermelden. Ook is het huis gehorig, maar dat kan niet anders met houten vloeren. Dat hoort nu eenmaal bij de charme van het gebouw. Houffalize ligt ideaal voor een lang weekend of korte vakantie. Veel mooie wandelingen mogelijk vanuit het dorp, maar nog meer vanuit het dichtbij gelegen Nadrin.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Vinc Gerits Affligem05-07-2011

een echte aanrader !!

Net overnacht in dit uiterst authentieke pand, heel sfeervol ingericht.. Huiselijk en warm onthaal, zalige kamers, alle comfort is aanwezig.. bijzonder goed gelegen op 'n boogscheut van het gezellige Houffalize maar toch heel rustig... na een zalige nachtrust geniet je van een uiterst verzorgd ontbijt heerlijk !! prima prijs-kwaliteit, voor mij een echte aanrader !! Zeker doen ....

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Familie Hilkens22-05-2011

De ideale B&B

Vriendelijke en behulpzame uitbaters en lekker eten. en een schat van een hond.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9f h16-07-2010

aangenaam verblijf

mooie B&B in centrum van Houffalize. gezellig ingerichte kamers in oud-herenhuis uitgebreid ontbijt in de tuin vriendelijke gastheer, zonder opdringerig te zijn

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Anja30-06-2010

Zeer sfeervol hotel!

Dit is een ontzettend sfeervol hotel met prachtige, knusse kamers die allemaal van elkaar verschillen. Zijn hier een aantal keren geweest en altijd een zeer warm welkom gehad. Het ontbijt is zalig en er wordt zelfs een heerlijke omelet met spek voor je gebakken als je daar zin in hebt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2007

• 8Véronique01-10-2009

B&B centraal gelegen

B&B onlangs van eigenaar veranderd. Probeert het op dezelfde wijze verder te zetten als de vorige eigenaar. Eten 's avonds is lekker maar wordt steeds veel te laat geserveerd. Ook vroeger ontbijten is niet echt mogelijk.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9V.D.Bergh08-02-2009

Herenwoning, centrum van Houffalize

De B&B is heel centraal gelegen en op een boogscheut vertrekken verschillende wandelingen. Interessant is het menu op vrijdag- en zaterdagavond. Het huis straalt nog een authentieke sfeer uit.

Gereisd met partner in januari 2009

• 9valére en rita09-12-2008

Gewoonweg schitterend

Zowel de kamers, het eten als het interieur voldoen volledig aan onze verwachtingen

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10Thomas23-05-2008

Wij waren verrast door de mooie kamers en het lekkere eten. Het huis is aangenaam ingericht; het geeft je een vertrouwd familiaal gevoel. Verder hebben we 's morgens ontbeten in de gezellige tuin. Echt relaxen hier !

Gereisd met vrienden in mei 2008

1 tip over Bed and Breakfast L'Air du Temps

• corvanspijk, 07-11-2011

Een tip van Marc, ga winkelen en tanken in Luxemburg. Een mooi winkelcomplex ligt op z'n 25 km. Vooral alcoholische dranken, kleding en een het eten is er voordelig.

0 vragen over Bed and Breakfast L'Air du Temps

Bed and Breakfast L'Air du Temps info