Vakantiehuis La Beole

2 reviews over Vakantiehuis La Beole in het Nederlands

Vermijden als de pest!

Angelo Bottigliero
11-7-2011

De eigenaar is zeer gestresst, werd boos en begon met laden en kastjes te slaan toen mijn vrouw vroeg of er wel was schoongemaakt, gooide een stoel om die onze dochter van 2 had geraakt als ik hem niet had opgevangen. Totáál ongeschikt voor dit vak! Zou per DIRECT ander werk moeten zoeken. Alles is slecht afgewerkt, slaapbank miste ZES! planken, stukken kaal cement en purschuim bij de deur, kale spaanplaat op de muur in de keuken, VLIEGEN overal, de gordijnrode die met een touwtje vastzat kwam naar beneden en raakte mijn vrouw pijnlijk op de schouder, handvat van de keukendeur liet los, in het toilet vochtig opgezet hout, bij het terras een wespennest en een regenpijp die met een verlengde buis tot onder je stoel komt :S NOOIT, NOOIT MEER hierheen. Zijn een dag eerder vertrokken, dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Uitstekend verblijf !

Louis Teirlynck
19-6-2009

we gaan elk jaar erheen, formidabel gewoon ! Goed verblijf om te ontspannen. rustig gelegen én een openlucht zwembad ! Ideaal !

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresRUE DU 13 AOUT 58 4050
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Beole in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Beole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.