Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Cocoon Hotel Du Commerce voor je op een rij gezet:

208 reviews over Hotel Cocoon Hotel Du Commerce in het Nederlands

Fantastich Kerstarrengement

Geert VQ,
26-12-2018

Ondanks enkele negatieve commentaren heb ik dit hotel zeer goed ervaren. Voldoende en ruime keuze voor het ontbijt. Eten in het algemeen echt van zeer goed niveau. Vriendelijk en vooral nederlandstalig personeel aanwezig en wie de taal niet machtig is doet moeite het te begrijpen. Ruime propere en warme kamers. Is gelegen aan een vrij drukke straat maar hebben daar geen hinder van ondervonden. Een aanrader!!!!!

Gereisd met partner in december 2018

héél tevreden over het eten en verblijf

john,
21-11-2018

tweetalige ontvangst , ruime moderne kamers en lekkere keuken.

Gereisd met vrienden in november 2018

Nooit meer

Luc M,
12-12-2017

Hadden een gastronomisch weekend geboekt. Dit was voor ons de derde keer. Op vrijdag een 3 gangen menu en op zaterdagavond een 5 gangen diner. Bij aankomst was de kamer niet warm. Alsook de badkamer verwarming deed het niet. Dit gemeld bij de receptie. Men kwam een kijkje nemen en ontluchte de radiators. En voor de badkamer werd een elektrisch vuurtje voorzien. In de wc lag een zwarte rand bovenop het water . Badkamerkraan van wastafel defekt.Verlichting die niet overal werkt. Het ontbijt ondermaats, onvoldoende aanbod. Geregeld moeten bijvragen, personeel dat gaat roken terwijl men op de koffie wacht. Menu van vrijdag, is door een student klaar gemaakt denk ik. Geen smaak en saus van stoofpotje was te lopend. De hertefilet op zaterdagavond was helemaal geen hertefilet. vol pezen en niet te zien of het een filet was.(beenhouwer in gezelschap). Gewoon geen 4 sterren meer waard. Was vorig jaar veel beter. U bent gewaarschuwd

Gereisd met partner in december 2017

Voor herhaling vatbaar

SAELENS R,
8-11-2017

Hadden een romantisch arrangement genomen, en het was piekfijn in orde, mooie kamer, flesje cava op de kamer, met roos op bed, badkamer met douche en bubbelbad. het menu op beide avonden was van een hoogstaande kwaliteit, het ontbijt kon volgens ons iets beter, te weinig aangevuld als schotels leeg waren. tip : een koffiemachine op de kamer. de bediening in het restaurant was zeer goed, en de recepionist was één en al vriendelijkheid, en vlot Nederlandstalig.

Gereisd met partner in november 2017

Denk niet meer

Coppens eddy,
2-11-2017

Vriendelijkheid personeel heel goed Kamers zeker badkamer wordt vuil, spijtig geen gewone verstelbare douchesproeier extra Prachtig tv maar weinig te zien Toilet geen zeep of shampoo aan wastafels Half pension eten kon veel beter Communicatie je moet alles zelf uitpluize

Gereisd met vrienden in november 2017

Gewoon geweldig

Christa Lyssens,
24-10-2017

Alles is prima verzorgd. Het eten was gewoon super.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het is een redelijk goed hotel.

Herman van der Hoeven,
2-10-2017

De kamers waren erg netjes en werden goed onderhouden. Wij sliepen in kamer 316 bovenste verdieping.(Standaardkamer) Erg rustig en geen geluidsoverlast van buiten. Een lift brengt je naar deze verdieping dus geen gesjouw. Wat mij opviel was dat een vluchtroute niet goed was aangegeven en de brandtrap voor een deel van hout was. Niet erg veilig dus maar ik had het idee dat ze daar mee bezig waren. Zo niet dan ga ik nooit meer op de bovenste verdieping logeren. Wij hadden halfpension geboekt. Op de eerste dag kregen we op de eerste dag als hoofdgerecht een kippenpoot die gaar was gestoomd. Niet te eten en daar heb ik iets van gezegd. Sterker nog...voor het diner gaf ik ,na deze ervaring, aan wat ik wel en niet wenste te eten en daar werd goed naar geluisterd. De steaks die we daarna kregen waren voortreffelijk. M.a.w. laat je niet afschepen met wat zij jou opdienen. Geef ruim van te voren aan wat je wil of ga anders buiten de deur eten. Genoeg keuze in de buurt. Personeel was erg vriendelijk. Een lekker biertje kost €.4,00 een beetje duur dus.

Gereisd met vrienden in september 2017

Uitstekend.

Hans van Mokum,
13-9-2017

Het hotel was keurig, de kamer(s) fris en schoon en de medewerker aan de receptie (een Belg van Vlaamse herkomst dus kon alles in het Nederlands) was bijzonder klantvriendelijk. Wij hebben het hotel tijdens ons verblijf niet op iets minder goeds kunnen betrappen.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

☹️

Jacqueline,
12-8-2017

De bedden en het eten zijn uitstekend. De bediening in het restaurant is onder de maat, zowel ontbijt als diner. De administratie in het hotel is ook niet op orde, wij kregen na een aantal dagen een rekening via de mail die al was betaald bij het uitchecken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk hotel, goede sfeer

J & J,
29-7-2017

Sauna(stoombad al maanden defect, niet echt proper.

Gereisd met partner in maart 2017

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenBelgisch, Frans, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Volledig menu
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Eucalyptus Sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan6
  • Tennisbaan informatieBinnen, Buiten, Kosten, Kunstgras
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cocoon Hotel Du Commerce in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cocoon Hotel Du Commerce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.