Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgHouffalizeHotels HouffalizeHotel Cocoon Hotel Du Commerce

Cocoon Hotel Du Commerce

BelgiëLuxemburgHouffalize

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cocoon Hotel Du Commerce voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 222 reviews
+74/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 222 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

222 Reviews over Cocoon Hotel Du Commerce

• 9Marc06-09-2022

Heerlijk

Mooi schoon hotel met prima service! Zeer tevreden

• 10Verhofsté Marina17-08-2022

Zeer vriendelijke ontvangst.

Zeer vriendelijk ontvangen. Mooi hotel met parking dichtbij. Fijn dat je in het Nederlands aangesproken wordt. Mooie kamer, wel héél warm en geen airco en de vensters konden ook niet open blijven door het zwaar verkeerd dat er voorbij reed. Heel lekker ontbijt, alles was er. Ook 's avonds er lekker gegeten. En nadien kan je nog heerlijk genieten van de tuin. Kan ook overdag natuurlijk. Het was daar lekker fris door de vele bomen en je zat aan het water. Heerlijk vertoeven was het.

• 6Emma19-07-2022

Niet eten in het hotel

Leuk hotel met nette kamers en een uitgebreid ontbijt maar klantvriendelijk zijn ze niet te noemen. Meerdere keren contact gehad waarbij we echt onbeleefd bejegend werden. Het gastronomische diner was niet echt gastronomisch te noemen en de ijsjes op de kaart zijn heel klein voor heel veel geld (en niet eens echt lekker ook nog)

• 9Jan de Boer02-07-2022

Leuk hotel

We hebben gebruik gemaakt van de ledenaanbieding ANWB voor 2 nachten in dit hotel. We werden geüpgradet naar een grote kamer op de tweede etage. Prima kamer met airco, groot 2-persoons bed en extra derde bed, grote TV. Grote badkamer met -erg- warme vloerverwarming met douche en bubbelbad. Het bad hebben we niet gebruikt en de ruime douche beviel prima. In het ANWB arrangement was 2x een 3-gangendiner en 2x ontbijt inbegrepen. Het diner was goed, bescheiden hoeveelheid en de bediening was enigszins chaotisch maar wel erg vriendelijk en behulpzaam. Verder een prima uitgangspunt voor het verkennen van de omgeving.

• 9Corina de Keijser05-06-2022

Gezellig en goed!

Prima hotel. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Mooie tuin bij het hotel. Goede hygiene.

• 9Myriam12-02-2022

Voor herhaling vatbaar !

Mooi hotel, gezellig, lekker eten en heel vriendelijk personeel.

• 10paul nexer20-01-2022

aanrader

zeer leuke ontvangst en mooie ruime kamers. We hebben zeer goed gegeten in het gezellige restaurant. het personeel doet zijn best om nederlands te praten en dit lukt voortreffelijk. Proficiat, we komen zeker terug

• 10Paul en Betty03-09-2020

Heerlijk verblijf

Zeer vriendelijk personeel en lekker eten. De kamer is ruim en prachtig. We hebben genoten

• 3Luc11-08-2020

Nooit meer!

Nooit meer! Ronduit slecht! Zeker geen vier sterren waard. Alles ruimtes heel vuil. Wij hadden een Superieur kamer geboekt en zelfs extra opgelegd voor een betere kamer, maar kregen een kamer met uitzicht op een afgesloten deel en op een heel vuil dak van de keuken met uitlaat en airco enz... Kamer was heel vuil, overal veel stof en spinnenwebben. Wij hadden een bad en een douche, maar douchedeur was kapot en konden ook geen bad nemen, want water bleef niet staan. Het gastromomisch menu van € 55 euro was echt walgelijk. De Vitello tonnato was vies en slecht en hoofdmenu was een taai en uitgebakken steak met rucolasla die vies en verslokerd was. Ontbijtzaal was een heel vuile ongezellige refter en ontbijt was ook heel pover. De vensterbanken van de ontbijtzaal lagen vol met dode vliegen en zijn in geen maanden afgekuist. Hygiëne in coronatijd was ver te zoeken.

• 6Anoniem08-11-2019

Jammer....

Wij komen reeds voor het 3e jaar op rij voor een gastronomisch wildarrengement. Dit bestaat uit een 3-gangen en een 5-gangen menu. De vorige jaren hebben wij genoten van wat de kok allemaal op ons bord toverde. Dit jaar was het echter een domper op de feestvreugde. Hoe kan een kok 2 dagen gevogelte aanbieden? Bij het 3-gangen menu werd het fazant en bij de 5-gangen menu wilde eend. Wild bestaat toch uit meer dan gevogelte? De smaken zaten echt niet goed en bepaalde gerechten (o.a. de soep) bestond uit meer room dan iets anders. Het dessert dat andere jaren zo geweldig gepresenteerd werd was ook dit jaar precies op het bord gegooid. Het ontbijt was wel heel lekker en vers. De service en vriendelijkheid van het personeel was ook prima. Eén minpunt van de kamers is dat ze niet allen beschikken over een douche. De wellness mag ook opgefrist worden.

Hotel Cocoon Hotel Du Commerce info

• AirconditioningNiet beschikbaar