Weer vandaag-3°-6°

75 reviews over Camping Chasse et Peche in het Nederlands

Fijne plek

Roos,
2-10-2018

Super vriendelijk personeel. Alles goed geregeld en verzorgd. Heerlijk mountainbike weekend gehad met goede begeleiding en verzorging. Heerlijk gegeten ook! Aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastisch outdoor ervaringen!

Chi Wijmans,
16-9-2018

Geweldige locatie, mensen, natuur en MTB avonturen al jaren hier kunnen beleven.!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Leuke camping en mooie omgeving

Richard,
13-8-2018

Super enthousiaste mensen die hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Ook het activiteitenteam is enthousiast en bekwaam. De huurfietsen worden top onderhouden.Toen ik vertelde dat ik wat problemen had met de afstelling van de derailleur van mijn eigen fiets maakte de beheerder gelijk tijd vrij om mij te helpen zodat ik toch nog goed kon fietsen, Super!

Een keer meegeweest met het suppen, erg leuk en goede instructies.

Ook de ShootOut gedaan wat erg leuk is, in twee teams proberen de tegenstander uit te schakelen door op hem te schieten met pijl en boog( pijl met zachte punt).

Dagelijks verse broodjes te bestellen tegen betaalbare prijs.

Prijzen van drankjes en snacks zijn prima.

De campingplekken staan wel wat dicht op elkaar. Veel wisselingen in de campinggasten, veel blijven maar een paar dagen staan. In de avond moet het na 2300 u rustig zijn, maar omdat het erg dicht op elkaar is toch wat onrustig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi maar hutje mutje

johan,
22-7-2018

Wij hebben hier een Safari-tent gehuurd. De kleine camping is mooi gelegen maar wel langs een drukke weg. De tenten van de buren staan binnen een meter van je verwijderd, dus je moet een beetje geluk hebben. Dat hadden wij niet, dus de nachten begonnen erg laat. Vriendelijke behulpzame uitbaters.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Volgend jaar zeker weer 😃

Gerrie,
4-6-2018

Net terug van een weekend met de bootcampclub. Echt super weekend gehad. Alles was top geregeld. Ontzettend gastvrij, heel flexibel, lekker eten, leuke groep mensen! Echt een aanrader om met een groep heen te gaan. Programma werd helemaal op maat voor ons gemaakt en tussendoor naar onze wensen aangepast. De extra service door ons ook nog even naar de La Chouffe brouwerij te brengen met de busjes, zodat we allemaal konden drinken was echt helemaal top. Na jaren zelf in het toerisme te hebben gezeten kunnen mijn man en ik vaak moeilijk ergens op vakantie zijn zonder te zien wat er mis gaat en wat er allemaal beter zou kunnen. Voor het eerst heb ik dat niet gehad, jullie zijn een topteam😃👍👏

Gereisd met vrienden in mei 2018

Actief buiten in schitterende omgeving

Colin Harmsen van der Vliet,
14-5-2018

De camping is kleinschalig en gericht op het actieve buitenleven. Er zijn blokhutten en safaritenten te huur, de caravans en campers staan op verharde (grind) plaatsen en de tenten staan op het gras aan het water. De plekken zijn voorzien van bakken waar je een kampvuurtje in kan maken.

Ik ben samen met mijn twee kinderen een lang weekend gaan kamperen. Ter plekke werd op ons verzoek een actief programma gemaakt, waarbij we een touwparcours mochten bedwingen, konden boogschieten, een rotswand hebben beklommen en zijn gaan abseilen.

Lekker gegeten in het restaurant op de camping. Douche en toiletruimte verwarmd en schoon, douches goed warm water. Vriendelijk personeel die je graag helpen en te woord staan. De camping is basic, maar voldoet prima als actieve uitvalsbasis.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Actieve vakantie in Ardenne

Irene,
3-2-2018

Camping waar groepen jongeren van scholen een outdoor programma volgen. Hier heb je als kampeerder geen last van. Wij zaten in eenvoudige blokhut voor 4 personen. Sanitair van de camping. Alles prima, maar basic. Het was niet al te warm, dus gelukkig was er een goede kachel in de blokhut. De mannen(14 +17 + pa) hebben gemountainbiked en vonden dat fantastisch. Fietsen van de camping gehuurd. Mooie routes voor elk niveau. Dorpje op wandelafstand met supermarkt en wat restaurantjes.

Op camping kun je vuurtje stoken in vuurbak

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijke plek!

Van Kruijssen,
13-11-2017

Wederom een heerlijk weekend gehad in een prachtige rustige omgeving.. de eigenaren hier weten waar ze mee bezig zijn! De blokhutten zijn schoon en verzorgd, sanitair in uitstekende staat zonder muntjes. Aparte afwasruimte met warm water. De mogelijkheid tot buitensport is groot , Je kunt hier vanalles doen en tegelijk je rust pakken, dat je je eigen kampvuur maken is helemaal fantastisch!

De sociale controle is top geregeld, om 23.00 is het ook echt stil en om dan bij je vuurtje te zitten en naar de sterren te kijken is hier ultiem fijn!

Gereisd met vrienden in november 2017

Heerlijke plek

Leon,
25-8-2017

We hebben een heerlijke week gehad op de camping. Het riviertje en het kampvuur was al voldoende vermaak voor de kinderen. De sportactiviteiten die georganiseerd worden zijn ontzettend leuk voor jong en oud. Vriendelijke en persoonlijke benadering van de eigenaren en personeel. De omgeving is prachtig. We hebben een topweek gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Alles is hier puur.

D. Butijn,
23-7-2017

Klein weekje hier geweest en super naar ons zin gehad. Alles is hier puur: de niet te grote camping, waar je tot je enkels in de rivier kunt waden en dammen kunt bouwen; de vele activiteiten waarbij je de prachtige natuur in gaat en bijvoorbeeld een dag lang rotsen van tientallen meters hoog gaat beklimmen en abseilen; en zeker ook het enthousiaste team van jonge, kundige mensen. Nette camping waar je met een briefje je verse broodjes voor de volgende ochtend bestelt. Een aanrader voor jong en oud die van rust en natuur houdt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chasse et Peche in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chasse et Peche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.