Vakantiepark L'Espinette

102 reviews over Vakantiepark L'Espinette

• 2018
    6A Leij.01-10-2018

Nooit meer

In het plaatsje Ny in Belgie vlakbij Hotton ligt een vakantiepark El Espinette deze is verlaten, geen beheerder geen receptie. Door particulieren en een vakantie park 20 km van Ny worden nog huisjes te huur aangeboden. Er wordt beweerd dat de de huisje/ appartementen zijn gerenoveerd, dat is niet zo. Erg gedateerd, verlaten tennisbanen, jeu de boules banen, zwembad etc. Via een particulier gehuurd. Zij beweert alles op update te hebben dit is niet waar. oud, gedateerd appartement, schimmelig in badkamer w.c. en stoffig. Wij vonden de omgeving mooi, maar het park viel tegen, verlaten, zeer slechte wifi. Als er wat is voel je je aan je lot overgelaten, red uw zelf. Geen receptie en tel maar tijdelijk bereikbaar dus als er na 18:00 wat gebeurd daar sta je dan. Geen hulp, ja misschien van andere behulpzame gasten. Ook andere vakantie gasten klaagden hierover o.a.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
      7Anne07-08-2017

Erg leuk huisje, leuke omgeving

De omgeving is prachtig en er is veel te doen. Wandelen, fietsen, grotten bekijken, prachtige dorpjes. Ook wordt er in juli (en augustus) veel georganiseerd door de omringende dorpen (marktjes, kermis, wandelingen met een gids). Ons huisje was prima en de buren zijn gezellig. Eigenlijk is het een prachtig klein park, alleen een beetje jammer dat het zwembad en de tennisbaan zijn vervallen. Je kan er wel tafeltennis en midgetgolf spelen. Ook is er is een petanque baan en een prachtig groot grasveld om te spelen.

• 7Onderkomen
      • 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

3Neeltje19-11-2016

Verschrikkelijk slecht park!

Wat vonden weg goed ?? Helemaal niets.Smerig huisje vol schimmel en een penetrante schimmellucht.Smerig meubilair.Smerige badkamer vol schimmel.Lekkende kranen.Vrijwel geen servies en wat er stond moest af gewassen worden.Het regende stevig die week een paar dagen en de hele tuin stond blank en omdat woonkamer lager ligt dan de tuin liep het water inclusief drek zo het huisje in.Bedden te ranzig voor woorden.Dekens stinken en zijn enorm smerig.De mascara vlekken van de vorige huurster zaten nog op de kussensloop.Kinderbedje was ook te smerig voor woorden en hebben we helemaal ontsmet omdat we onze dochter er anders absoluut niet in durfden leggen.TV..tja als je 30 bij 30 cm een tv wil noemen dan hadden we die.Beeld was alleen sneeuw en maar 1 zender. Geen tuinmeubilair aanwezig.De koelkast maakt zulke herrie dat we die als we gingen slapen uit deden.Was niet te harden anders.Luchtverfrissers gekocht en als een idioot alles zelf schoon gemaakt.Leter in de week toen de zon eindelijk doorbrak een hysterisch mens bij het zwembad dat als er een haar onder de badmuts van mijn dochter vandaan piepte werd ze helemaal gek en stond te bléren dat de badmuts op moest en anders water uit.Stond de hele dag te krijsen tegen mensen over die badmuts.Als het weer niet was omgeslagen waren we na 2/3 dagen weg gegaan.De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen en lekker eten kun je overal maar dit park is een regelrechte schande en verdiend de sloop.We hebben over dingen geklaagd en toen sprak de receptie ineens geen nederlands meer.De betaling voor de schoonmaak is ook een schande en de borg die je betaald ook.Voor wat ??De Ardennen hebben ons hart gestolen en we gaan zeker weer maar dit park.............echt abominabel slecht

• 1Onderkomen
      • 1Activiteiten
      • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

• 4M.Bierma02-10-2016

Ik beveel dit park niet aan

Onpersoonlijk, slecht onderhouden, kleine woningen, slecht schoongemaakt, mankementen, leuk terras, tuin van het park wordt goed bijgehouden, genoeg speel gelegenheid voor de kinderen, zwembad ziet er niet uit. Prachtige omgeving

• 2Onderkomen
      • 5Activiteiten
      • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 4van Donk11-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Fijne vakantie gehad in de Ardennen. Helaas was het park minder. Wij kregen huisje 37. Toen we aankwamen hadden we geen elektriciteit. Meteen een paar belletjes moeten plegen om dit te regelen. Binnen en buiten was het erg verouderd. Op de (bed)bank lag een erg oud soort doek, waar flarden vanaf vielen, en die erg afgaf aan kleding. de laatjes liepen erg stroef, en het deurtje van de vriezer was kapot. de hendel van de deur van de koelkast is vervangen door een klein zwart plastic dingetje. buiten is het erg ongezellig. zwembad staat leeg, barretje is gesloten. Ik denk dat dit een prachtig park is geweest, waar mensen met veel plezier verbleven, maar het is erg oud en slecht onderhouden. dit is erg zonde naar mijn idee.

• 4Onderkomen
      • 2Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 1Luigi09-01-2016

Nooit meer !

Vieze vuile gore stinkboel Helemaal niet proper , men moet €200 betalen om te kuisen maar volgens mij is er in heel 2015 nooit ook maar 1 woning gekuist . Alles versleten , wc's , douches , keuken . Verstoppingen echt een ramp . Bedden smerig en stinken enzv . . . . . . . Zoek vlug iets anders .

• 2Onderkomen
      • 4Activiteiten
      • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2015

• 8Aers luc28-12-2015

top

Het was een zeer tof verblij en een zeer mooie en rustige omgeving om even de stress achter je te laten even de batterijen opteladen we logeren in bungalow 32 een mooi gezellig knus huisje!! We komen zeker terug !! vele grts Mr en Mvr Aers-Maes

• 7Onderkomen
      • 7Activiteiten

Gereisd met partner in december 2015

• 8Gezin met jonge kinderen23-11-2015

Huisje 26

De grootste troef van huisje 26 is het mooie uitzicht. Het huisje is gelegen aan een grasplein met schommels en een trampoline (toppertje voor mijn kids) De kinderen hadden het er erg naar hun zin. Er was een grote koffer met buitenspeelgoed en in het huisje was er een overvolle spelletjeskast. Vervelen zullen ze zich zeker niet ! Het huisje was niet echt luxueus, maar toch was al het nodige voor handen. Alles is netjes en dat is toch het belangrijkste. Verhuurster doet haar best om iedereen een aangenaam verblijf te bezorgen. Zo stuurde ze heel wat info door met bezienswaardigheden en wandelingen in de buurt. Dat laatste is iets wat je zeker moet doen. Trek je wandelschoenen aan en geniet van al het moois dat de natuur hier te bieden heeft.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 8D. van der Meer28-10-2015

Perfect huisje nr. 32 van L'Espinette

Het park L'Espinette is zeker mede dankzij de huiseigenaren mooier en gezelliger aan het worden. Heel veel achterstalligheid is onder handen genomen en ook is er gedacht aan vertier voor de kleine kinderen op het park. Er is een n tijd geweest dat het park dankzij een groot bungalow verhuurbedrijf achteruit is gegaan, maar dat is allemaal door de huidige huiseigenaren in orde gebracht.
      Het huisje nummer 32 van de eigenaar Patrick is schoon, knus, warm ingericht en gezellig. Een absolute aanrader.

• 10Activiteiten
      • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 9Evelyne22-06-2015

Gehuurd bij particulier: goeie service. Top!

Heel goede en duidelijke omschrijving ontvangen van onze lieve eigenares 'Tamara', ook een mooi uitgestippelde wegbeschrijving ontvangen. Je ziet duidelijk dat de bungalow 26 (die hadden wij gehuurd via een Belgische zoekertjessite) met smaak werd gerenoveerd. Het is gezellig en modern aangekleed, veel licht en prachtig uitzicht van uit ons zonnig georiënteerd terras. We hebben ook genoten van de nieuwe petanque-banen (thanks voor de aanwezige metalen petanque-ballen). Onze kinderen waren duidelijk de koning te rijk, met al het aanwezige speelgoed. Het kinderstoeltje kwam ook goed van pas. De streek is prachtig, en je hoeft maar enkele meters te wandelen en je bent in een prachtig bos, met prachtige rotskloven. We hebben ook genoten van onze uitstappen naar Durbuy, Hotton en Wéris : allemaal heel dichtbij. Het restaurant op het mooi onderhouden vakantiepark was alle dagen open en de Achouffe en Orval smaakten ons overheerlijk bij onze dagschotel. Conclusie: een echte aanrader !!

• 10Activiteiten
      • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

3 tips over Vakantiepark L'Espinette

• Derieuws, 10-07-2013

tijdens de zomer barst het van de evenementen en de ambachtelijke marktjes in de buurt.

• dits christine, 18-06-2012

Heel gemakkelijke wandelweg naar Hotton. Toffe wandelroutes richting Soy en andere buurdorpjes. Rustig en landelijk.

• Cathelijne, 03-08-2013

Ga er op uit en ontdek plaatsjes als La Roche en Ardennes, Durbuy en ook Hotton. Stuk voor stuk juweeltjes.

0 vragen over Vakantiepark L'Espinette

Vakantiepark info