Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

56 Reviews over Eau-Zone

• 8wout23-09-2022

Mooi gelegen camping op loop afstand van het dorp

Camping bezocht enkele weken na de grote overstroming. Met behulp van vrienden en camping gasten in enkele weken alle rotzooi opgeruimd. Zeer prettig verblijf gehad. De uitbaters Jeroen en Lien zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.Dorp met enkele leuke restaurantjes, grote supermarkt, bakker en slager op loop afstand. zeer mooie omgeving om te fietsen naar bv Durby. Ook mogelijkheid om te kanoen in de Ourthe. Zeer geschikt ook om met de camper enkele dagen te verblijven. Wat we dan ook zeker vaker gaan doen. ACSI kaart word geaccepteerd in voor en na seizoen. Wout en Nicolien

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Familie de Nood22-09-2022

Heel goed

Supernette camping zoals je ze niet vaak tegenkomt in Belgie! Vooral zo doorgaan. Ook vriendelijke eigenaren en dicht bij restaurants en drinkgelegenheden. Nu nog de wegen naar de camping toe in fatsoenlijke staat zien te krijgen. 😀

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8math24-10-2021

nieuwe start en nieuwe uitbaters op een gezellige

na alle corona beperkingen en daar bovenop ook nog een overstroming, toch een goede start voor de nieuwe eigenaren. Lien en Jeroen. met veel hulp van gasten en vrienden is de camping nu weer klaar om haar gasten te ontvangen. mooie plekken aan de rivier en een gezellig cafe voor een belgisch biertje of een lekker kopje koffie. cafe ook buiten het seizoen open zodat ook de voor/na-seizoen gasten nog een lekker terrasje kunnen pikken op de camping. hotton en supermarkt op een paar min fiets afstand. restaurant met grote kaart op 50m van de camping. hengeltje uitgooien vanaf je plekje. kortom een fijne plek voor een relaxte gemoedelijke vakantie

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Sjef sombeek22-07-2021

Wij waren hier net voor de overstroming van de ourthe. Maar Wat hier door de uitbaters en de camping gasten is gepresteerd in4 dagen om de camping weer ik orde te brengen is onvoorstelbaar.de opvang en verzorging door de eigenaars is onvoorstelbaar. Geweest een dikke tien waard.

• 9Jos Daerden29-03-2021

Mooie camping langs de Ourthe

Leuke camping aan de Ourthe. Niet al te veel toeters en bellen, wel mooie plekken en natuurlijk kamperen. Nieuwe uitbaters die de camping nieuw leven inblazen.Op wandelafstand van het centrum van Hotton met Carrefour supermarkt en lekkere bakker. Wij komen nog eens terug.

• 1Ann02-08-2020

Schandalig

Waren er al enkele jaren op rij geweest. Prijs kwaliteit was dit toen ok. Dit jaar was het ronduit schandalig. Sanitair is er verouderd en niet meer onderhouden. Na 18u is er niemand meer bereikbaar bij problemen. Elektriciteit viel uit en de eigenaar wou zich niet verplaatsen van zijn camping in Erezée naar Hotton, we moesten maar ons plan trekken. De camping staat al enkele jaren te koop en de eigenaar runt een grotere camping wat verderop. Mijn advies aan de eigenaars: kan je het niet uitbaten met manieren, sluit dan gewoon de boel. Laat de mensen ook niet betalen voor warm water als in de helft van de afwasbakken en in 3/4 van de douches geen warm water is!

• 1Staat v/h sanitair
  • 4Johan31-07-2020

Nooit meer

Wat een ramp, 14 dagen geboekt. Eerste 3 dagen camping overvol. Daarna wat rustiger. Geen uitbaters gezien. Sanitair niet proper. Nauwelijks gepoetst, enkel na telefonisch contact met de uitbaters. De dag daarna niet meer. Geen warm water in vuile douches. Na klacht werd het hersteld. Volgende keer op ieuw koud water... Enig licht puntje, steward, de green keeper, aangename kerel. Alleen is het een timmerman en kon hij niet helpen met sanitair. Na 18u alle remmen los, overal grote Vuren bij de plaatsen aan het water ( veileg met dit droge weer) maw geen verantwoordelijke meer op de camping. Jammer dat alle campings in de buurt vozet waren anders waren we na dag 2 al weg

• 1Staat v/h sanitair
  • 5Nathalie Vandenbulcke21-07-2020

Goeie ligging

Waren hier vorig jaar komen kijken en 1 nacht verbleven. Heel vriendelijke uitbaters, en alleswas top, dus we beslisten om 2020 een weekje hier te blijven. Wat een verschil, sanitair veel te weinig gepoetst nu er zoveel volk op het terrein was. Telefonisch niet te bereikenom iets te melden. De vorige uitbaters niet gezien. Niets qua extra voorzorgsmaatregelen inzake corona. Toch blijf ik erbij dat dit met wat aanpassing en extra onderhoud sanitair een supercamping is.

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Roelofs31-08-2019

Over nadenken

Wij waren met een groep, jammer dat het restaurant om 20.30 uur dicht ging, en in het weekend 21.30 uur er werd gezegd om die tijd u kunt blijven zitten maar wij gaan dicht. rommelig door elkaar gezet de tenten. Erg gevaarlijk in de avond in de donker, omdat er geen verlichting brand, er onprettig

• 4Eetgelegenheden
  • 9Evi VR18-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijke ontvangst, nette camping. Geen massacamping en ze ligt vlakbij de Ourthe en het centrum van Hotton. Proper sanitair en een gezellig terras tegen het water. We hebben al besloten om zeker nog eens terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Eau-Zone info