Hotel Ermitagestersterster

Tonen op kaart

26 reviews over Hotel Ermitage

• 2019
    4Kathleen14-04-2019

Niet slecht maar ook niet goed Nooit meer

Niet slecht maar ook niet goed Nooit meer... kamer veel te klein waar 3 bedden op moeten staan en onze hond, we konden amper draaien nachtkastje hadden ze gedraaid anders konden we niet door. We konden ook niet aan het raam uitkijken of we moesten op een ladder staan.Er was geen haardroger in de badkamer zeepjes waren niet bij gevuld,... ontbijt was helemaal niet uitgebreid de ene dag krijgen we mini croisant en de laatste dag niet enkel chocolade koeken mini pistolet stokbrood en enkel snede brood het ontbijt is helemaal niet uitgebreid geen spiegel eitje met spek of een omelet met spek was er niet. De fruitsap was op en ze zagen niet dat het moest bij gevuld worden we hebben het moeten vragen. Heel slapjes geen aanrader....

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    7Fam.Cool02-10-2018

Goed maar niet echt klantvriendelijk .

Prima schone kamer,prijs op site van touroperator is lager dan prijs gevraagd in hotel,dit is behoorlijk irritant.Heel goed diner en ontbijt. Ober heeft afgekloven nagels en is niet klantvriendelijk. Na het diner kon een kopje koffie niet meer aan tafel geserveerd worden ,maar we moesten koffie in de salon drinken.Dat waren de regels zei die ober,dus geen koffie.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9mieke en dre16-08-2018

fantastisch eten

wij hadden het 3 nachten all in arrangement genomen en ik kan het iedereen aanbevelen lekker eten en wijnen van begin tot einde . alles perfect van aperitief tot koffie. zeer vriendelijk personeel en eigenaars

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6John21-10-2015

niet echt verkeerd

Zeer sober uitgerust hotel. Kleine kamers, bed hard met dekens, piepkleine was-, douche en toiletruimte. Miniscuul tvtje Wifi werkte goed. Ik betwijfel of het overal wel warm te krijgen is met koud weer. Ongezellige, koude en slecht verlichte lounge. Ontbijt niet uitgebreid maar niet verkeerd. Verwacht geen zalm, fruitsalades ed. Maar in relatie met de prijs eigenlijk niet echt slecht. Het restaurant is gewoon goed. Aanrader. Minpunt vind ik dat men zijn talen niet kent behalve de baas en zijn zoon spreken ze alleen frans

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 5Hoornaert09-08-2013

Goed voor één keer!

De ligging is goed, dicht bij centrum en bij Ourthe. Wij zijn geen moeilijke mensen maar voor ons was dit hotel niet onze smaak. Niet geschikt om met kinderen te gaan. Kleine kamers en waar de tijd is blijven stil staan. Bedden, de veren voel je in de rug. Wij hadden kamer met ontbijt. Ontbijt was de eerste dag goed, de tweede dag was het rampzalig, oud brood en zelfs een snede met schimmel erop...Onze eetlust was direct over. Gelukkig onze laatste dag! Garage die overvol staat mag je gebruiken om fietsen te stallen mits betaling. De uitbaders doen wel hun best om Nederlands te praten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 1nicole19-10-2011

Nooit meer

onvriendelijk slecht kamers zeer warm water terzijl het buiten ook warm was Zij was een kreng van een vrouw

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 7demoorjp16-08-2011

Speciale sfeer.

Ligging: 2 km van Houffalize. Veel trappen geen lift. Voor hotel liggen achtereenvolgens: baan richting La Roche, parking en tuin hotel, en de Ourthe. Buiten het aangenaam gekabbel van de rivier is het er 's nachts erg rustig.

Eclectische, niet altijd even logische inrichting. Meubilering in donkere eik doet denken aan jaren 40 en 50. Je houdt er van of gruwt er van. In ieder geval speciale sfeer! Kamer voldoende groot. Goede bedden. Recent vernieuwde badkamer met douche. Houten vloeren en dunne wanden in gipskarton ietwat gehorig.

Continentaal maar lekker ontbijt. Ruim voldoende. Slechts eenmaal gedineerd. Attente bediening. Mooie presentatie. Smaken echter nogal flauw. Kruiding kan beter. Drankje in de bar steeds vergezeld van een hapje.

Zeer attente en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Vrij gebruik van garage voor het stallen van fiets en drogen waadlaarzen. Gastvrouw spreekt perfect Nederlands.

Mijn inziens ideale uitvalbasis voor vliegvissers, fietsers en wandelaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 3Sandra07-06-2011

Nooit meer!

Drama. De heer des huizes was vriendelijk. Maar de vrouw des huizes was verschrikkelijk. Niet voor rede vatbaar. Onvriendelijk. Met 4 vrouwen gingen we een weekend mountainbiken. Een kamer van 4. Er was een kinderbed geplaatst. Eén van ons zakte er door heen toen ze er rustig op ging zitten, we waren nog geen 5 minuten in het hotel. Het werd op de kosten van het hotel gerepareerd.Als het nog een keer zou gebeuren, zouden de kosten voor ons zijn, werd ons medegedeeld. Stukjes hout en spijkers lagen er na de reparatie nog tot de dag van ons vertrek. Discussie was niet mogelijk. Douchen kon alleen onder gloeiend heet water. Voor kinderen niet aan te raden. De verduistering voor de ramen schoot regelmatig omhoog. Bijv om 5.00u 's ochtends. Bloedheet op de kamer. Kortom één groot drama.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 5Conny08-11-2010

7 gangen diner = 7 gangen met hapjes

Gelukkig was het onthaal vriendelijk ... De kamer was netjes maar het bed had een hoeslaken met latex...De gasten zijn toch geen oudjes die nog bedplassen ???? Bovendien was de isolatie 0, wc en water van bovenburen en naaste buren hoor je, restaurantgeluid hoor je ook in de kamer. We hadden een 7 gangen diner besteld: 1 hure van champignons, 2 lauwe soep van champignons, 3 stukje kabeljauw met mespunt spinazie en champignonsaus, 4 stuje reefilet met een paar bosbessen 5 koffielepeltje sorbet 6 3 stukjes haas met truffels??? (krenten) 7 dessert= sabayon in glaasje (opgediend zonder lepel en als je er dan één krijgt is het te breed) + koffielepel chocomousse + ijsachtige nouga (bah!) Waar waren de groenten, aardappels of kroketten??? Dit is absoluut geen aanrader !!!

Gereisd met partner in november 2010

• 9T & B12-09-2010

Gezellig, familiaal en kleinschalig.

Zoals een Ardeens hotel moet zijn, oud, beetje afgelegen, bruin, sfeervol en warm... Heel leuk klein hotel met zeer vriendelijke mensen, waar ook de hondjes thuis zijn... We gaan er elk jaar tussen kerst en nieuw de kerstsfeer is er bijna voelbaar... De kamers zijn vernieuwd doch ademen de typische sfeer uit, het eten, vooral wild is er heel lekker! tot in december!

Gereisd met partner in december 2009

0 tips over Hotel Ermitage