Vakantiehuis La Promenade

VakantiehuisWeer vandaag22°13°

1 review over Vakantiehuis La Promenade in het Nederlands

het huis ligt net buiten wibrin, aan een rustige straat en is gloednieuw. 4 kamers met 2 pers bed, 2 kamers met 2 eenpersoonsbedden , een kamer met 3 enkele en een stapelbed, 3 badkamers, 3 toiletten, sauna, speelruimte, goed ingerichte keuken met veel zitplaats en een salon, 2 tv's, dvd speler,2 grote terassen met zitgelegenheid, speeltoestel, grote tuin, parkeergelegenheid, mooie omgeving... Het is misschien niet echt goedkoop maar wij verbleven er met 4 gezinnen en 5 kinderen en we hadden niet de indruk elkaar voor de voet te lopen. een aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Promenade in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Promenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Promenade scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.