Vakantiepark L'Espinette

6,3

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen5,5

101 reviews over Vakantiepark L'Espinette in het Nederlands

Erg leuk huisje, leuke omgeving

Anne
7-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De omgeving is prachtig en er is veel te doen. Wandelen, fietsen, grotten bekijken, prachtige dorpjes. Ook wordt er in juli (en augustus) veel georganiseerd door de omringende dorpen (marktjes, kermis, wandelingen met een gids). Ons huisje was prima en de buren zijn gezellig. Eigenlijk is het een prachtig klein park, alleen een beetje jammer dat het zwembad en de tennisbaan zijn vervallen. Je kan er wel tafeltennis en midgetgolf spelen. Ook is er is een petanque baan en een prachtig groot grasveld om te spelen.

Verschrikkelijk slecht park!

Neeltje
19-11-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wat vonden weg goed ?? Helemaal niets.Smerig huisje vol schimmel en een penetrante schimmellucht.Smerig meubilair.Smerige badkamer vol schimmel.Lekkende kranen.Vrijwel geen servies en wat er stond moest af gewassen worden.Het regende stevig die week een paar dagen en de hele tuin stond blank en omdat woonkamer lager ligt dan de tuin liep het water inclusief drek zo het huisje in.Bedden te ranzig voor woorden.Dekens stinken en zijn enorm smerig.De mascara vlekken van de vorige huurster zaten nog op de kussensloop.Kinderbedje was ook te smerig voor woorden en hebben we helemaal ontsmet omdat we onze dochter er anders absoluut niet in durfden leggen.TV..tja als je 30 bij 30 cm een tv wil noemen dan hadden we die.Beeld was alleen sneeuw en maar 1 zender. Geen tuinmeubilair aanwezig.De koelkast maakt zulke herrie dat we die als we gingen slapen uit deden.Was niet te harden anders.Luchtverfrissers gekocht en als een idioot alles zelf schoon gemaakt.Leter in de week toen de zon eindelijk doorbrak een hysterisch mens bij het zwembad dat als er een haar onder de badmuts van mijn dochter vandaan piepte werd ze helemaal gek en stond te bléren dat de badmuts op moest en anders water uit.Stond de hele dag te krijsen tegen mensen over die badmuts.Als het weer niet was omgeslagen waren we na 2/3 dagen weg gegaan.De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen en lekker eten kun je overal maar dit park is een regelrechte schande en verdiend de sloop.We hebben over dingen geklaagd en toen sprak de receptie ineens geen nederlands meer.De betaling voor de schoonmaak is ook een schande en de borg die je betaald ook.Voor wat ??De Ardennen hebben ons hart gestolen en we gaan zeker weer maar dit park.............echt abominabel slecht

Ik beveel dit park niet aan

M.Bierma
2-10-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Onpersoonlijk, slecht onderhouden, kleine woningen, slecht schoongemaakt, mankementen, leuk terras, tuin van het park wordt goed bijgehouden, genoeg speel gelegenheid voor de kinderen, zwembad ziet er niet uit. Prachtige omgeving

Bungalow.net

Niet voor herhaling vatbaar.

van Donk
11-8-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Fijne vakantie gehad in de Ardennen. Helaas was het park minder. Wij kregen huisje 37. Toen we aankwamen hadden we geen elektriciteit. Meteen een paar belletjes moeten plegen om dit te regelen. Binnen en buiten was het erg verouderd. Op de (bed)bank lag een erg oud soort doek, waar flarden vanaf vielen, en die erg afgaf aan kleding. de laatjes liepen erg stroef, en het deurtje van de vriezer was kapot. de hendel van de deur van de koelkast is vervangen door een klein zwart plastic dingetje. buiten is het erg ongezellig. zwembad staat leeg, barretje is gesloten. Ik denk dat dit een prachtig park is geweest, waar mensen met veel plezier verbleven, maar het is erg oud en slecht onderhouden. dit is erg zonde naar mijn idee.

Nooit meer !

Luigi
9-1-2016
  • Activiteiten4

Vieze vuile gore stinkboel

Helemaal niet proper , men moet €200 betalen om te kuisen maar volgens mij is er in heel 2015 nooit ook maar 1 woning gekuist .

Alles versleten , wc's , douches , keuken . Verstoppingen echt een ramp . Bedden smerig en stinken enzv . . . . . . .

Zoek vlug iets anders .

top

Aers luc
28-12-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het was een zeer tof verblij en een zeer mooie en

rustige omgeving om even de stress achter je te laten

even de batterijen opteladen we logeren in bungalow 32 een mooi gezellig knus huisje!! We komen zeker terug !! vele grts Mr en Mvr Aers-Maes

Huisje 26

Gezin met jonge kinderen
23-11-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De grootste troef van huisje 26 is het mooie uitzicht. Het huisje is gelegen aan een grasplein met schommels en een trampoline (toppertje voor mijn kids)

De kinderen hadden het er erg naar hun zin. Er was een grote koffer met buitenspeelgoed en in het huisje was er een overvolle spelletjeskast. Vervelen zullen ze zich zeker niet !

Het huisje was niet echt luxueus, maar toch was al het nodige voor handen. Alles is netjes en dat is toch het belangrijkste.

Verhuurster doet haar best om iedereen een aangenaam verblijf te bezorgen. Zo stuurde ze heel wat info door met bezienswaardigheden en wandelingen in de buurt. Dat laatste is iets wat je zeker moet doen. Trek je wandelschoenen aan en geniet van al het moois dat de natuur hier te bieden heeft.

Perfect huisje nr. 32 van L'Espinette

D. van der Meer
28-10-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Het park L'Espinette is zeker mede dankzij de huiseigenaren mooier en gezelliger aan het worden. Heel veel achterstalligheid is onder handen genomen en ook is er gedacht aan vertier voor de kleine kinderen op het park. Er is een n tijd geweest dat het park dankzij een groot bungalow verhuurbedrijf achteruit is gegaan, maar dat is allemaal door de huidige huiseigenaren in orde gebracht.

Het huisje nummer 32 van de eigenaar Patrick is schoon, knus, warm ingericht en gezellig. Een absolute aanrader.

• Activiteiten10
  • Onderkomen8

Heel goede en duidelijke omschrijving ontvangen van onze lieve eigenares 'Tamara', ook een mooi uitgestippelde wegbeschrijving ontvangen. Je ziet duidelijk dat de bungalow 26 (die hadden wij gehuurd via een Belgische zoekertjessite) met smaak werd gerenoveerd. Het is gezellig en modern aangekleed, veel licht en prachtig uitzicht van uit ons zonnig georiënteerd terras.

We hebben ook genoten van de nieuwe petanque-banen (thanks voor de aanwezige metalen petanque-ballen).

Onze kinderen waren duidelijk de koning te rijk, met al het aanwezige speelgoed. Het kinderstoeltje kwam ook goed van pas.

De streek is prachtig, en je hoeft maar enkele meters te wandelen en je bent in een prachtig bos, met prachtige rotskloven.

We hebben ook genoten van onze uitstappen naar Durbuy, Hotton en Wéris : allemaal heel dichtbij.

Het restaurant op het mooi onderhouden vakantiepark was alle dagen open en de Achouffe en Orval smaakten ons overheerlijk bij onze dagschotel.

Conclusie: een echte aanrader !!

nooit meer

Annelies
2-12-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

er was een groot feest melding van gemaakt maar de volgende avond ging het gewoon door, tot diep in de nacht, er werd beweerd dat iemand van het personeel daar woond en die niets gehoord heeft, onze dekens zaten vol haren en stonken naar natte hond, er werd niets aan gedaan melding van gemaakt, grote dikke oorwormen kropen rond zodra het licht uitging, pas na het luchtluik gesloten te hebben werd het minder , de bedden waren slecht en nu 5 weken thuis en nog de borgsom niet ontvangen al hebben wij wel een afrekening ontvangen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark L'Espinette in Hotton , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark L'Espinette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark L'Espinette scoort een 6.29 uit 10 op basis van 101 reviews.