Géén boekingskosten

Hotel Ermitage

BelgiëLuxemburgHouffalize

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ermitage voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 25 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.1VoldoendeScore uit 25 reviews

25 Reviews over Ermitage

• 4Kathleen14-04-2019

Niet slecht maar ook niet goed Nooit meer

Niet slecht maar ook niet goed Nooit meer... kamer veel te klein waar 3 bedden op moeten staan en onze hond, we konden amper draaien nachtkastje hadden ze gedraaid anders konden we niet door. We konden ook niet aan het raam uitkijken of we moesten op een ladder staan.Er was geen haardroger in de badkamer zeepjes waren niet bij gevuld,... ontbijt was helemaal niet uitgebreid de ene dag krijgen we mini croisant en de laatste dag niet enkel chocolade koeken mini pistolet stokbrood en enkel snede brood het ontbijt is helemaal niet uitgebreid geen spiegel eitje met spek of een omelet met spek was er niet. De fruitsap was op en ze zagen niet dat het moest bij gevuld worden we hebben het moeten vragen. Heel slapjes geen aanrader....

• 7Fam.Cool02-10-2018

Goed maar niet echt klantvriendelijk .

Prima schone kamer,prijs op site van touroperator is lager dan prijs gevraagd in hotel,dit is behoorlijk irritant.Heel goed diner en ontbijt. Ober heeft afgekloven nagels en is niet klantvriendelijk. Na het diner kon een kopje koffie niet meer aan tafel geserveerd worden ,maar we moesten koffie in de salon drinken.Dat waren de regels zei die ober,dus geen koffie.

• 9mieke en dre16-08-2018

fantastisch eten

wij hadden het 3 nachten all in arrangement genomen en ik kan het iedereen aanbevelen lekker eten en wijnen van begin tot einde . alles perfect van aperitief tot koffie. zeer vriendelijk personeel en eigenaars

• 6John21-10-2015

niet echt verkeerd

Zeer sober uitgerust hotel. Kleine kamers, bed hard met dekens, piepkleine was-, douche en toiletruimte. Miniscuul tvtje Wifi werkte goed. Ik betwijfel of het overal wel warm te krijgen is met koud weer. Ongezellige, koude en slecht verlichte lounge. Ontbijt niet uitgebreid maar niet verkeerd. Verwacht geen zalm, fruitsalades ed. Maar in relatie met de prijs eigenlijk niet echt slecht. Het restaurant is gewoon goed. Aanrader. Minpunt vind ik dat men zijn talen niet kent behalve de baas en zijn zoon spreken ze alleen frans

• 5Hoornaert09-08-2013

Goed voor één keer!

De ligging is goed, dicht bij centrum en bij Ourthe. Wij zijn geen moeilijke mensen maar voor ons was dit hotel niet onze smaak. Niet geschikt om met kinderen te gaan. Kleine kamers en waar de tijd is blijven stil staan. Bedden, de veren voel je in de rug. Wij hadden kamer met ontbijt. Ontbijt was de eerste dag goed, de tweede dag was het rampzalig, oud brood en zelfs een snede met schimmel erop...Onze eetlust was direct over. Gelukkig onze laatste dag! Garage die overvol staat mag je gebruiken om fietsen te stallen mits betaling. De uitbaders doen wel hun best om Nederlands te praten.

• 10Ely Nisette09-02-2013

Site fantastique

Nous avons passer un bon week end. Très chaleureux accueil. Restaurant rénovée et belle chambre!

• 9Elodie Hébert08-02-2013

Super!

Un beau hôtel dans les Ardennes à 2km du centre ville. Bonne cuisinne de saison. Petite chambre mai jolie.

• 10paco05-02-2013

Beaux moments

Nous avons passez un agréable séjour pour la nouvel année , la chambre est prtite mai de bon confort, sale de bain très belle et nouvelle, le restaurant était très bian menu 5 services pour 32€, le menu de nouvel ans était délicieux, avec du foie gras, de la truffe, du homard.. vraiment super et pas cher pour tout se que l'on as mangé. Je le recomande vivement

• 1nicole19-10-2011

Nooit meer

onvriendelijk slecht kamers zeer warm water terzijl het buiten ook warm was Zij was een kreng van een vrouw

• 7demoorjp16-08-2011

Speciale sfeer.

Ligging: 2 km van Houffalize. Veel trappen geen lift. Voor hotel liggen achtereenvolgens: baan richting La Roche, parking en tuin hotel, en de Ourthe. Buiten het aangenaam gekabbel van de rivier is het er 's nachts erg rustig.

Eclectische, niet altijd even logische inrichting. Meubilering in donkere eik doet denken aan jaren 40 en 50. Je houdt er van of gruwt er van. In ieder geval speciale sfeer! Kamer voldoende groot. Goede bedden. Recent vernieuwde badkamer met douche. Houten vloeren en dunne wanden in gipskarton ietwat gehorig.

Continentaal maar lekker ontbijt. Ruim voldoende. Slechts eenmaal gedineerd. Attente bediening. Mooie presentatie. Smaken echter nogal flauw. Kruiding kan beter. Drankje in de bar steeds vergezeld van een hapje.

Zeer attente en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Vrij gebruik van garage voor het stallen van fiets en drogen waadlaarzen. Gastvrouw spreekt perfect Nederlands.

Mijn inziens ideale uitvalbasis voor vliegvissers, fietsers en wandelaar

Hotel Ermitage info

Het complex