Vakantiepark L'Espinette

Meer vakantiepark info

102 reviews over Vakantiepark L'Espinette

• 3M. Keulers27-06-2011

Nooit meer.

"Gelukkig" maar voor 1 nacht geboekt tijdens een uitstapje met de personeelsvereniging. Onderkomens waren muf, vies en zwaar onderkomen, meubilair (incl. de bedden) was al een jaar of 10 afgeschreven, sanitair uit grootmoederstijd. Kabaal tot middernacht (en later), zeer gehorige onderkomens. De locatie is in orde. Ideaal voor uitstapjes in de Ardennen maar dit park is zwaar aan een (zeer) grote renovatie toe. Schandalig dat ze schoonmaakkosten vragen. Dit was met verre het minst schone verblijf dat ik ooit op een vakantie heb gehad. Snap dan ook niet dat sommige mensen dit park een 7, 8 of zelfs een9 kunnen geven. Vraag me af waar die mensen dan voorheen gelogeerd hebben.

• 5Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 1Gregory15-06-2011

Nooit meer!

Ben nog nooit zo slecht behandeld en zo onbeleefd! Men vindt het erg als men de eigenaars inlicht dat er: met golfballen langs de auto's gespeeld wordt, dat er barbecues gebeuren met 50cm hoge vlammen naast onze bungalo, dat er nachtlawaai is met ibizamuziek tot 2.30u en dat men onze tafels en stoelen probeert te stelen. Men vraagt ons op een uiterst onaangename manier om "tolerant" te zijn. Dit was de eerste en de laatste maal! Mensen die geen frans verstaan(nederlanders) worden door de receptioniste verweten van "emmerdeur" (ambetanteriken)

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 5Kimberly13-06-2011

Niet schoon, service belachelijk slecht!

Wij sliepen in het grote kamphuis, maar met aankomst zag het er niet schoon uit. Met uitzondering van de badkamers, die waren denk ik gerenoveerd. Verder lagen er oude sokken achter het bed, kauwgom aan de stapelbedden vast geplakt, en de stof hing in alle hoeken. Doordat het mooi weer was hebben we gelukkig buiten kunnen zitten aan het zwembad, daarom hebben we het ook heel gezellig gehad! Maar het is zeker geen aanrader!

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 5Familie van den Haspel08-06-2011

Nooit meer!

Wij hebben een heerlijke midweek gehad in de Ardennen, leuke dingen gedaan zoals Plopsa Coo, de Grotten bezocht, railbike tochtje gedaan, en echt genoten van het super mooie weer!!!! Alleen de accomodatie was muf toen we binnen kwamen, water komt vanzelf uit de kraan, en af en toe hoor je de leidingen fluiten in de badkamer, super gehorig door boven buren, het twee persoons bed in de woonkamer was een uitklapslaapbank, op zich prima, maar een lat lag los van de lattenbodem, matras was te dun, en twee lattenbodems waren gebroken en gerepareerd met plakband, ik kwam thuis en had gekneusde spieren van het bed. Gelukkig was het mooi weer dat scheelt een boel, receptie is slecht bereikbaar, ze zijn alleen op ma en vrijdag even open, dus met klachten enz niet goed bereikbaar. Kinderen kunnen leuk buiten spelen, er zijn schommels speeltuintje enz...

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 8Barbara06-05-2011

Superplek voor een superprijs

Voor een zeer klein prijsje heb je een schoon verblijf, in een rustig park.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7chris14-11-2010

Prijs kwaliteit zit goed

De huisjes zijn proper en toch wel gezellig en het domein op zich is echt wel goed onderhouden . Niet tegenstaande heb ik toch wel enige minpuntjes . - Het sofabed is niet aan te reden voor meerdere nachten je ligt werkelijk op de latten . - de huisjes kunnen echt wel een renovatie gebruiken . - in de slaapkamer zijn er twee 1 persoonsbedjes achter elkaar.

Voor de rest viel de vakantie goed mee en was de seviceop en top in orde !

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2010

• 10Johan15-08-2010

Zeer mooi vakantiepark!

L'Espinette is idiaal gekegen om uitstappen te maken. Schitterende omgeving. Niet ver van Durbuy en Hotton.

Rustig park met veel faciliteiten.

Een aanrader!!!

• 5Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8A. van der Wurff04-07-2010

Volgend jaar weer!

Wij zijn net terug van een kort weekje L'Espinette (ik ,mijn vrouw en peuter van 1.5 jr). Het huisje was voor 5 p. (type B). Basic meubilair maar schoon! Het zwembad was net open (maanden Juli-Aug.) en ook schoon en erg aangenaam met het zeer warme weer (gem T=25 graden). Klein zwembad zeer geschikt voor peuters. Service was prima, en park zeer ruim opgezet met veel grasterrein (netjes gemaaid), tennisvelden (2x) en midden tussen de huisjes tafeltennistafels (beton) en banken. Het was zeer rustig doordat zomervakantie in Be en NL nog net niet grootschalig begonnen was. Dicthbij een rode MTB route (3 routes in totaal). In Hotton Delhaize supermarkt en zeer goede bakker (Breda Boulangerie) bij de centrale brug.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 3R. de Lorijn11-06-2010

Groepsaccomodatie 36p ruim maar oud

Een groot huis met 2 slaapzalen. voldoende ruimte en inventaris, helaas verouderd vies en muffig ondanks de forse kosten schoonmaak. Je moet 500 euro borg betalen! Wij konden de meterstanden niet opnemen ( geen toegang, receptie was altijd dicht ) Van de borg kregen wij maar 332 euro terug, volgens hen hadden wij verbruikt ( in 2 dagen! ) 107 euro elektra 45 euro stookolie en 16 euro voor een verdwenen? kussen Het park is verouderd, het zwembad klein en vies, de tennisbaan is levensgevaarlijk.

• 2Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 6R. de Lorijn11-06-2010

Groepsaccomodatie 36p ruim maar verouderd

De groepsaccomodatie Espinette adventure is ruim met 2 slaapzalen, een grote eetzaal en voldoende inventaris. De inrichting is echter verouderd,muf niet schoon ( ondanks de forse schoonmaakkosten die je moet betalen ) De receptie was niet bemand, klachten kon je niet doorgeven, ook de meterstanden kon je niet opnemen omdat je geen toegang had tot die ruimte.Groot was dan ook de schrik dat wij van de borg van Euro 500 maar 332 euro terugkregen.Volgens de organistie hadden wij ( verblijf was van vrijdagmiddag 15.00 uur tot zondagmiddag 15.00 uur ) 107! euro aan stroom, 45 euro stookolie, en 16 euro voor een verdwenen kussen? Het park zelf is ook niet veel soeps ( klein vies zwembad, levensgevaarlijke tennisbanen ) De omgeving is prachtig er is veel te doen ( adventure op 5 km afstand ) om je te vermaken moet je er dus met de auto op uit.

• 1Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2010