Géén boekingskosten

• 8Waardering

Meer camping info

86 Reviews over Chasse et Peche

• 8Marjo06-08-2022

Heelijk ontspannen in de natuur

We verbleven 1 week in een blokhut, voor ons ruim genoeg, leuk en gezellig ingericht, wel vrij donker. Verder zeer gastvrij, leuke sportieve activiteiten, vele leeftijden kids ( ook veel pubers) goede, maar wel erg warme douches, heerlijke broodjes te bestellen en dat allemaal in een mooie omgeving.

• 9Bien12-09-2020

Heerlijke vakantie met tieners

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Met drie tieners was er zelfs tijdens corona genoeg te beleven. Je moet wel van outdoor houden: koken voor je tentje, fietsen, stokken slijpen, wandelen, boogschieten, kajakken bij lac de Nisramont, klimmen, kaarten, kreeftjes vangen. De kinderen verdwenen s'avonds in het bos om met veel andere kinderen verstoppertje of het spel weerwolven te spelen. De eigenaren en personeel zijn vriendelijk en gastvrij. S'avonds komt er altijd een medewerker langs voor een praatje en om te vragen of alles naar wens is. Het sanitair is niet altijd even fris, maar er wordt met grote regelmaat schoongemaakt en als ervaren kampeerder kan ik zeggen, dat de staat van het sanitair niet altijd aan de medewerkers ligt, maar ook aan de kampeerders zelf. Het restaurant heeft een bistro-kaart en het eten is helemaal prima. Wordt ook bij de tent bezorgt als je dat wil. Wij komen hier zeer zeker terug.

• 10Liselot02-08-2020

Geweldige gastvrijheid

Mijn dochter en ik hebben een fantastische week gehad op deze camping. Het heeft een geweldige ligging aan de Ourthe (direct voor de tent) en de camping is voorzien van alle gemakken. Het heeft een gezellig restaurant met terras waar je lekker kunt eten. Ook bieden ze allerlei dag activiteiten aan voor jong en oud. Met name de gastvrijheid is TOP!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Hazenberg10-07-2020

Wij komen zeker terug.

Fijne en gezellige camping. In een mooie omgeving direct aan de ourthe waar je fantastisch kunt mountainbiken, wandelen en kanoën. Gezellig personeel en een goede kok!

• 9Peter21-06-2020

Gemoedelijk, sportief en gezellig!

Deze camping is zeer mooi gelegen direct aan de Ourthe rivier. Sportieve en gemoedelijke camping. Gezellig en soms 'n beetje luidruchtig maar s'avonds na 11 uur is het rustig.

• 2Paulien16-08-2019

Heel luidruchtig helaas

Enorm luidruchtige camping, leuk voor groepen jongeren denk ik, niet voor een gezin. Tot laat heel veel lawaai. Restaurant goed en vriendelijk personeel, maar dat weegt niet op tegen de onrust. Voor ons echt een tegenvaller

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Mir06-08-2019

Heerlijk bijkomen.

We zijn hier al meerdere keren geweest met wisselende ervaringen maar dit keer was erg fijn! We kregen last minute het mooiste plekje vd camping en hebben het heerlijk! Sanitair is best goed, wordt goed schoongemaakt en ook door de medekampeerders redelijk schoon gehouden. En ook een dik compliment voor de crew. Enthousiaste en betrokken jongelui. Thomas is wat ons betreft opgevallen met zijn inzet. Kwam geregeld een praatje maken en kwam vriendelijk over.

• 8Rachel de Jonge18-07-2019

Een echte aanrader!

Een mooie camping op een prachtige plek aan de ourthe. We hebben er een heerlijke tijd gehad: de activiteiten die we deden waren erg leuk en er was een gezellige, open sfeer bij C&P.

• 3Kees van den Bosch12-07-2019

Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Een bijzonder onpersoonlijke, onplezierige ervaring. Geen begrip voor het feit dat we boodschappen hadden gekocht die in de koelkast moesten. Onverschilligheid van het personeel en geen aandacht voor wensen noch behoeften van hun gasten. Betaald voor een week, maar op de 3e dag al vertrokken naar huis. Blokhut bleek koud en rudimentair. Prijzen zijn veel te hoog voor de 'prestatie' van het geheel. Een afrader dus.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Roos02-10-2018

Fijne plek

Super vriendelijk personeel. Alles goed geregeld en verzorgd. Heerlijk mountainbike weekend gehad met goede begeleiding en verzorging. Heerlijk gegeten ook! Aanrader.

Camping Chasse et Peche info

Camping-informatie