Géén boekingskosten

• 4.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

16 Reviews over Cabanes de Rensiwez

• 8Emiel Verhasselt28-02-2020

Schitterende ligging, gezellige inrichting.

Een weekend met kinderen en kleinkinderen (11 personen, de jongste 13) hadden wij het centrale chalet bijna voor ons alleen. Gezellig ingerichte kamers en badkamers, mooie living met trap-rond-boom, open haard en gezellige hoekjes. Er zijn nog een 10tal kleinere chalets beschikbaar. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken langs het meer van Nisramont. Een negatief puntje : de wegen binnen het domein zitten vol kuilen. Bij regenweer echt vervelend.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Nicole27-08-2019

omgeving prachtig, sanitair en wegdek zeer slecht

Wij zijn vier dagen op deze camping met onze caravan geweest. Nadat je de grindweg met zeer diepe kuilen hebt overwonnen, vraag je je af waar je naar toe moet (geen bewegwijzering naar kampeerdeel) en rijd je via een smal weggetje naar boven zonder keer mogelijkheid voor caravan. Afijn, eindelijk een plekje gevonden. Sanitair is in deze prachtige omgeving een doorn in het oog! Het bestaat uit 2 felgekleurde bouwketen, waarin in de ene keet 5 douches zijn gestopt (waarvan er 2 verstopt waren) en in de andere keet de toiletten. Geen gelegenheid om je afwas te doen. Dus iedereen gebruikt hiervoor de douches, wat wellicht verklaart waarom deze verstopt waren met etenswaren.

Toch nog een redelijke beoordeling, omdat het echt een prachtige omgeving is! Ook de houten huisjes die erg ruim uit elkaar liggen, geven een leuke sfeer.

• 9Tatjana Limpens15-06-2019

Romantisch

Romantisch, knus verblijf in een mooie omgeving. Leuke ontvangst, maar vooral heel ontspannend.

• 9Staat v/h sanitair
  • 1Chris27-05-2018

Schandalig slecht .

Zeer en dan ook zeer slecht dit mag men geen camping meer noemen maar een modderpoel waar verbouwd wordt en overal puin ligt.maaien doet men niet onderhoud heeft men nog nooit van gehoord en overal zie je vuur plekken wat en enorme schande. …Meer

• 8Remon19-10-2017

Leuke huisjes!!

Moulin de Rensiwez bestaat uit een camping en een park met huisjes. Over de camping kan ik niets zeggen, wij hebben hier niet opgestaan. Wel hebben we reeds twee (2) keer gebruik gemaakt van het park met huisjes. Dit is zeker een aanrader! Het zijn allemaal houten blokhutjes met een houtkachel en een bad. Bij sommige huisjes zit een sauna en/of een hot tube. Het is erg gezellig en romantisch in de huisjes. Alle huisjes liggen midden in het bos. De prijs vind ik wel aan de hoge kant.

• 3Lieve J.12-09-2016

nooit of te nooit niet meer

Rustige camping, ruime plaatsen. Maar: receptie bijna nooit bemand, elektriciteit viel regelmatig uit, gps-coördinaten op de website zijn fout, heel vieze afwasbakken (warm water niet aan de afwasbak zelf), zeer wisselvallige douches (meer koud dan warm), vies sanitair (het stonk er constant naar mazout), slechts 2 WC's bij de vrouwen waarvan er 1 kapot was....enzovoort. Kortom: véél te duur (€25,-/nacht) voor het geboden comfort! Ons zien ze nooit meer terug.

• 6Lira17-05-2016

Ligging en ruimte was perfect

Camping is ruim (of kwam omdat deze leeg was) voor onze groep. Genoeg ruimte en electra aansluitingen. Paden waren net opnieuw aangelegd. Trap was nog wel aan vervanging toe. Helaas erg vies sanitair, word wekelijks schoongemaakt zagen we op het rooster. Het plafond en muren al jaren niet.. Warm water was na 5 korte douches op, dus na een dag mountainbiken waren er meer met een koude dan warme douche. Wel de vrijheid voor een goed vuurtje en barbecue's. Voor een volgende vakantie in de Ardennen gaan we wel op zoek naar een andere schone camping als hier niets aan veranderd.

Ligging is goed. Echt er even 'uit' , mooi afgelegen van het grote toerisme. (dus ook van restaurants en cafe's...) Vanaf de camping ben je zo op de fiets en wandel paden.

• 4Robin25-08-2015

Te mooi om waar te zijn

Geweldige ligging aan de rivier.

Maar de voorzieningen zijn zwaar onder de maat, sanitair is vies en onvoldoende als de camping meer dan voor de helft vol staat. de stank en de herrie van de generator is niet van deze tijd.

Velden voor de tenten zijn erg drassig, en het overige onderhoud van het terrein loopt ver achter. Prijs per nacht staat niet in verhouding met de geleverde kwaliteit

• 5Paul31-07-2015

Prachtige ligging maar veel gemiste kansen.

Deze camping heeft voor het kamperen met een tent 2 velden die prachtig aan de Ourthe liggen.

Het is alleen erg jammer dat de prijzen en de website meer doen verwachten van de camping dan dat er in werkelijkheid wordt geboden. Het basis uitgevoerde sanitair zou kunnen voldoen als het regelmatig schoongemaakt zou worden, als niet de helft van de wc gesloten zouden zijn en als de 6 douches ook allemaal zouden werken ipv 3. Tijdens ons verblijf van 6 dagen hebben we 1 dag geen water gehad ( ook geen toilet) een avond geen licht en 5 dagen wel water maar dit was niet drinkbaar.

Overal op de camping is het een bende, in alle hoeken ligt puin en afval.

De beloofde rust is betrekkelijk, de camping trekt door zijn vrijheid ( er is geen enkel toezicht) veel groepen. Misschien hadden wij pech maar de diverse groepen hadden versterkte muziek op staan en er werd tot 2h in de nacht feest gevierd.

• 3Ger Beekes21-05-2015

Foto's spreken voor zich

Beheerders laten camping verslonzen om mooie bungalows te kunnen bouwen. De stroomvoorzieningen zijn afgebroken, maar tegen betaling van de volle prijs mag je wel komen parkeren met tent of camper. De wc's en douches zijn een grote baggerzooi (zie foto's) en als we 's middags willen vertrekken is de receptie gesloten. Als we eindelijk kunnen afrekenen rekent de beheerder ons een vriendelijk lachend een korting voor, maar onderweg zien we al dat hij de prijs verkeerd heeft berekend en dat we uiteindelijk over 3 nachten nog tien euro te veel over de toch al te hoge kosten hebben betaald.

Camping Cabanes de Rensiwez info

Camping-informatie