Camping Eau-Zone

Meer camping info

51 reviews over Camping Eau-Zone

• 1Ann02-08-2020

Schandalig

Waren er al enkele jaren op rij geweest. Prijs kwaliteit was dit toen ok. Dit jaar was het ronduit schandalig. Sanitair is er verouderd en niet meer onderhouden. Na 18u is er niemand meer bereikbaar bij problemen. Elektriciteit viel uit en de eigenaar wou zich niet verplaatsen van zijn camping in Erezée naar Hotton, we moesten maar ons plan trekken. De camping staat al enkele jaren te koop en de eigenaar runt een grotere camping wat verderop. Mijn advies aan de eigenaars: kan je het niet uitbaten met manieren, sluit dan gewoon de boel. Laat de mensen ook niet betalen voor warm water als in de helft van de afwasbakken en in 3/4 van de douches geen warm water is!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Johan31-07-2020

Nooit meer

Wat een ramp, 14 dagen geboekt. Eerste 3 dagen camping overvol. Daarna wat rustiger. Geen uitbaters gezien. Sanitair niet proper. Nauwelijks gepoetst, enkel na telefonisch contact met de uitbaters. De dag daarna niet meer. Geen warm water in vuile douches. Na klacht werd het hersteld. Volgende keer op ieuw koud water... Enig licht puntje, steward, de green keeper, aangename kerel. Alleen is het een timmerman en kon hij niet helpen met sanitair. Na 18u alle remmen los, overal grote Vuren bij de plaatsen aan het water ( veileg met dit droge weer) maw geen verantwoordelijke meer op de camping. Jammer dat alle campings in de buurt vozet waren anders waren we na dag 2 al weg

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Nathalie Vandenbulcke21-07-2020

Goeie ligging

Waren hier vorig jaar komen kijken en 1 nacht verbleven. Heel vriendelijke uitbaters, en alleswas top, dus we beslisten om 2020 een weekje hier te blijven. Wat een verschil, sanitair veel te weinig gepoetst nu er zoveel volk op het terrein was. Telefonisch niet te bereikenom iets te melden. De vorige uitbaters niet gezien. Niets qua extra voorzorgsmaatregelen inzake corona. Toch blijf ik erbij dat dit met wat aanpassing en extra onderhoud sanitair een supercamping is.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    6Roelofs31-08-2019

Over nadenken

Wij waren met een groep, jammer dat het restaurant om 20.30 uur dicht ging, en in het weekend 21.30 uur er werd gezegd om die tijd u kunt blijven zitten maar wij gaan dicht. rommelig door elkaar gezet de tenten. Erg gevaarlijk in de avond in de donker, omdat er geen verlichting brand, er onprettig

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Evi VR18-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijke ontvangst, nette camping. Geen massacamping en ze ligt vlakbij de Ourthe en het centrum van Hotton. Proper sanitair en een gezellig terras tegen het water. We hebben al besloten om zeker nog eens terug te komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8A.W. Nieuwland30-07-2019

rust en ruimte, fantastisch

Heel vriendelijk en gastvrij ontvangen, ruime plaatsen en schoon en goed sanitair. We stonden met onze buscamper tegenover de Ourthe waar het heerlijk zwemmen was. Vlak bij het stadje en toch midden in de natuur, heerlijk gewandeld en vogels gespot o.a. de ijsvogel die regelmatig op bezoek kwam. s'Avonds heerlijk gegeten op de camping echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9marc08-03-2019

super voor mensen die rust zoeken .

Rustige camping dicht bij het centrum van hotton.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Sylvia02-09-2018

Heerlijk genoten van de rust en de ruimte.

Een mooie, rustige, kleine camping aan het riviertje l'Ourthe gelegen. Hele ruime plaatsen. Schoon sanitair. Op loopafstand van het pittoreske dorp Hotton, met bakker, supermarkten, zaterdagmarkt (om de andere week), cafeetjes, terrasjes, restaurantjes.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Max01-08-2018

Heerlijk

Het was een zeer prettig verblijf. Ik heb hier 1 week gestaan met een kleine tent. Mooie plek aan het water uitgekozen. Deze plek was zeer ruim. Stroom heb ik niet gebruikt, maar was overal op de camping goed verkrijgbaar. Evenals waterpunten. Toiletten zijn netjes en dicht in de buurt. Het restaurant, maar vooral de mensen van het restaurant, zijn zeer behulpzaam voor de campinggasten. Zij hebben mijn verblijf nog prettiger gemaakt. Zijn vriendelijk, maken graag een praatje, proberen je te helpen waar nodig en maken heerlijke gerechten, zowel s'ochtends met ontbijt als s'avonds met diner. Het dorp is op loopafstand. Meerdere mountainbike routes (waar ik voor ben gegaan) aanwezig. Dit varieerde van licht tot zwaardere parcours. Ook voor de wandelaars is er genoeg variatie in tochten. Als je van rust en ontspanning houdt is dit een prima plek. Voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2018

• 8paul31-07-2018

Leuke camping

rustige camping met grote standplaatsen in natuurlijke omgeving. Net sanitair en vriendelijke, behulpzame eigenaars. Je kan op de camping ook goed en betaalbaar eten in het restaurant!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018