Vakantiehuis Bellevue

Tonen op kaart

76 reviews over Vakantiehuis Bellevue

• 2018
    9Martin en Debbie12-08-2018

Zeer complete woning op prachtige locatie

Zeer complete woning voorzien van alle gemakken, gelegen op een prachtige locatie. We zijn hier met 2 volwassenen 1 kind van 13 en onze witte herder 1 week gebleven. Wat ons meteen opviel was de fantastische locatie! Het huis is schoon, netjes en vooral ook erg compleet ingericht. Een ideale woning om tot rust te komen of om uitstapjes te maken richting bastogne houffalize of la roche ardennes etc.. De tuin was heerlijk, vooral voor onze hond die lekker "vrij" kon spelen. Kortom een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Vranken29-04-2018

Aanrader

Prachtige ligging. Schitterend uitzicht. Rijkelijk uitgeruste woning. Ruim van opzet. Prettige indeling.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Dewitte-Lambrecht05-11-2017

Een zalige, rustgevende week in een mooie omgeving

Het huis ligt in een rustige omgeving. Het is ruim en heeft een heel mooi uitzicht. Alles is aanwezig voor kleine kinderen. Is zeker een aanrader! Er zijn vele mooie wandelingen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Fam van Ginkel27-07-2017

Een fantastisch huis om geweldig tot rust te komen

Geweldig (schone) woning, de kinderen voelden zich direct thuis. Onze ouders waren mee, en vanwege de ruime opzet heeft niemand elkaar in de weg gelopen! Een heerlijk complete keuken, schone badkamers, toiletten, prettige bedden. Kortom een geweldige week gehad. De mannen hebben heerlijk geracefiets in de omgeving! Een aanrader.

Indien mogelijk neem zoveel mogelijk boodschappen mee, omdat de winkels best een stukje weg zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug! En dan zonder een auto vol spelletjes e.d. want in dit alles was ruim voorzien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Els Wiekeraad14-06-2017

mooi en verzorgd huis

als men drukte zoekt is dit huis niet geschikt. als men rust en uitzicht zoekt dan is dit een echte aanrader

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Ad Hoos04-06-2017

Geslaagd Weekend!

Verder verbleven wij in een prachtige woning met alle denkbare faciliteiten, gelegen in een prachtige omgeving, waar wij thuisgekomen na een hectische reis door de Verenigde Arabische Emiraten heerlijk tot rust zijn gekomen. De inrichting is zoals in de meeste vakantiehuisjes wat gedateerd, maar verder in goede staat dus dat mag eigenlijk geen naam hebben. Er is een goede Supermarkt in de directe omgeving, maar je rijd in 15 min. naar Bastogne /Bastenaken waar je alle winkels bij elkaar vind. In de omgeving is voldoende vertier te vinden. Wandelen, fietsen-mountainbiken en vissen. Wij zijn naar het Domein van de Grotten van Han geweest en hebben daar een heerlijke dag doorgebracht met wandelen, safari-rit en met de tram naar de grotten waar we zeker anderhalf tot twee uur onze ogen hebben uitgekeken. Ook het Oorlog Museum in Bastenaken was zeker de moeite waard evenals de mooie vakantiewoning Bellevue.

Tip: Neem je eigen hoofdkussen mee! Het is lastig voor verhuurders om voor ieder persoon een geschikt hoofdkussen aanwezig te hebben, dus daarom nemen wij altijd ons eigen kussen mee.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Familie de Jong08-05-2017

Geweldig

Super mooi ruim en schoon huis met een heerlijke tuin erbij, mooie gezellige en leuke omgeving, echt een aanrader om naar de brouwerij van La Chouffe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 9Petra06-04-2017

fantastisch

Mooi ruim huis met prachtig uitzicht. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen in de omgeving. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Jolande Thus31-03-2017

Rust en ruimte.

In dit fantastische huis hebben we geweldige dagen gehad. Een ruim huis voorzien van alle gemakken, mooie omgeving voor lange wandelingen en een goede nachtrust.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Karel22-03-2017

Schitterende woning

Heel mooi huis in een even mooie omgeving, we hadden geluk met het weer en danis de grote tuin een uitkomst

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

12 tips over Vakantiehuis Bellevue

1 vraag over Vakantiehuis Bellevue

• jefkatrien, 20-09-2015 Rapporteren

beschikbaarheid en prijs

Is het weekend van 6 tot 8 november nog vrij en wat is de prijs? 3 volwassenen en 3 kinderen.

Vakantiehuis Bellevue info

• Aantal personen7 tot 8