Vakantiehuis Chalet Houffalize ( Chalet A,B en C )

VakantiehuisWeer vandaag15°7°

4 reviews over Vakantiehuis Chalet Houffalize ( Chalet A,B en C ) in het Nederlands

chalet met geweldig uitzicht

Erik
21-10-2014

Het houten chalet is gelegen op een heuvel net buiten Houffalize. In een kwartier loop je naar het gezellige centrum. Naast het huisje is een carport voor de auto en evt. fietsen. De inrichting is vrij minimalistisch, maar niet ongezellig. Het uitzicht vanuit de woonkamer is geweldig: je kijkt uit over het dal van de Ourthe! Het hoge plafond in de woonkamer is 's winters een nadeel: er moeten veel m3's verwarmd worden, dus je verstookt flink wat hout in de houtkachel (of elektra als je de elektrische kacheltjes gebruikt). Het huisje heeft verder een prachtig terras met vaste barbecue.

Langs het huisje lopen 3 mountainbikeroutes en 2 wandelroutes, dus een ideale uitvalsbasis voor sportievelingen.

Fantastisch chalet

U.
2-9-2012

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in dit huisje...bos praktisch tot aan de deur en rust. Enige nadeel vond ik in de badkamer de melkglas ramen dat als je ging douchen de buren konden meegenieten,maar met een handdoek op het raam opgelost :)

Zeer mooie en rustige ligging

C&A, YY
13-3-2011

Voor wie van wandelen of fietsen (mtb) houdt zijn deze huisjes ideaal! De huisjes liggen langs enkele mtb-routes en er passeert ook een (eco)wandeling maar erg druk is het hierdoor niet. De huisjes zijn zeer ruim en comfortabel. Wij zaten in nummer 8 (voor zes personen), er was gratis wifi aanwezig, een movibox en een sauna voor 3 personen (4 zou wat krap worden)!!. Alles was netjes bij aankomst en de afhandeling is correct!! De huisjes worden electrisch verwarmd maar het is duidelijk dat deze huisjes al goed van isolatie zijn voorzien want de ruimtes zijn gemakkelijk te verwarmen. Er is bovendien een houtkachel aanwezig die in staat is de hele woning te verwarmen, wat het ook nog gezelliger maakt.

Achter de huisjes ligt een terras en een tuin. Van de tuin moet je niet zoveel verwachten, het is meer ontgonnen bosgrond en geen grasveld!! Maar het terras is groot genoeg om met zes personen te eten en te BBQ'en!

Samengevat: een aanrader en zeker qua prijs/kwaliteit gerechtvaardigd

aan te bevelen

Rudi
16-5-2010

ruime vakantiehuisjes. Rustige ligging in het bos en buiten en centrum. Centrum evenwel snel bereikbaar met de wagen (2-tal km). Onmiddellijke aansluiting op een aantal prachtige wandelingen. Korrekte afhandeling, ontvangst, terugbetaling borg enz. (wij boekten via ourthe en Somme). Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chalet Houffalize ( Chalet A,B en C ) in Houffalize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chalet Houffalize ( Chalet A,B en C ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chalet Houffalize ( Chalet A,B en C ) scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.