Camping Chasse et Peche

80 reviews over Camping Chasse et Peche

• 2019
    2Paulien16-08-2019

Heel luidruchtig helaas

Enorm luidruchtige camping, leuk voor groepen jongeren denk ik, niet voor een gezin. Tot laat heel veel lawaai. Restaurant goed en vriendelijk personeel, maar dat weegt niet op tegen de onrust. Voor ons echt een tegenvaller

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Mir06-08-2019

Heerlijk bijkomen.

We zijn hier al meerdere keren geweest met wisselende ervaringen maar dit keer was erg fijn! We kregen last minute het mooiste plekje vd camping en hebben het heerlijk! Sanitair is best goed, wordt goed schoongemaakt en ook door de medekampeerders redelijk schoon gehouden. En ook een dik compliment voor de crew. Enthousiaste en betrokken jongelui. Thomas is wat ons betreft opgevallen met zijn inzet. Kwam geregeld een praatje maken en kwam vriendelijk over.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Rachel de Jonge18-07-2019

Een echte aanrader!

Een mooie camping op een prachtige plek aan de ourthe. We hebben er een heerlijke tijd gehad: de activiteiten die we deden waren erg leuk en er was een gezellige, open sfeer bij C&P.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Kees van den Bosch12-07-2019

Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Een bijzonder onpersoonlijke, onplezierige ervaring. Geen begrip voor het feit dat we boodschappen hadden gekocht die in de koelkast moesten. Onverschilligheid van het personeel en geen aandacht voor wensen noch behoeften van hun gasten. Betaald voor een week, maar op de 3e dag al vertrokken naar huis. Blokhut bleek koud en rudimentair. Prijzen zijn veel te hoog voor de 'prestatie' van het geheel. Een afrader dus.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Roos02-10-2018

Fijne plek

Super vriendelijk personeel. Alles goed geregeld en verzorgd. Heerlijk mountainbike weekend gehad met goede begeleiding en verzorging. Heerlijk gegeten ook! Aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Chi Wijmans16-09-2018

Fantastisch outdoor ervaringen!

Geweldige locatie, mensen, natuur en MTB avonturen al jaren hier kunnen beleven.!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Richard13-08-2018

Leuke camping en mooie omgeving

Super enthousiaste mensen die hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Ook het activiteitenteam is enthousiast en bekwaam. De huurfietsen worden top onderhouden.Toen ik vertelde dat ik wat problemen had met de afstelling van de derailleur van mijn eigen fiets maakte de beheerder gelijk tijd vrij om mij te helpen zodat ik toch nog goed kon fietsen, Super! Een keer meegeweest met het suppen, erg leuk en goede instructies. Ook de ShootOut gedaan wat erg leuk is, in twee teams proberen de tegenstander uit te schakelen door op hem te schieten met pijl en boog( pijl met zachte punt). Dagelijks verse broodjes te bestellen tegen betaalbare prijs. Prijzen van drankjes en snacks zijn prima. De campingplekken staan wel wat dicht op elkaar. Veel wisselingen in de campinggasten, veel blijven maar een paar dagen staan. In de avond moet het na 2300 u rustig zijn, maar omdat het erg dicht op elkaar is toch wat onrustig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6johan22-07-2018

Mooi maar hutje mutje

Wij hebben hier een Safari-tent gehuurd. De kleine camping is mooi gelegen maar wel langs een drukke weg. De tenten van de buren staan binnen een meter van je verwijderd, dus je moet een beetje geluk hebben. Dat hadden wij niet, dus de nachten begonnen erg laat. Vriendelijke behulpzame uitbaters.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Gerrie04-06-2018

Volgend jaar zeker weer 😃

Net terug van een weekend met de bootcampclub. Echt super weekend gehad. Alles was top geregeld. Ontzettend gastvrij, heel flexibel, lekker eten, leuke groep mensen! Echt een aanrader om met een groep heen te gaan. Programma werd helemaal op maat voor ons gemaakt en tussendoor naar onze wensen aangepast. De extra service door ons ook nog even naar de La Chouffe brouwerij te brengen met de busjes, zodat we allemaal konden drinken was echt helemaal top. Na jaren zelf in het toerisme te hebben gezeten kunnen mijn man en ik vaak moeilijk ergens op vakantie zijn zonder te zien wat er mis gaat en wat er allemaal beter zou kunnen. Voor het eerst heb ik dat niet gehad, jullie zijn een topteam😃👍👏

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Colin Harmsen van der Vliet14-05-2018

Actief buiten in schitterende omgeving

De camping is kleinschalig en gericht op het actieve buitenleven. Er zijn blokhutten en safaritenten te huur, de caravans en campers staan op verharde (grind) plaatsen en de tenten staan op het gras aan het water. De plekken zijn voorzien van bakken waar je een kampvuurtje in kan maken. Ik ben samen met mijn twee kinderen een lang weekend gaan kamperen. Ter plekke werd op ons verzoek een actief programma gemaakt, waarbij we een touwparcours mochten bedwingen, konden boogschieten, een rotswand hebben beklommen en zijn gaan abseilen. Lekker gegeten in het restaurant op de camping. Douche en toiletruimte verwarmd en schoon, douches goed warm water. Vriendelijk personeel die je graag helpen en te woord staan. De camping is basic, maar voldoet prima als actieve uitvalsbasis.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

3 tips over Camping Chasse et Peche

• crabbé joeri, 30-04-2013

als je er ooit naartoe gaat als het gesneeuwd heeft neem dan kettingen mee, de op en afrit is kort en steil

• Paula, 03-05-2012

De activiteiten zijn voor jong en oud, ikzelf mocht ook meedoen en heb genoten!

• Richard den Haring, 18-09-2014

Gewoon boeken. Jagershutten zijn goed betaalbaar en door grote gaskachels ook in voor- en naseizoen prima te doen.

1 vraag over Camping Chasse et Peche

• Mayke, 19-07-2016

Is er WIFI op de camping (safaritenten)?

Richard, 13-08-2018

Nee geen wifi op de camping, behalve in het restaurant een deel van de dag

Camping Chasse et Peche info

• Aantal sterrenstersterster